ערב טוב,
ראשית מתנצל על הפוסט הארוך(אשמח לדעתם של המבינים בנושא).
פורד פוקוס 2010,לפני חודש לאחר נסיעה חזרה מהעבודה כיביתי את המנוע.
שמעתי שהוונטה הפסיקה לעבוד רק לאחר 5 דקות ובנוסף אין מים אדומים כלל במיכל העיבוי.
לאחר בדיקה ויזואלית קצרה שמתי לב שמיכל העיבוי סדוק.
כבר למחרת המיכל הוחלף לחדש + מים אדומים עי מוסכניק שהגיע עד אליי הביתה.
העניין נבדק ויזואלית במשך כמה דקות ארוכותהכדי לראות שאין נזילות מיותרות והכל תקין.וכך היה...הוונטה נכנסה לפעולה ולאחר כיבוי מנוע הפסיקה מיידית לעבוד.
היום (לאחר חודש) הגעתי הביתה ושוב לאחר שכיביתי את המנוע הוונטה פתאום למשך דקות ארוכות ושוב לא היו מים כלל במיכל.
אני מציין שבמשך החודש שעבר לא בדקתי כל יום את מצב המים במיכל אך מד החום ברכב נשאר על מצב נורמלי (באמצע) ולא הראה שום התראה על חום מנוע או משהו חריג
דעתכם בנושא?
מה עוד צריך לבדוק?
כרגע מילאתי מים אדומים במיכל בכדי שאוכל להגיע לעבודה מחר.
תודה רבהנ.ב
מדובר על רכב שעושה גג 20 ק"מ ביום.
נסיעה של 20 דקות מהבית לעבודה וחזרה.