Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תכנון ירח דבש לארה"ב


PorSche-911
שימו לב! השרשור הזה בן 2475 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים,

 

אנחנו מתכננים לצאת לירח דבש בין התאריכים 27.9 - 25.8 כאשר אנחנו נוחתים בניו יורק ובחזור חוזרים דרך לוס אנגל'ס. היעד כמו שכתוב בכותרת הוא ארה"ב כמובן :-D.

ראשית אומר שזאת פעם ראשונה שלי בארה"ב ופעם שנייה של זוגתי בנוסף אף פעם לא תכננתי טיול בסדר גודל הזה מבחינת זמן ומבחינת כסף.

את מבנה השלד הבסיסי של הטיול כבר תכננתי אך עדיין יש לי שאלות רבות שלא הצלחתי למצוא עליהם תשובה וכאן אתם נכנסים לתמונה.

 

תוכנית הטיול

25.8 - 28.8 - נשהה בניו יורק אצל משפחה. אשמח לשמוע טיפים בנושא ניו יורק האם יש משהו שהוא MUST וכמובן בתור חובב רכב כל דבר שיכול להיות מעניין. בערב התכנון הוא לקחת טיסת פנים לאורלנדו.

 

28.8 -4.9 - אנחנו מגיעים בערב \ לילה לאורלנדו ולוקחים מלון באזור KISSIMMEE. כאשר ביום האחרון אנחנו עוזבים מוקדם מאוד בבוקר. יש כל כך הרבה פארקים שם והלכתי לאיבוד. איזה פארקים הם הטובים ביותר \ מהנים ביותר כמובן שאנחנו מצד אחד לא ילדים אך מצד שני אנחנו גם לא מבוגרים (28, 26). משהו מוטורי מעניין?, מרכז החלל של NASA?. ומה לגבי כרטיסים, מאיפה מומלץ לרכוש?, האם בתאריכים שאנו נהייה שם מומלץ לרכוש כרטיסים שמקצרים את התור?. האם יש כרטיסים משולבים למספר פארקים ביחד כך שחוסכים חלק מהעלות?.

מה לגבי רכב באורלנדו האם יש צורך בשבוע הזה לקחת רכב להתניידות שם?.

 

4.9 - 8.9 - אנחנו נוסעים מוקדם בבוקר למיאמי, לוקחים משם שייט של ROYAL CARIBBEAN. השייט הוא לבהמס, קוקו קיי ומסיימים ב-KEY WEST. האם יש עצות לגבי השייט עצמו או המקומות שבהם נהיה?. חברת השייט מציעה כל מיני סיורים למינהם האם עדיף לסגור דרכם או פשוט לחפש לבד באי?. מה לגבי תקשורת באוניה?, הם מציעים WIFI, לא זול במיוחד מצד אחד מצד שני אילו אופציות אחרות יש לי?. מה עושים בשייט ביום האחרון, הבנתי שמגיעים בשעה 8 בערך למיאמי, האם עוזבים את הספינה ישר בעת ההגעה?

 

8.9 - 11.9 נשהה במיאמי, לקחנו במלון בסאוט בי'ץ. האם במיאמי יש צורך לשכור רכב?, כל דבר מעניין במיאמי?

 

11.9 - 16.9 לוקחים טיסת פנים ללאס וגאס מיאמי. פה אני מתכנן לשכור רכב מעניין (מאוד אולי) ליום אחד, האם יש הצעות או המלצות איך ואיפה? (מתלבט גם בין נסיעה על מסלול או פשוט רכב מעניין ליום). עצות לגבי וגאס?, מקומות מיוחדים?. האם בוגאס יש צורך בהתניידות ברכב? (נשהה בסטריפ של וגאס)

 

16.9 - 18.9 - נצא בבוקר מוקדם לאיזור מריפוסה, לצורך טיול בפארק יוסמטי, הנסיעה מוגאס לשם היא כ - 8 שעות אם אני זוכר נכון, ככה שלמעשה נוכל לטייל רק ביום שלמחרת, מה שאומר שיש לנו בערך יום וחצי לטייל בפארק יוסמטי. איך מומלץ לטייל שם?, ברגל ? ברכב?, איך מתכננים שם מסלול טיול?.

 

18.9 - 21.9 - סאן פרנסיסקו, הכוונה היא לנסוע אחה"צ ולהגיע לקראת הערב. עצות וטיפים לגבי סאן פרנסיסקו?

