Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

כידוע למאזדות 3/6 משנת 06 ואילך יש דרישה ספציפית לנוזל קירור FL22 מקורי מאזדה.

 

בבדיקה בחנויות/מוסכים (כולל המפורסמים כאן) המחיר 60 שח לליטר כולל מעמ.

 

במוסך מורשה מדברים על סביב 8-9 ליטר להחלפת כל נוזל הקירור במאזדה 3 2007 של חבר.

 

האם מישהו נתקל בנוזל קירור ראוי וממותג שעומד בתקן FL22 ובמחיר הגיוני ?

 

תודה רבה

פורסם (נערך)

במוסך מורשה מאזדה אשדוד 45₪ לליטר. צריך לא יותר מ6 ליטר. אפילו 4 וחצי ליטר אם אני לא טועה ב1.6. אפשר להשתמש בנוזל אחר כמו פרסטון ולהחליף כל 5 שנים במקום 10.

עריכה אחרונה על ידי רוני והאונו
פורסם

הי רוני קודם כל תודה

 

במוסך מורשה מאזדה אמרו שצריך 8-9 להחלפת כל מי הקירור בכל המערכת

 

בדקתי בחמישי בשירות לקוחות מאזדה מסרו שאין להשתמש בפרסטון (שמעתי עליו) מאחר והמרכיבים הכימיים ב2 המוצרים הוא והFL22 פשוט שונים ויחלו בעיות בתפקוד המערכת קירור עקב התנגשות המרכיבים הכימיים...

 

מחפש מי קירור שעומדים בתקן FL22 במחיר טוב - משהו איכותי יותר מפרסטון(אחרי 10 שנים חובה להחליף את כל מי הקירור . ואז כל 5 שנים לדברי שירות הלקוחות)

 

 

יש עוד מישהו שמכיר?

פורסם

אני החלפתי לפני כמה חודשים קניתי 6 ליטר ונשארתי עם עודף של כמעט ליטר וחצי. זה נכון למנוע 1600

פורסם
אני החלפתי לפני כמה חודשים קניתי 6 ליטר ונשארתי עם עודף של כמעט ליטר וחצי. זה נכון למנוע 1600

 

בנוסף החלפת כל 5 שנים עם נוזל אחר זה מהספר רכב. אני תיכף ישלח לך תמונה

פורסם (נערך)

פות״ש, שים לב שמה שרשמת לא נכון.

FL22 לא מתחיל ״משנתון 06״ אלא משלדה 500,000. אני מחזיק ב-3 2006 עם מס׳ שלדה סביב ה- 400000 ומשתמש בדלקור מאזדה ירוק לפי הנחיות היבואן לאחר שהייתי לפני תשלום על הזמנת 6ל׳ FL22.

בדוק את מס׳ השלדה שלך.

 

עריכה: ראיתי שרשמת שבמוסך ציינו שמחליפים 8-9 ליטר.

בשביל הסדר, מנוע 1.6: 6 ליטר. מנוע 2.0: 7.5 ליטר.

עריכה אחרונה על ידי Michael_N

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

האם מישהו נתקל בנוזל קירור ראוי וממותג שעומד בתקן FL22 ובמחיר הגיוני ?

 

תודה רבה

 

גם אני חשבתי לרכוש FL22 למאזדה 3 שלנו אבל מכיוון שמחירו יקר מדי החלטתי לאחר חפירות בפורמים בחו"ל להשתמש בנוזל ZEREX ASIAN נוזל בצבע אדום שמתאים לרכבים אסיאתיים, נוסע כבר שנה עם הנוזל במערכת הקירור והכל בסדר.

 

71aMBg3CE6L._SL1500_.jpg

 

מחירו כ- 70 ₪ ל 4 לטר.

 

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
גם אני חשבתי לרכוש FL22 למאזדה 3 שלנו... החלטתי לאחר חפירות בפורמים בחו"ל

להשתמש בנוזל ZEREX ASIAN נוזל בצבע אדום שמתאים לרכבים אסיאתיים, נוסע כבר שנה עם הנוזל במערכת הקירור והכל בסדר.

 

71aMBg3CE6L._SL1500_.jpg

 

מחירו כ- 70 ₪ ל 4 לטר.

 

תגובה של חברת ולוולין, לשאלת התקן וההתאמה - Is Zerex Asian (Blue) FL-22 compatible/mixable?

https://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php/topics/5035449/is-zerex-asian-blue-fl-22-compatible-mixable#Post5035449

 

מכתב התגובה אומר - כי זירקס אסיין Zerex Asian אדום או כחול , מתאים לתקן מאזדה FL-22 - ואפשר להשתמש בו וגם לערבב

עם הנוזל המקורי , אשר נמצא במערכת הקירור.

לרכבים עם נוזל FL-22 ירוק - עדיף להשתמש בנוזל הכחול , אבל אפשר גם להשתמש באדום.

 

20190308_140204.jpg

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...