Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3255 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וייז משולב עם פויינטר מאקס.

 

אחרי קריאה בפורום על התקנות מקומיות ואיכות (או חוסר האיכות) של העבודה מתלבט אם להתקין או לא

 

מי המתקינים שלהם?

 

ברכב עמוס חשמל כמו ה 3008 יש פוטנציאל בעיות מוגבר?

 

תודה!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
וייז משולב עם פויינטר מאקס.

 

אחרי קריאה בפורום על התקנות מקומיות ואיכות (או חוסר האיכות) של העבודה מתלבט אם להתקין או לא

 

מי המתקינים שלהם?

 

ברכב עמוס חשמל כמו ה 3008 יש פוטנציאל בעיות מוגבר?

 

תודה!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אני לא הייתי מתקין, גם כך הצרפתים סטומים בחשמל, לסבך את המערכות שלהם בעוד רכיבים חיצוניים נשמע לי כמו מתקון לתקלות.

 

אם זה משהו קריטי בשבילך, למה לא לשקול רכב יפני אמין כמו הCX5 למשל?

פורסם

מה הקשר בין 'רכב יפני אמין כי אני תקוע בשנות ה90' לשאלה שלו?

 

בכללי, המערכות בהתקנה מקומית לא מומלצות - הן לא באמת עובדות כלכך טוב. ממליץ שתשחק עם אחת ותראה אם אתה אוהב.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

הבנתי שהמערכת משתמשת ברמקול חיצוני במקום ברמקולים של הרכב, מה שהופך אותה לחסרת תועלת לכל דבר חוץ מהוראות ניווט. ב-3008 במיוחד אני מרגיש שמערכת כזו מיותרת, היות ויש תמיכה ב-Carplay ו-Android Auto. כבר יש גרסת בטא של Waze שעובדת עם Android Auto. אני חושב שלאור זאת ימי המערכות האלה ספורים.

פורסם
אני לא הייתי מתקין, גם כך הצרפתים סטומים בחשמל, לסבך את המערכות שלהם בעוד רכיבים חיצוניים נשמע לי כמו מתקון לתקלות.

 

אם זה משהו קריטי בשבילך, למה לא לשקול רכב יפני אמין כמו הCX5 למשל?

 

ייתכן, אבל זה לא מה ששאלתי..

 

מה הקשר בין 'רכב יפני אמין כי אני תקוע בשנות ה90' לשאלה שלו?

 

בכללי, המערכות בהתקנה מקומית לא מומלצות - הן לא באמת עובדות כלכך טוב. ממליץ שתשחק עם אחת ותראה אם אתה אוהב.

 

לו היתה אחת כזאת לשחק איתה.. אפילו באולם המרכזי אין .

 

הבנתי שהמערכת משתמשת ברמקול חיצוני במקום ברמקולים של הרכב, מה שהופך אותה לחסרת תועלת לכל דבר חוץ מהוראות ניווט. ב-3008 במיוחד אני מרגיש שמערכת כזו מיותרת, היות ויש תמיכה ב-Carplay ו-Android Auto. כבר יש גרסת בטא של Waze שעובדת עם Android Auto. אני חושב שלאור זאת ימי המערכות האלה ספורים.

 

לצערי carplay לא תומך בוויז אלא ב apple maps בלבד וזה לא צפוי להשתנות.

 

המערכת אכן משתמשת ברמקול חיצוני, עם שאת היתרון הוא שזה לא מפריע ליתר הדברים

 

החשש העיקרי שלי האם ההתקנה איכותית מספיק

פורסם
לצערי carplay לא תומך בוויז אלא ב apple maps בלבד וזה לא צפוי להשתנות.

 

המערכת אכן משתמשת ברמקול חיצוני, עם שאת היתרון הוא שזה לא מפריע ליתר הדברים

 

החשש העיקרי שלי האם ההתקנה איכותית מספיק

 

אני חושב שיצא זול יותר לקנות טלפון אנדרואיד בסיסי ולהצמיד אותו לרכב, מאשר לשלם על הלובינסקי טאץ'. טוב, אולי זה בעצם כולל מערכת איתור וחוסך התקנה נוספת, לא בטוח.

לגבי הרמקול החיצוני, מצד אחד זה לא מפריע, מצד שני אם תרצה לשמוע אותו היטב תצטרך להחליש את הווליום כל הזמן. ואם המערכת מתהדרת ברדיו אינטרנטי ועוד פיצ'רים, אני לא בטוח שתרצה להקשיב לו דרך רמקול מעפאן בתוך הדשבורד...

פורסם

 

החשש העיקרי שלי האם ההתקנה איכותית מספיק

 

היא כנראה לא.

פוטנציאל התקלות העתידיות בגלל התקנות מקומיות כאלה קיים בכל רכב. כל רכב כיום "עמוס בחשמל", לא רק ה-3008.

!AWDSOME

פורסם

כשהייתי שם לפני נסיעת המבחן, הם שלחו איזה זוג להתקנה ברדיו מילאנו. לא בטוח שזה מעיד על הכלל.

פורסם

פרימיום דיזל. ולמי שמתלבט בעתיד- ההתקנה היא ברדיו מילאנו. לגבי האיכות אעדכן בעתיד

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...