 

21.9 - 24.9 - יציאה לנסיעה ב-ROAD ONE. הבנתי שחלקים מהכביש נסגרו, עד כמה זה פוגם בחוויה של הכביש?. באיזה עיירות מומלץ לישון שם בדרך?, מעדיף לסגור את זה מראש. עצירות מעניינות במהלך הדרך?

כל עצה תתקבל בברכה.

 

24.9 - 27.9 - סיום טיול בלוס אנגל'ס. האם יש צורך ברכב בתוך העיר?. משהו מיוחד בלוס אנגל'ס לעשות?.

 

 

 

 

השכרת רכב

בדקתי לגבי זה ויש כמה דברים שלא ברורים לי, ראשית, החברות שמצאתי כזולות ביותר הן SIXT ויורופ קאר. כאשר האחרונה זולה גם יותר מ-SIXT. התנסתי חוויה חיובית עם יורופ קאר באיטליה, איך הם נחשבים בארה"ב?

האם המחיר שאני בודק באתרים שלהם הוא מחיר סופי? זאת אומרת אני לוקחת את הרכב למשל במקום בלאס וגאס ומחזיר ב-LA, באתר שלהם אני מסמן כמובן את ההחזרה ביעד שאני רוצה, האם המחיר שמופיע באתר כולל למעשה את העמלת החזרה במקום אחר או כאשר אבוא להחזיר את הרכב אני אדרש לתשלום נוסף?

ראיתי גם משהו שלא נתקלתי במקומות אחרים ששכרתי רכב, ROAD ASSIST, האם זה לא משהו שאמור להיות חלק מהעסקה? מדוע צריך להוסיף על זה עוד כסף?

 

 

טלפון

איזה SIM מקומי מומלץ לקנות? לאיזה חברה הכיסוי הטוב ביותר?

 

תוכנית מגירה

מקווה שלא אצטרך להגיע למקום הזה, אבל למיטב הבנתי אזור ספטמבר במיאמי, פלורידה והקריביים הינו איזור שעלולות להתרחש בו סופות טרופיות כמו הוריקנים לדוגמא. האם הייתם מכינים PLAN B למקרה כזה?

סליחה מראש על החפירה הארוכה, תודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

25.8 - 28.8 - נשהה בניו יורק אצל משפחה. אשמח לשמוע טיפים בנושא ניו יורק האם יש משהו שהוא MUST

מזל טוב!!!

 

3 ימים לא מכסה חצי מרשימת המאסט לדעתי, אבל כמה דברים:

1. הצגה בברודוואי, לדעתי מאסט. אני מאוד נהניתי ואני הכי רחוק מהצגות בעולם.

הייתי מעלה תמונות להמלצות שלי אבל השתנה משהו בפורום ופשוט אי אפשר לעלות תמונות מהמחשב. חבל.

2. אתם בענייני אומנות ומדע?

אם אומנות יש את המטרופוליטן ליד הסנטרל פארק. יפה מאוד, אבל פחות הקטע שלי.

אם מדע והיסטוריה בצד השני של הפארק יש את american museum of natural history. הוא פשוט מדהים. שרפתי שם יום שלם ולא הספקתי לראות הכל כמו שרציתי.

אחרי שמסיימים ללכת ל-levain's bakery. אם פגעת טוב כמוני תחכה 15 דקות ותקנה את העוגיות הכי טובות שאכלת בחיים (שיבולעת שועל מטמטמת).

3. סתם להסתובב בסנטרל פארק המדהים ביום, במנהטן בלילה. אפשר פשוט להסתובב בין חנויות ומקומות במשך שבועות, בלי להגזים.

4. חנות של HBO ממש מגניבה. יש גם חנות של נינטנדו שממש אהבתי.

5. האזור של מגדלי התאומים והמוזיאון. מקום עצמתי אבל אם 3 ימים לא בטוח שהייתי מגיע. מרחק הליכה משם מגיעים לצ'יינה טאון ולאזור של NYU, שהיא פשוט אונ' מהממת ביופייה. אני הייתי שם כשהיה טקס חלוקת תארים המזרקה והיה ממש נחמד.

