Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

הרכב במסגרת אחריות, שנה וחצי על הכביש עבר 25K~. לפני שבועיים התחילה לי בעיה מוזרה ששמתי לב אליה. בעודי עומד ברמזור, הרכב נותן פולסים של רעידות במרכב, והסל"ד קופץ. הדבר קורה גם כאשר המזגן פועל וגם כאשר הוא לא, גם במצבי גיר שונים. העניין המוזר הוא שזה לא קורה כל הזמן. נסעתי למוסך מורשה ונאמר לי שם שכנראה זה הדלק, דבר שהיה נשמע לי מוזר כיון שאני מתדלק בתחנה גדולה ומוכרת. הוא שם לי תוסף שעליו שילמתי 100 שקלים בתקווה שזה יעבור ואמר לי לבוא לעדכון תוכנת מנוע (שזה גם נשמע מוזר כיון ששנה וחצי הרכב נסע ללא בעיה). כבר רוקנתי מיכל ותדלקתי בתחנה גדולה אחרת ושום דבר, הבעיה נמשכת.

אגב - לא נדלקה אף מנורה ובמוסך סרקו עם מחשב ולא ראו שקפצה שום תקלה.

 

הרעידות מורגשים ונשמעים לגמרי מכניים, והסל"ד קופץ על פי הפולסים (מדובר במרווחים של שתיים שלוש שניות). כפי שאמרתי, זה לא קורה כל הזמן. יש נסיעות שלמות שזה לא קורה בכלל. היום כשנסעתי שמתי לב שזה מתחיל להיות מורגש כבר לקראת עצירה, ואז כאמור זה קורה בעמידה. אבל אם אני מזיז את הרכב אפילו טיפה על ידי הרמת הרגל מדוושת הבלם, כאשר אני נעמד שוב הרעידות מפסיקות. יש לי חשד שמדובר במשהו שקשור לייצוב של הסל"ד, אבל לפני שמפרקים לי את האוטו כדי להבין מה קורה, הייתי שמח אם מישהו מזהה/מכיר את הבעיה שאוכל אולי לכוון את המוסך לפתרון.

 

מצורף סרטון עם מה שמתרחש. שימו לב לוברציות לפני קפיצת הסל"ד.https://www.youtube.com/watch?v=WaSl5AHIDT8

 

 

  • תגובות 166
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
שלום לכולם,

הרכב במסגרת אחריות, שנה וחצי על הכביש עבר 25K~. לפני שבועיים התחילה לי בעיה מוזרה ששמתי לב אליה. בעודי עומד ברמזור, הרכב נותן פולסים של רעידות במרכב, והסל"ד קופץ. הדבר קורה גם כאשר המזגן פועל וגם כאשר הוא לא, גם במצבי גיר שונים. העניין המוזר הוא שזה לא קורה כל הזמן. נסעתי למוסך מורשה ונאמר לי שם שכנראה זה הדלק, דבר שהיה נשמע לי מוזר כיון שאני מתדלק בתחנה גדולה ומוכרת. הוא שם לי תוסף שעליו שילמתי 100 שקלים בתקווה שזה יעבור ואמר לי לבוא לעדכון תוכנת מנוע (שזה גם נשמע מוזר כיון ששנה וחצי הרכב נסע ללא בעיה). כבר רוקנתי מיכל ותדלקתי בתחנה גדולה אחרת ושום דבר, הבעיה נמשכת.

אגב - לא נדלקה אף מנורה ובמוסך סרקו עם מחשב ולא ראו שקפצה שום תקלה.

 

הרעידות מורגשים ונשמעים לגמרי מכניים, והסל"ד קופץ על פי הפולסים (מדובר במרווחים של שתיים שלוש שניות). כפי שאמרתי, זה לא קורה כל הזמן. יש נסיעות שלמות שזה לא קורה בכלל. היום כשנסעתי שמתי לב שזה מתחיל להיות מורגש כבר לקראת עצירה, ואז כאמור זה קורה בעמידה. אבל אם אני מזיז את הרכב אפילו טיפה על ידי הרמת הרגל מדוושת הבלם, כאשר אני נעמד שוב הרעידות מפסיקות. יש לי חשד שמדובר במשהו שקשור לייצוב של הסל"ד, אבל לפני שמפרקים לי את האוטו כדי להבין מה קורה, הייתי שמח אם מישהו מזהה/מכיר את הבעיה שאוכל אולי לכוון את המוסך לפתרון.

 

מצורף סרטון עם מה שמתרחש. שימו לב לוברציות לפני קפיצת הסל"ד.https://www.youtube.com/watch?v=WaSl5AHIDT8

 

 

אני בעל פזו 1.2 2016, עם אותה בעיה כמו אצלך,

במוסך מורשה של פיזו נאמר לי שזה תקין.(בגלל 3 צילינדרים)

השאלה אם זה באמת תקין

עריכה אחרונה על ידי MetalMaor
פורסם (נערך)

לדעתי זה לא מצב תקין שמד הסל"ד רוקד למעלה למטה, הטורים צריכים להיות יציבים.

