Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3244 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

רכב שנסע אחורה כדי לחנות פגע לי ברכב, הכל מצולם אך אני לא בטוח שהוידאו יפעל לטובתי, אשלח בפרטי לחוות דעת.

המכה לא גדולה פשוט הטמבון לא חוזר למקומו ועם שריטות והכנף התעקמה

 

האם כדאי לערב את הביטוח המקיף שלי שיתבע את הביטוח של הנהג הפוגע?

אני עלול לשלם השתתפות עצמית או שהפרמיה שלי תעלה שנה הבאה?

- האופציה לבקש סכום ₪ מהנהג הפוגע לדעתי לא רלוונטית כי אני לא חושב שישלם.

 

20476309_10207011507605346_8522071935970326382_n.jpg20525619_10207011507245337_618998828134944496_n.jpg

 

פורסם

כנראה שסה"כ נשברו כמה קליפסים,תבדוק את הנושא במוסך שלך-כמה יעלה לסדר את העניין הזה.

סביר להניח שתקבל הצעה זולה יחסית ואותה תתן לבעל הרכב.

במידה והוא עושה פוזות ולא מוכן לשלם-יש לך את האופציה גם להביא שמאי לשמאות ולשלם לו בצקים דחויים ל2-3 חודשים.

ואז אתה בוחר אם ללכת על תיקון במוסך(ואז גם ניתן לשלם בדחויים)או לקחת פיצוי גלובלי על הנזק ולטפל בזה בזמנך החופשי.

את כל הקבלות אתה אוסף ונותן לחברת הביטוח שלך להעביר לחברת הביטוח של הבחור.

ישלם-סבבה,לא ישלם-תביעות קטנות בהליך קצר יסגור את הסיפור.

במידה ואתה לחוץ על כסף תשלם רק על השמאי(שוב-בצקים דחויים),דרוש פיצויי גלובלי,ותתקן כשהכסף יגיע אלייך.

אני מאמין שאם תסביר לאותו נהג יפה שעדיף לו לשלם רק למוסך לתיקון קטן ולא להפעיל ביטוח.

כל זאת כמובן בהנחה ויש לך קייס,

לפי התיאור היבש שלך כל עוד עמדת במקום והוא נסע ברוורס לכיוונך-האשמה ברובה לפחות שלו.

אלא אם היית גם תוך כדי נסיעה/עמדת במקום אסור ואז כבר צריך לשפוט לפי הסרטון...

פורסם

לפי הסרטון שראיתי - הבחור שלנו התקדם לעקוף את הרכב שהתכוון לחנות, ונעמד ברגע שהבין שאינו יכול לעבור, ברגע שנעמד הרכב המחנה החל לנסוע לאחור במהירות לא זהירה בכלל ונכנס בפות"ש, כלומר אשמה מלאה של הנהג ברברס (ואם היה רץ ילד?)

פורסם

אני גם חושב שאין לך אשמה נעצרת יחסית במרחק ממנו גם לאחר ההתקדמות לעקיפה .

שנוסעים רוורס צריך זהירות יתרה .

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

אומנם התקדמת קדימה אחרי שהוא שילב לרוורס,והוא ראה אותך עוצר,אך זה לא פוטר אותו מלהסתכל במראה האחורית בזמן ביצוע הרוורס.

מה גם,שזה אכן נעשה במהירות גבוהה יחסית ובחוסר זהירות בולט.

לדעתי-יש לך קייס,תבהיר לו שזה מצולם ושלא אכפת לך לפתור את זה בדרך יפה.

אל תסכים ללכת לאחד המוסכים שלבטח הוא יציע לך,תסכם איתו שתלכו למוסך שאתה רוצה לצורך תיקון ותלכו ביחד.

במידה ויסרב,שוב-שמאות,תשלום בצ'ק דחוי ותביעה על פיצוי גלובלי(שסביר להניח שיעלה הרבה יותר מהאופציה הראשונה).

פורסם

מה גיל הרכב?

 

על פי הסרטון הרכב מלפנים נוסע לאחור ופוגע בך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לך למוסך שאתה סומך עליו( לא מוסך יבואן ) קבל הצעת מחיר , ותראה מה תגובת הנהג הפוגע.

 

תבהיר לו כי עירוב ביטוח יעלה לו הרבה יותר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
חייב להבין מי פרסם את הסרטון בכל רחבי הפייסבוק כשרציתי לסמוך עליכם בפרטי.

 

 

עצוב שדבר כזה קורה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הצעת מחיר לפחחות + צבע לכנף + פינת הטמבון 850 ש"מ במזומן

 

להעביר לנהג הפוגע?

במידה והוא לא מוכן לשלם, כמה אני עלול להפסיד בהפעלת ביטוח?

 

פורסם (נערך)

תעביר לנהג הפוגע צילום / תמונה של הצעת מחיר או תגיד לו בעל פה, אם אין הצעה כתובה.

אם הוא יסרב לסגור עניין ביניכם ( לא החלטה חכמה במיוחד לאור הסכום ) , שהביטוח שלך ינסה לתבוע את הביטוח צד ג' של הפוגע (כאן כבר הסכום יגדל כי תצורף הצעה רשמית ותשלום לשמאי ).

ישלמו? טוב. לא ישלמו? תצטרך להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות.

כל עוד לא שילמת השתתפות עצמית ולא תיקנת את הרכב על חשבון הביטוח שלך, לא נגרם לך נזק כספי. אתה גם לא חייב לתקן לפני המשפט - הצעת מחיר+ סרטון מספיקים.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
חייב להבין מי פרסם את הסרטון בכל רחבי הפייסבוק כשרציתי לסמוך עליכם בפרטי.

 

תודה על התגובות

לא כתוב שלא לפרסם, כך שמי שעשה זאת עשה בתום לב, כמו שגם כאו בפורום מפורסמים סרטונים שלא בעליהם שם אותם כאן.

 

בנוסף אי אפשר לצפות לפרטיות ברגע שמפורסם דבר מה ברשת.

כפי שאמר עומר אל כיאם - היד שכתבה שוב לא תוכל למחוק.

או כפי שאמרו חכמינו - דברים שיצאו מפיך, אינך אדון להם.

×
×
  • תוכן חדש...