6. איסט וילג' וגרינוויץ' וילג' זה ללכת בלילה. יש שם מועדוני ג'אז נחמדים, מוזיקאים ברחוב וחנות גלידה מדהימה שברח לי שמה אבל תמצא אותה בטריפ אדווייזר בקלות.

7. גוגל מפות וטריפ אדווייזר הם חברים ממש טובים. בד"כ ההמלצות שלהם טובות.

8. בוליי מסעדת מישלן עם מחיר מאוד סביר. 60-70 דולר לארוחת 5 מנות לאדם.

9. תתכוננו לקפה גועלי.

10. לא מצליח להיזכר בעוד דברים אבל אם יהיו אעדכן.

11. במקום לעלות על האמפייר סטייט תעלו על רוק 30. רואים את האמפייר ואת כל המסביב. עליתי בשעת יום ולא התלהבתי, אבל הייתי עם משפחה. אתם זוג אז אולי בלילה תהנו. לי זה הרגיש כמו 30 דולרים מבוזבזים.

12. מבשלת הבירה שלח ברוקלין ופיטר לוגר. תראה, זה סטייק מאוד טעים. אני לא עפתי. בכללי המסעדות שם פחות טובות מבארץ. יש מלא חומרי גלם מדהימים, ברמה של תופסים לובסטר מטר ממך (זה היה בלונג איילנד באחת המרינות) ושמים לך אותו על הצלחת, אבל יכולות הקולינריות פחות, לדעתי האישית. לא שזה לא היה טעים, יש שם הכל מהכל רק צריך לדעת איפה לחפש.

13. שופינג זה לא מנהטן. יש כל מיני אאוטלטים וחנויות כמו מארשלס עם מחירים טובים ונוחים. קניתי ג'ינסים, בלייזרים וסוודרים של ראלף לורן, טומי וכו' ב-30-50 דולר לאחד. שוב, תלוי מזל ומבצעים. התייעצו עם המקומיים.

14. אם יתמזל מזלך חבר הפורום barryG יראה את ההודעה וישלח לך את המפה שלו. או שתשלח לו הודעה פרטית. אני הוספתי עליה כל מיני נקודות, אבל כמעט ולא הייתי צריך.

15. אני לא הלכתי בהמלצה של מקומיים שמכירים אותי לכל האזור של פסל החירות. פשוט לא עניין אותי כל הקטע של להצטלם.

 

 

סלולאר: אני הייתי עם גולן "הכל כלול גם לחו"ל" ועבד לי מצוין בכל אזור ניו-יורק, לא רק מנהטן, גם בפרברים ובלונג איילנד.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, לא יודע עד כמה אתם סגורים על הלו"ז השלדי הזה, אבל זה מרגיש לי ממש ממש עמוס ובזבוז של הרבה זמן על טיסות/נסיעות. בהערכה גסה, הייתי מוריד את מספר המקומות לחצי, נניח, באמת מוותר על כל החלק של פלורידה. הייתי עושה לפחות שבוע בניו יורק.

 

מבחינת המלצות בניו יורק, מה שניקו אמר, אם מגיעים לגריניץ' ווילאג' ממליץ לקפוץ לשוק האוכל צ'לסי מרקט. שלח לי אי מייל בהודעה פרטית, אני אשלח לך קישור למפה בגוגל מפס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכבר ייעצו לך, הייתי חותך חלק מן המקומות ומקדיש למקומות החשובים יותר זמן.

פעם ראשונה בניו יורק דרוש לפחות 5 ימים, יש שם כל כך הרבה דברים לראות, לעשות ולטעום.

 

לא מזמן יצאתי לקרוז לקפריסין מהעבודה, הרגיש כמו גירסה זולה יותר של קרוז לקאריביים שלקחתי לפני כמה שנים מפורט לוטרדייל בפלורידה, אמנם אין ערסים, האוכל הכל כלול וטוב יותר, והתחושה יוקרתית, אבל עדיין, זה חוזר על עצמו מהר מאוד, ומאוד התאכזבתי שלא השקעתי יותר זמן בפלורידה, ומה5 ימים שהלכו להם, כיום הייתי מוותר על הקרוז הזה בכלל.