מניסיון עם רכבים אחרים יכול להיות שמדובר על בית מצטערת הזקוק לניקוי או חיישן חמצן או MAF לא תקינים או שזקוקים לניקוי, אבל אני לא מספיק מכיר את המנוע הנ"ל בשביל לקבוע אם זאת הבעיה אצלכם.

עריכה אחרונה על ידי makinen456

Current: Cupra Formentor 2022 1.5T (150HP) DSG7

Previous: VW Polo V 2012 1.4L (85HP) Manual Gear ---> VW Golf VII 2013 1.4T (122HP) DSG7 ---> VW Golf VII 2015 1.4T (150HP) DSG7 ---> Seat Ateca 2019 1.4T (150HP) DSG7

פורסם
אני בעל פזו 1.2 2016, עם אותה בעיה כמו אצלך,

במוסך מורשה של פיזו נאמר לי שזה תקין.(בגלל 3 צילינדרים)

השאלה אם זה באמת תקין

 

בפירוש לא תקין.

 

 

פורסם

האמת שגם אני שמתי לב לזה אצלי (מנוע 1.2 אטמוספרי) אפילו חיברתי קורא obd בשביל לראות את הסלד המדוייק וכן יש פולסים (שגם מורגשים באופן פיזי)

לא יודע אם זה תקין או לא...

פורסם
אולי תהיה פה התייחסת של לובינסקי בעניין?

 

יבואנים חכמים מכדי לפתוח דיונים טכנים עם לקוחות בפורום ציבורי..

יום טוב גם לך

פורסם
הוא שם לי תוסף שעליו שילמתי 100 שקלים בתקווה שזה יעבור ואמר לי לבוא לעדכון תוכנת מנוע (שזה גם נשמע מוזר כיון ששנה וחצי הרכב נסע ללא בעיה).

 

גם מחייב אותך על תוסף שאתה כלל לא אמור לשלם עליו (הרכב באחריות) ועוד מציין שעליך לחזור ל"עדכון תוכנה" שיפתור את זה (לכאורה)?

hqdefault.jpg

פורסם

תודה על המענה. זה לא טבעי, השהיה ברכב כשהפולסים האלו מתרחשים היא לא נעימה, זה יותר מהרעידות הטבעיות שיש בקטנה מהמנוע. זה גם לא היה, זה משהו שצץ פתאום.

אני מקסימום אשאיר להם את הרכב עד שהם יסדרו הכל, אבל כמו שאנחנו מכירים את המוסכים בארץ, זה יתחיל במשהו ויגידו שהכל בסדר ואז אגלה שהחליפו דברים מבלי שיפתרו את הבעיה :\

 

תודה שוב.

 

 

פורסם

אם הרכב במסגרת אחריות, מבחינתך שיחליפו מה שהם רוצים עד שהתקלה תסודר. לך זה אמור לעלות כלום ושום דבר!

Current: Cupra Formentor 2022 1.5T (150HP) DSG7

Previous: VW Polo V 2012 1.4L (85HP) Manual Gear ---> VW Golf VII 2013 1.4T (122HP) DSG7 ---> VW Golf VII 2015 1.4T (150HP) DSG7 ---> Seat Ateca 2019 1.4T (150HP) DSG7

פורסם

המנוע הזה הוא מנוע הזרקה ישירה. מכיוון שדלק לא פוגש את גב השסתום (הזרקה ישירה) מצטבר פיח על גב השסתומים ומונע סגירה ואטימה מושלמת של השסתום. שום תוסף לא יעזור שכן התוסף בכלל לא יבוא במגע עם הפיח.

מניסיון עם מנוע כזה, תופעת הלוואי בסרטון מתאימה בול לבעית הפיח.

הדרך היחידה לנקות היא להוריד סעפת יניקה ולנקות את גב השסתומים.

Renault clio RT 1994

פורסם
המנוע הזה הוא מנוע הזרקה ישירה. מכיוון שדלק לא פוגש את גב השסתום (הזרקה ישירה) מצטבר פיח על גב השסתומים ומונע סגירה ואטימה מושלמת של השסתום. שום תוסף לא יעזור שכן התוסף בכלל לא יבוא במגע עם הפיח.

מניסיון עם מנוע כזה, תופעת הלוואי בסרטון מתאימה בול לבעית הפיח.

הדרך היחידה לנקות היא להוריד סעפת יניקה ולנקות את גב השסתומים.

 

ואיך מיתבצע הניקוי לאחר הסרת הסעפת?


×
×
  • תוכן חדש...