Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7786 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט בין יונדאי קופה (97-98) לבין סיוויק קופה (96-98).

חבר'ה עשו לי טובה ותייעצו לי למה אני מתלבט נורא.

ד''א, מי תיקח ברייס? (לא שאני מתכנן לעשות אחד כזה).

ועוד משהו קטן,כמה כ''ס יש ליונדאי קופה?

פורסם

הונדה סיוויק קופה 125 סוסים מול 138 ליונדאי ,הונדה מאיצה ל100 ב-9.2 (יצרן)עים תיבה אוטומטית ,ועים ידני ב-8.7 .היונדאי 8.6 (יצרן)עים ידני ועים אוטומט 10.6 .מבחינת מכוניות היונדאי יותר קורצת ,הן מבחינת יופי והן מבחינת היתנהגות ,אני אישית ההייתי בוחר ביונדאי.:wink:

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)

פורסם

לכותב השרשור

מוזר..למה כולכם אותו דבר -רוצים אוטו!!!

תגיד לנו מה אתה מחפש מהאוטו שלך?

ביצועים ,נוחות,התנהגות כביש טובה אמינות...

או שאתה רוצה רק שהוא יהיה יפה או שהוא ייקח ב"רייס"!?!:lol:

רק כך נוכל לעזור לך

יום טוב.

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.

פורסם
אני מתלבט בין יונדאי קופה (97-98) לבין סיוויק קופה (96-98).

חבר'ה עשו לי טובה ותייעצו לי למה אני מתלבט נורא.

ד''א, מי תיקח ברייס? (לא שאני מתכנן לעשות אחד כזה).

ועוד משהו קטן,כמה כ''ס יש ליונדאי קופה?

אני מטר שמונים. ישבתי ביונדאי של חבר (מקדימה) ובוא נאמר - לא חסכתי "בברכות" כל פעם שעברנו מעל באמפר, ממש לא נוח וגם קיבלתי כמה זאפטות בראש.

 

אחי מטר שמונים ושש והוא ישב מאחורה - הוא בכלל יצא בשן ועיין...

 

נראה לי שאני הייתי הולך על הונדה. יותר נוחה ומרווחת.

 

לעניין הביצועים - מנוע מלהתייחס. א. כי אני לא מבין בתחום הזה. ב. אני מאלה שמחפשים להתניע בבוקר, להגיע מנ' A ל-B עם מוזיקה טובה וזהו... אני לא הייתי הולך על אף אחת מהשניים.

פורסם

כעיקרון אני מחפש מכונית עם ביצועים טובים(לרייסים),נוחות,התנהגות טובה ואמינה:lol: .

אז הבנתי שיונדאי קופה לא נוחה ומרווחת.מה בנוגע לסיוויק קופה?

מה עם MX3? מה זמן האצה 0-100?

 

איזה עוד מכוניות לא יעשו לי בושות?

פורסם

מניסיון שהיה לי על סיויק קופה,הרכב לא מרווח גם כן !

אני מטר שמונים רזה,ובכל מקרה הייתי צריך להזיז את כיסא הנהג עד הסוף כדי שאוכל לנהוג..

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

לך תמצא עכשיו MX3 שלא קרעו לה תת'חת... זה יהיה מאוד קשה, שמורות כמעט לא קיימות על הכביש.

 

ולשאלתך הקודמת , הייתי הולך על יונדאי.

פורסם

THUG LUV כתב:

ד''א, מי תיקח ברייס? (לא שאני מתכנן לעשות אחד כזה).

 

וקצת אחרי זה כתב:

כעיקרון אני מחפש מכונית עם ביצועים טובים(לרייסים)
קצת סותר כל העניין הזה.

 

ועכשיו לעניין,

ההונדה תהיה המכונית העדיפה מבין השתיים. אולי בכל הקשור למנוע אז היא לא עדיפה מהיונדאי, אבל מבחינת נוחות, איכות חיים וכו', היא עדיפה משמעותית.

היונדאי מענישה את רוכשיה במרווח מצומצם מאוד(לא יתכן שאדם בגובה של 180 יגרד את הגג!!!) ובשני מושבים אחוריים לראווה בלבד(נסה להשתחל לשם ותבין).

ההונדה לעומתה מרווחת יותר(אם כי גם היא ממש לא סקודה סופרב:wink: ), המנוע שלה נשמע ספורטיבי יותר ופשוט נשמע לכל אורך הנסיעה. הוא מענג את הנהג(ופחות את בת זוגתו) בסאונד מדהים.

על התנהגות כביש אין ממש על מה לדבר, השילדה לא מעבירה מסרים ווהגה קל מדי ובעל שטחים מתים. נוחות הנסיעה דומה לשל משפחתיות קומפקטיות מאותם השנים, אך המיתלה ניסגר מהר מדי( זה יקרה הרבה בנסיעה מהירה).

לסיכום, אני הייתי מחפש הונדה סיוויק קופה. לטעמי ובניגוד לכולם, אני מאמין שהיא המכונית העדיפה.

פורסם

MAGEN אתה חי בסרטים אה אחי?מה עשית מההונדה גי טי איי?9.2 למאה עם תיבה אוטומטית אתה עושה צחוק אה?8.7 עם גיר רגיל?אם אתה לא יודע מה שאתה אומר אז עדיף שלא תדבר!!!

פורסם

יופי עכשיו כל החכמים יבואו ויגידו ש X יותר מהיר מ Y כי הם ראו רייסים בין השניים.

אחלה השוואה אנשים. אלמוג ציון לשבח.(לא!)

 

THUG LOV אתה מוזמן להתעלם מהודעות חסרות משמעות כפי שפורסמה זאת שמעלי.

 

עוד דבר הוא DRIVEN...

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=87230

 

זה קצת סותר אותך ומאשש את טענתו של MAGEN.

פורסם
MAGEN אתה חי בסרטים אה אחי?מה עשית מההונדה גי טי איי?9.2 למאה עם תיבה אוטומטית אתה עושה צחוק אה?8.7 עם גיר רגיל?אם אתה לא יודע מה שאתה אומר אז עדיף שלא תדבר!!!

כניראה שאתה מאלה שישר קופצים בראש,בלי לקרוא את כול הטקסט ,אני יודע מה רשמתי אבל...גם רשמתי שאלו הם נתוני היצרן כפי שפורסמו בקטלוג הרכב ולפי מגזין אוטו.ככה שאני ממש לא חי בסרטים,אז לפני שאתה צוחק ומלגלג ,אולי כדאי שתילמד לקרוא טקסט כמו שצריך ואז תגיב.:|

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)

פורסם

מי יותר אמינה?

בהשוואה לגיל הרכב?

 

(בבקשה לא להגיב אף "אחת מהן בגלל שכל מי שנוהג אליהן הם ערסים מצועצעים")

 

תודה L.A

פורסם
כניראה שאתה מאלה שישר קופצים בראש,בלי לקרוא את כול הטקסט ,אני יודע מה רשמתי אבל...גם רשמתי שאלו הם נתוני היצרן כפי שפורסמו בקטלוג הרכב ולפי מגזין אוטו.ככה שאני ממש לא חי בסרטים,אז לפני שאתה צוחק ומלגלג ,אולי כדאי שתילמד לקרוא טקסט כמו שצריך ואז תגיב.:|

אלו אכן נתוני היצרן אך הם הזויים לגמרי!!

הידני עושה בסביבות 9.5 והאוטומט עושה בין 11-12

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

×
×
  • תוכן חדש...