 

אם אתה רוצה חופשת הכל כלול כיפית וחוויתית(resort)- תוותר על חלק נכבד מפלורידה (והקרוז כמובן) ותסיים את החופשה בטיסה מLA להוואי, לא זול- אבל מאוד כיף ושונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה למי שהגיב לעניין (ולא דחף את האף לעניינים לא שלו), לגבי ניו יורק, אני מבין אך אישתי ביקרה שם בעבר ואותי ניו יורק פחות מושכת באופן כללי אך אני מודה גרמתם לי לשקול אולי להוריד יום אחד באורלנדו לטובת יום נוסף בניו יורק.

 

לגבי הקרוז, זאת פעם ראשונה של שנינו ובא לנו לנסות משהו כזה, נראה נחמד ומתאים לקטע של ירח דבש (קצת בטן גב).

דווקא ממה שקראתי לפני, מומלץ להקדיש כשבוע לאורלנדו, יש המון פארקים ודברים לראות \ לעשות ככה שזה נראה לי בסדר.

בכל מיקרה מה שיותר מטריד אותי זה עניין השכרת הרכב והאם יש עמלות בהחזרת הרכב ממקום אחר למה שלקחתי.

כל עצה בנוגע לשכירת רכב בארה"ב תתקבל בברכה.

 

ronlol, הוואי הייתה על הפרק אך ירדה משיקולי תקציב (מייקר מאוד).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי בחלק ניכר מהיעדים שלך, הייתי עושה כך:

 

ניו יורק - לפחות שבוע שלם - ב-7 השנים האחרונות הייתי 4 פעמים ובסה"כ כחודש וחצי (לרוב בדרך אל/מיעד אחר, כשבפעם הראשונה הייתי שבועיים וחצי רצופים) ורק בפעם האחרונה (לפני שלושה חודשים) התחלתי להרגיש שמיציתי. חלק מהדברים שהם חובה - ברודווי, סנטרל פארק, מוזיאון ההיסטוריה הטבעית, עוד פעם ברודווי, לפחות אחד מהמוזיאונים האחרים, הספריה העירונית, הארלם (רק בפעם האחרונה טיילתי שם, חוויה), ברוקלין (וויליאמסבורג, פיטר לוגר, שוק האוכל Smorgasburg ב-Prospect Park, ועוד הרבה), אאוטלטים (אני העדפתי את זה שבניו ג'רזי), גריניץ, סוהו, ה-Highline (קו רכבת עילית ישנה שהוסבה לפארק ולטיילת), פיצה, פיצה ועוד פיצה (אין על הפיצה בניו יורק) ועוד המון.

 

סתם כדי שיהיה לך סדר גודל - גם אם רק תטייל ברגל בשכונות השונות, בלי להיכנס ליותר מדי חנויות, תוכל להעביר 4-5 ימים בכיף. כל נסיעה בסאבווי עצמה מעניינת לאור תמהיל התרבויות (וחבל שאת ההופעות הספורדיות של רקדנים בסאבווי כבר לא רואים, למרות שלתושבים זה בטוח פחות התאים).

 

אין צורך ברכב.

 

אורלנדו - 4-5 ימים - הייתי באפריל, סה"כ 3 ימים. יומיים הקדשנו ליוניברסל, וזה היה די והותר - זכינו לעלות על כל המתקנים ולעשות את כל מה שיש בפארק. חוויה מדהימה (חובה לעשות את המתקן של קינג קונג - רוב המתקנים ברמה מאוד גבוהה, אבל במתקן הזה הייתי בטוח שאני בתוך הסרט) ואם אתם חובבי הארי פוטר אז בכלל תיהנו.

 

קנינו את ה-Pass הלא מוגבל, כדי שלא נמתין בתורים בכניסה, עלות מאוד גבוהה אבל ההשקעה הכי כדאית בטיול כולו - אם תצטרך לחכות שעה לכל מתקן, לא רק שתתבאס מאוד אלא שגם לא תגיע לכל המתקנים (וראה ההערה לגבי מזג האוויר, שהופך עמידה של שעה-שעה וחצי בתור לעינוי בלתי נסבל). תלבש חולצת Dry-Fit ותודה לי אחר כך.

 

בסוף לא הלכנו לפארקים אחרים, אבל מהתרשמות מקריאה ברשת ומשיחות עם חברים שהיו - יוניברסל הוא הפארק המתאים ביותר למבוגרים. דיסני גם מבדר, אבל מוכוון יותר לילדים, ואפקוט הוא נחמד אם אתה רוצה יום נוסף.

