Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3255 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רדיו מילאנו, זה, איך נאמר בעדינות? גרוע? לא טוב?

ניסיון מר מאוד יש לי איתם.

 

כשעשיתי עליהם חיפוש ראיתי את השרשור שכתבת את זה לפני כמה שנים..

יש אחריות להתקנה אז אני אני מקווה שזה יעזור.

בכל מקרה מבחנתי וייז על המסך ולא דרך הטלפון זה יתרון מהותי ששוב את הסיכון

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
פרימיום דיזל. ולמי שמתלבט בעתיד- ההתקנה היא ברדיו מילאנו. לגבי האיכות אעדכן בעתיד

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

לדעתי קנית רכב די מושלם לזמננו שמשקלל תמורה מצויינת למחיר.

חבל סתם לגעת בו ולפתוח אותו בהתקנות מקומיות, זו המלצתי לך.

אם איני טועה התעניינת כחלק מקבוצת הרכישה שנפתחה בפורום לרכב זה, אילו תנאים ומחירים קיבלת? תוכל לשתף?

שוב, תתחדש סע בדרכים טובות.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

מקווה שאכן בחירה טובה מבחינתי זה התמורה הכי טובה לכסף בסגמנט.

לגבי ההתקנה - אכן יש חשש ולכן נפתח השרשור. כמו כל דבר זה טרייד אוף- מבחינתי התראה על מצלמות מהירות בוויז שווה את החשש שההתרמה תסתבך.

מחיר וכו׳- בסוף בגלל הדחיפות שלי לקבל את הרכב סגרתי עצמאית. מעדיף לא לשתף את תנאים על גבי הפורום אבל העצה שלי לכל מי שקונה רכב - everything is negotiable

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

תתחדש, מי שרוצה לקנות קונה, לא רק דורש דרישות.

רכב ממש מושלם בפרט עם התוספת בטיחות והאבזור והמנוע. כחבילה כוללת כנראה שיהיה לה משמעות גדולה במחיר המכירה לטובה.

פורסם
תתחדש, מי שרוצה לקנות קונה, לא רק דורש דרישות.

 

ה"קבוצת רכישה" שיזם green היתה רעיון מצויין ואחד הטריגרים שלי ללכת דווקא על 3008

פורסם

הרעיון מאוד מבורך ושאפו ל"ירוק", רק שתכלס מי שבאמת רוצה את הרכב מתגמש קצת, אני מבין שגם הצד השני יתגמש ולא היה בונקר וקונה.

 

מי שחושש (לדעתי בצדק) מהצרפתיות זה לא בשבילו באמת, היבואן לא ישתחווה בפניו שיקנה אלא רק יקוד קידה...

 

בכל אופן ה3008 פרימיום דיזל המאובזרת כולל אביזרי בטיחות מקוריים זה דבר שעוד לא היה לצרפתיות, ימים יגידו האם שם הם ישמרו על ערכם יותר, מהמר שכן.

×
×
  • תוכן חדש...