Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

אודה לכם אם תוכלו לומר לי היכן נמצא הפילטר מזגן בפורד פוקוס 2010 ? והאם היתן לבצע את ההחלפה לבד בחדש?

תודה רבה.

פורסם

חייב בוקסה עמוקה 10 לפירוק דוושת גז.

יש שם אום אחד שאי אפשר לפתוח עם בוקסה רגילה. צריך גם מאריך לידית ראצ'ט, רצוי ארוך וקצר. נוח לעבוד עם ידית ראצ'ט קטנה עם דרייב 1/4.

 

בנוסף בוקסה 7 לפתיחת 3 ברגים של מכסה פלסטיק של הפילטר.

 

אפשרי להחליף לבד אבל קשה ומעצבן מאוד, גישה לא נוחה בכלל ובפעם ראשונה זה לוקח המון זמן.

 

 

פורסם

תודה רבה לכולם,

נראה קצת מסובך ולא פשוט.

אולי אמתין לטיפול השנתי שיש לי בעוד חודשיים ואז על הדרך אלביש את העניין הזה.

תודה רבה.

חשבתי משהו פשוט הרבה יותר.

פורסם

אולי לא כ"כ הסברתי את עצמי. זה פשוט. זאת אומרת לא צריך ידע או מיומנות מיוחדים.

 

צריך את הכלים שרשמתי בהודעה הקודמת.

 

רק הגישה לפילטר מאוד לא נוחה.

 

 

פורסם

אני מחפש כרגע בעל מקצוע מהקריות שיכול להגיע עד אליי להחליף כולל התקנה

מחכה להצעות מחיר.

במורשה רוצים 200 שח כולל עבודה.

פורסם

גלעד, לא צריך להגזים... זה אומנם מאוד נאחס אבל בהחלט אפשרי. תקנה פילטר סיני בכל חנות חלפים ותחליף בעצמך.

 

יש לך פה בוידאו על וולו, זה כמעט זהה חוץ מהברגים של דלתית הפילטר עצמו. בנוסף לא צריך לפרק את דיפוני הפלסטיק מתחת להגה.

 

Stay Dirty

פורסם

פילטר מקורי עולה איזה 130-140 ש"ח ובמורשה מחייבים על זה לדעתי 0.3 שעות עבודה. שעת עבודה במוסך עולה כ 250-280 ש"ח.

 

 

אם מישהו יגיע אליך ויעשה את זה ב 200 ש"ח, הוא ישים לך פילטר חליפי. אחרת לא ישאר לו שום רווח.

 

עריכה אחרי הודעה של אסף:

ממליץ להשקיע ולקנות פילטר מקורי, שהוא בדגם הזה כולל גם שכבת פחם לסינון ריחות. מה שלא בטוח שיש בתחליפי.

 

38dadba143d7b7eee1e3eb5dcc6a1f5a.jpg

 

 

פורסם

הבנתי תודה רבה גם לך.

יש לי טיפול שנתי באוקטובר שאני עושה במורשה פעם בשנה אולי אכניס את זה על הדרך אם לא אמצע קומבינה אחרת לפני כן.

סהכ מנסה לחסוך בעלויות.

×
×
  • תוכן חדש...