 

קח בחשבון, שמזג האוויר מכביד מאוד - היינו באפריל והיה חם כמו באוגוסט כאן. מזג האוויר שם באוגוסט בכלל איום (לחות בלתי נסבלת). אחרי יומיים מלאים (תשע בבוקר עד שמונה בערב) בפארק היינו כל כך מותשים, שהמחשבה על עוד יום בפארק אחר שכנעה אותנו ליסוע ל-NASA. התמזל מזלנו, ובאותו יום היה גם שיגור לחלל (ולצדו, פקק בן 3 שעות בדרך, בנס הגענו 5 שניות לפני השיגור וזכינו לתצפית הטובה ביותר והקרובה ביותר, כי עדיין היינו על הכביש...). חוויה ייחודית ומעניינת, צריך להקדיש לזה יום שלם, אבל גם אני, שלא חובב חלל מושבע (סתם מתעניין...) מצאתי מה לעשות שם יום שלם (ולא עשיתי הכל).

 

לינה ורכב - מציע בחום שתיקח חדר ב-AirBnB, קרוב עד כמה שניתן לפארקים עצמם ותחסוך עלויות בתי מלון גבוהות, כאשר אתה גם ככה מבלה את כל היום בחוץ. ככה גם לא תצטרך לשלם את תעריפי החניה המופרכים של הפארקים ושל בתי המלון. בחלק מהמקרים יש גם שאטלים/ספינות של הפארקים - תבדוק באתרים של כל אחד מהם. אנחנו לקחנו רכב לכל הימים, למרות שרק ביום השלישי היינו צריכים אותו לנסיעה למרכז החלל (ומשם לסוואנה, אבל זה כבר לטיול אחר...), והסתדרנו בלעדיו בימי הפארקים.

 

מיאמי/לאס וגאס/יוסמיטי/סן פרנסיסקו - במיאמי ולאס וגאס לא הייתי. מיאמי תמיד נראתה לי כמו עוד יעד לבטן גב (ואם כבר הגעתי עד ארה"ב, בשביל זה באמת יש את הוואי, גם אליה עוד לא הגעתי...). לאס וגאס בהחלט ברשימה שלי.

 

מבחינת תזמון, הייתי משנה משמעותית את הלו"ז - מתחיל בסן פרנסיסקו, לא פחות מ-3 ימים מלאים (וגם זה דחוס מאוד - לא חסרים מדריכים ל3/4/5 ימים בעיר עצמה, תקרא ותבנה מתוך זה תכנית לטיול) + יום אחד נסיעה למחוז Napa (נופים יפים, נסיעה חביבה, שווקי אוכל, יקבים). קח בחשבון שסן פרנסיסקו יחסית קרירה, בוודאי בערב.

 

לאחר מכן, נוסע דרומה ומבלה יום במונטריי ובכרמל (בתכנית המקורית היית אמור ליסוע לאורך כל כביש 1 ולכן היית עובר כאן) - במונטריי יש את אחד האקווריומים המפורסמים בעולם, ובכרמל יש מסלול נהיגה שמוביל אותך דרך בתים מרשימים ונופים יפים (חפש 17 Mile Drive). גם העיירה בכרמל חביבה. לא צריך יותר מלילה אחד.

 

משם הייתי נוסע ליוסמיטי. אם אתה חובב טבע, לפחות יומיים מלאים לטיולים, אחרת זה מרגיש כמו נהיגה רבה מבלי לקבל עבורה תמורה (חלק מהדרך משעממת, שדות אינסופיים או כבישים מהירים מכוערים). אפשרויות הלינה באזור יוסמיטי מוגבלות - או מוטלים במרחק חצי שעה עד שעה וחצי מהפארק, או מלונות בתוך הפארק במחירים אסטרונומיים. בכל מקרה, הייתי מצטייד בקניות בסופר קרוב לכמה ימים (ככה עשינו - הכנו ארוחות בוקר וערב במוטל, ולקחנו אוכל איתנו לטיולים עצמם). יש לא מעט אתרים המפרטים לגבי המסלולים ביוסמיטי, ויש מסלולים מכל דרגות הקושי.

 

מבחינת תזמון - עשיתי שנה שעברה את נאפה-> יוסמיטי -> כרמל ומונטריי -> סן פרנסיסקו ב-10 ימים, והקצב היה מושלם, ללא לחץ, אבל בלי הרבה חורים בלו"ז.

 

מיוסמיטי נוסעים ללאס ווגאס, ומווגאס ללוס אנג'לס. לא הייתי, אז אחרים יצטרכו להמליץ.

 

לגבי רכב - אם אפשר, הייתי לוקח מסיקסט. שירות ומחירים מצוינים - בטיול שלנו לקחנו CLA250 ל-6 ימים בעלות מצחיקה (למיטב זכרוני כ-300 דולר) ויש להם גם רכבים מעניינים אחרים (שנגמרו בתקופה שאני נסעתי, לכן ה"שנמוך" ברכב). ממילא, עם מזוודות לחודש, אתה לא תיסע בקורבט/מוסטנג/דו מושבי אחר.

PUG-306 XSI MK2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוצה לתת לך עצה חמה (מאחד שחי בפלורידה): דלג על אורלנדו. וההסבר למטה:

1. דיסני לא מתאים לגיל שלך. הייתי שם שנה שעברה עם אשתי שממש רצתה לחוות את הדיסני וזה היה פשוט מפגר. לא היה שום דבר מעניין בפארק לאנשים בגילאים שלנו. כשיש ילדים זה משהו אחר.

2. יוניברסל יש גם בLA והוא אחלה שם (הייתי). אני ואשתי לקחנו את חווית ה- VIP שכוללת ארוחת בוקר מפנקת מאוד, חניה, ארוחת צהרים בופה, ליווי עם מדריך צמוד לכל המתקנים ללא המתנה ועוד איזה חווית אקסטרא מאחורי הקלעים שכרטיס רגיל לא נותן לך. המחיר הוא פסיכי אבל שווה את זה.

 

עוד עצה קטנה לגבי ארה"ב: תתרחק מחברות השכרת הרכב הזולות ביותר וחסרות השם. תדבוק בגדולים: Avis, Budget וכו'. בטיול הקודם שלנו לקחנו את חברת השכרת הרכב הכי הכי זולה ודפקו אותנו בכל דבר אפשרי מסביב ואפילו יבשו אותנו בשדה התעופה ב-LA כשעה וחצי בגשם בהמתנה לאוטובוס שיאסוף אותנו לדוכן ההשכרה. בקיצור אל תחסוך על זה.

 

תעשה חיים :)

עריכה אחרונה על ידי קאררה

Time is the only thing standing between me and the throne

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה למי שהגיב לעניין (ולא דחף את האף לעניינים לא שלו), לגבי ניו יורק, אני מבין אך אישתי ביקרה שם בעבר ואותי ניו יורק פחות מושכת באופן כללי אך אני מודה גרמתם לי לשקול אולי להוריד יום אחד באורלנדו לטובת יום נוסף בניו יורק.

 

לגבי הקרוז, זאת פעם ראשונה של שנינו ובא לנו לנסות משהו כזה, נראה נחמד ומתאים לקטע של ירח דבש (קצת בטן גב).

דווקא ממה שקראתי לפני, מומלץ להקדיש כשבוע לאורלנדו, יש המון פארקים ודברים לראות \ לעשות ככה שזה נראה לי בסדר.

בכל מיקרה מה שיותר מטריד אותי זה עניין השכרת הרכב והאם יש עמלות בהחזרת הרכב ממקום אחר למה שלקחתי.

כל עצה בנוגע לשכירת רכב בארה"ב תתקבל בברכה.

 

ronlol, הוואי הייתה על הפרק אך ירדה משיקולי תקציב (מייקר מאוד).

 

 

מבין את ההתלהבות,

דבר נוסף שרצית לרשום בהודעה לפני, התחושת ריחוק מהסיוויליזציה נמאסת מהר מאוד, גם כן הבטן גב. לא זכור לי חדרים זולים כל כך, וגם אלה בבטן האוניה, בלי חלון ועם מיטות קומותיים.

האוכל מאוד נחמד(הכל כלול, מפוזרים בהרבה קומות מזנונים שמגישים בהם פיצות, המבורגרים וצ'יפס).

מה שאני בא להגיד הוא שהכל חוזר על עצמו, ותוך יומיים מבינים עניין, מפליגים, קצת בטן גב, יורדים לחוף להסתובב ולא לראות שום דבר( אנחנו ירדנו בקי ווסט, קוזומל ובליז), לקנות שטויות ולחזור לבטן גב.

 

 

בכמה ההפרש גדול ביחס לחופשה בהוואי? יכול להיות ששווה לקחת ולחסוך במקומות אחרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מחליף את Sixt.

 

לגבי ניו יורק, הדעה שלי שונה משאר החברים פה, אני לא ממש אוהב את ניו יורק, מבקר שם פעם בשנה בערך ואחרי יומיים אני מת לחזור לקליפורניה.

 

כביש אחד נחסם לתנועה בעקבות התמוטטות גשר, עדיין אפשר להנות מרוב הכביש בדרך מסן פרנסיסקו ללוס אנג'לס.

סן פרנסיסקו נחמדה מאוד, אני לא חושב שצריך מספר גדול של ימים בשביל להנות פה, ממליץ דווקא לצאת מהעיר ולטייל בנאפה או טומאלס ביי, מרגיש אירופה.

 

בווגאס יש מסלול חדש שנמצא ממש ביציאה מהעיר, שם במחיר נוח מאוד אפשר לנהוג על מכוניות על, אלי זה לא מדבר אז לא ניסיתי.

 

אם אתם בקטע של חוויות, אפשר לעשות צניחה חופשית באיזור של סן פרנסיסקו בעלות של $150 לראש פלוס מינוס.

 

זהו בערך, אני אשמח לעזור אם צריך, אני ליד סן פרנסיסקו וקבוע על הקו ללוס אנג'לס, בווגאס אני מבקר בערך 8 פעמים בשנה.

 

 

Sent from my Alcatel 6055U using Tapatalk

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום חברים,

 

אנחנו מתכננים לצאת לירח דבש בין התאריכים 27.9 - 25.8 כאשר אנחנו נוחתים בניו יורק ובחזור חוזרים דרך לוס אנגל'ס. היעד כמו שכתוב בכותרת הוא ארה"ב כמובן :-D.

ראשית אומר שזאת פעם ראשונה שלי בארה"ב ופעם שנייה של זוגתי בנוסף אף פעם לא תכננתי טיול בסדר גודל הזה מבחינת זמן ומבחינת כסף.

את מבנה השלד הבסיסי של הטיול כבר תכננתי אך עדיין יש לי שאלות רבות שלא הצלחתי למצוא עליהם תשובה וכאן אתם נכנסים לתמונה.

 

אני לא יודע אם כבר הזמנת חלק (או כל) מהטיסות, אבל הנה כמה עצות מהניסיון שלי בארה"ב:

 

1. הטיול נראה מעט עמוס מדי, והניסיון לתפוס כמה שיותר יעדים לא יאפשר לך למעשה לטייל מספיק זמן בכל יעד כדי באמת להנות ממנו (3 ימים בניו יורק, אחרי טיסה, זה ממש לא מספיק, גם לביקור שני. יום וחצי ביוסמיטי זה כלום וכדומה).

את זה אני אומר לך בתור אחד שמנסה לדחוס כמה שיותר יעדים בכל טיול, ורץ (תרתי משמע לפעמים) ממקום למקום.

 

2. כהמשך לסעיף הקודם, אני הייתי מתכנן את הטיול מעט אחרת (זאת דעתי, אז הכל תלוי בסופו של דבר בהעדפות שלכם):

 

-5 ימים (לפחות) בניו יורק - יש המון מידע באינטרנט, אבל בגדול היעדים החשובים לדעתי הם סנטרל פארק (וצפונה לכיוון הארלם, אולי תראו שם "הופעות" רחוב מעניינות, ובנוסף יש שם גם גן חיות באזור), המטה של האו"ם, שייט חינמי סביב פסל החירות (אפשר גם לקחת מעבורת שמגיעה לאי, אבל נראה לי מיותר), טיול בצ'יינה טאון ואיטליה הקטנה, טיול באזור וול סטריט, משם לאזור גשר ברוקלין וכדומה, ברדווי (פלוס הצגה אם אתם בקטע), טיימס סקוור (ביום ובלילה) ומשם טיול במנהטן של כמה שעות (יכול להיות שימאס לכם אחרי שעה), קפיצה לברייטון ביץ' (יש שם גם את האקווריום של ניו יורק) וטיול קצר באזור (הרבה חנויות קטנות ומעניינות של "רוסים"), אזור בנייני התאומים לשעבר וכדומה. אם נשאר זמן אז אפשר לקפוץ גם לאאוטלט בניו ג'רזי.

 

-טיסה ללאס וגאס ל-5 ימים - תקדישו לפחות יומיים לטיולים לאורך הסטריפ, כולל כניסה למלונות שונים ומעניינים, למשל אריות ב-MGM, בהנחה וזה עוד קיים, המזרקות ליד בילאג'יו, מופעי פיראטים ב-Treasure Island, אטרקציות (לא לבעלי לב חלש) במלון הסטרטוספרה, מלון פריז, הפירמידות של מלון לוקסור ועוד הרבה אטרקציות ומלונות שונים ויפים. כמובן שבכל מלון כמעט יש קזינו מפואר שאפשר לבלות בו, גם אם אתם פחות בקטע של הימורים.

בנוסף, יש באזור אטרקציות אקסטרים שונות (מנהרת רוח שמדמה צניחה חופשית, השכרת רכב אקזוטי ליום מסלול וכדומה). במהלך השהייה בוגאס הייתי מוותר על רכב (אתם תהיו רוב היום לאורך הסטריפ, ויש שם אוטובוס שעוצר ליד רוב המלונות לאורכו של הסרטיפ). אם נשאר זמן, אתם יכולים לקפוץ לסכר הובר (עם רכב או טיול מאורגן) לטיול של כחצי יום.

 

-אם אתם בקטע של "רוד טריפ" עם רכב, אני הייתי דווקא ממליץ לכם לעשות מסלול של 7-8 ימים מלאס וגאס לפיניקס, ומשם לקחת טיסה לסן פרנסיסקו. עשיתי את המסלול הזה לפני כ-3 שנים (עם שברולט קמרו עם גג נפתח), וזאת הייתה חוויה מדהימה (כבישים מעולים, נופים מדהימים וטבע עוצר נשימה). לדעתי זה הרבה יותר "שווה" מקרוז או בטן גב במיאמי, אבל תלוי בכם.

המסלול מתחיל מלאס וגאס, משם נסיעה ל-Valley of Fire לחצי יום, ומשם נסיעה ישירה ל-Zion Park ל-3 ימים של טיולים עם רכב + טרקים של כמה שעות (הנוף שם מטמטם). משם נסיעה ל-Bryce Canyon על הבוקר לחצי יום, ואז נסיעה של כמה שעות טובות לעיירה Page ליומיים (נסיעה ארוכה ומעייפת). ביקור ב-Horseshoe bend (רצוי בזריחה), ב-Antelope Canyon והשכרת קיאק או סירת מנוע באגם Powell, ומשם נסיעה לגרנד קניון לעוד יומיים (תצפיות, כולל בזריחה ובשקיעה, טיולים רגליים וכדומה). מגרנד קניון אפשר לנסוע לפיניקס (נסיעה של כ-4 שעות), ומשם לתפוס טיסה.

 

-3 ימים בסן פרנסיסקו - גשר הזהב + טיול בצד הצפוני שלו (אפשר לעלות מערבה לשמורות באזור, כולל תצפית יפה על גשר הזהב וטיולים קצרים באזור), תצפית בצד הדרומי של הגשר (אזור Fort Point), ביקור ברציפים (מאזור Pier 39 ומערבה), כולל תצפית על אריות ים, מוזיאונים וחנויות מזכרות שונות וכדומה, ביקור ברחוב Lombard ונסיעה ב-Cable Car (אפשר לנסוע בו לכיוון החוף המזרחי, אזור יוניון סקוור אם אני זוכר נכון, ואז לטייל שם באזור ולחזור), שייט לאי אלקטרז (אם אתם בקטע, לא חובה) וכדומה.

 

-מסן פרנסיסקו להמשיך על כביש 1 ללוס אנג'לס (לא הייתי שם, אבל לדעתי, אין ממש מה לעשות שם, אולי חוץ מביקור בהוליווד והאזור).

אופציה אחרת היא לטוס ללוס אנג'לס מפיניקס (בהנחה ואתם יכולים לטוס חזרה גם מסן פרנסיסקו ולא מלוס אנג'לס), משם לנסוע על כביש 1 לסן פרנסיסקו ל-3 ימים, ואם נשאר לכם זמן אז אפשר להוסיף גם 3-5 ימים ביוסמיטי.

 

בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי gadik6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...