Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חן

בוא נעשה טיפה סדר

מה שאתה מדבר עליו בעין שמר בתור התחלה היו המבחנים שערך הירחון טורבו לקראת מירוץ הראלי קרוס שארגן לפני עפולה

בעפולה התקיים לאחר מכן מירוץ ראלי קרוס או אוטוקרוס כאשר הנהגים התחרו עם מכוניות טלבו סמבה רגילות וללא מיגון מיוחד על מסלול הסוסיאדה

אם אני זוכר נכון ניצח שם אלון קידר מנס ציונה

לאחר מכן הוקם המועדון המוטורי בישראלי שהחל במירוצי הראלי קרוס שלו

המירוץ הראשון נערך בסמוך לב"ש בשדה תימו ליד המזבלה

התחרו 2 קטגוריות הראשונה עד 1000 סמ"ק וניצח אהוד לביא עם סאאב 96 כחולה וב-1300 סמ"ק ניצח שוב אלון קידר עם אלפא 33 לבנה ורשמית של היבואן

לאחר מכן אורגן מירוץ נוסף באשקלון במסלול שהוקם בתוך העיר לא רחוק מתחנה מרכזית זה היה מסלול מפותל ואיטי והמנצח בקטגוריית ה-1000 סמ"ק היה אריאל אדורם עם אינוצ'נטי

ב-1300 סמ"ק ניצח ג'ורג' קורשיה עם אלפא סוד פשוטה ונחמדת כמו שהיתה לי

משם עברו המירוצים לאיזור התעשייה באשקלון והחלה אליפות מסודרת של מירוץ כמעט מדי חודש

במירוץ הראשון הטריבונות חול היו מלאות ב-50 אלף איש לפי הערכה ואולי ותר או מעט פחות וכ-70 מכוניות בשלוש קטגוריות

לשתיים הקיימות נוספה גם קטגוריית 1600

אני ממש כבר לא זוכר מי ניצח בכל מירוץ ויש לי את זה רשום באיזה מקום אבל בסוף העונה הראשונה זכה באליפות ה-1300 ז'קי זית עם הסמבה ראלי וב-1600 ניצח רם לנדס עם גולף ג'יטיאיי

לגבי ה-1000 סמ"ק אני לא בטוח אבל יתכן מאד שזה דוד פרייס עם הנ.ס.או אבל יותר הגיוני שזה היה פרדי פרייהאוף עם דייהטסו שאראד

מספר עונות היו מירוצים באשקלון ומשם עבר ונדד הקרקס לעפולה וגם לגיחה אחת נוספת לב"ש

בין לבין באו לביקור פעמיים אורחים מקפריסין ואודי קוואטרו מבלגיה

וכמובן ברונו סאבי עם פיז'ו 205 טורבו 16 מפלצתית אחת שהיתה מלכת הראלי דאז

 

הרבה נוסטלגיה וכייף והכי כייך זה שחויתי את כל זה מקרוב מאד והרבה אבק

 

רק נקודה לחידוד מירוצי הראלי קרוס בארץ נקראו כך למרות שזה לא ראלי קרוס אורגינל כי על פי חוקי חו"ל בראלי קרוס חייב להיות קטע אספלט בחלקו של המסלול ואילו אצלנו הכל היה חול אבל מבחינת מסלול ותנאים גם המסלולים בחו"ל יכלו לקנא בנו

ביקרתי במספר מסלולי ראלי קרוס בחו"ל ובשום מקום לא היו תנאי צפייה כמו באשקלון

 

ביי

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

האם נותר משהו מהפרינץ שלך?

 

איזה מנוע היה לה?

 

כרמל

 

 

עוד קצת היסטוריה של ה NSU שלי (הנושא מחייב)

מישהו מזהה את עצמו בתמונה השלישית ??? (הוא חבר כאן)

כרמל טוכמן

 

NSU CLUB ISRAEL

פורסם

1. באמצע ההרכבה - במקום הפנסים דיקט פשוט עם צבעי טמבור

2. מקצה 1000 עם כל הסופר מיני המיתולוגיות !!!

3. גם משהו תחרותי שהיה שלי, מיטו אבולושן 2 פעימות משופר בטירוף - יפה ???

 

ליאור

lior20.jpg

lior8.jpg

lior26.jpg

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

1. בסוף כל סיפור המירוצים היו גם 2 מירוצים מדהימים ביער בן שמן. בשניהם הישתתפתי עם מיני (רפליקת קופר) שבניתי במיוחד לארוע. לצערי (אם רק הייתי יודע מראש) לאחר 2 מירוצים אלה, מת הספורט המוטורי בישראל!

 

 

2. למישהוא יש צל של מושג איפה המנטה מהמרוצים האלה? אם רק הייתי שם עליה את הידיים!

המקום האחרון ששמעתי עליה היה בחיפה (במוסך מאחורי האיצטדיון כדורגל) וזה היה לפני 6 שנים.

בברכה,יניב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לגבי המירוצים ביער בן שמן



עד כמה שאני זוכר זו היתה תחלית תקופת הספרינטים ולא ראלי קרוס כי זינקו שם במדורג ולא ביחד ואם מדובר במיני צהובה נדמה לי שיש לי באיזה מקום תמונה שלה

בנוסף היה גם מירוץ

HILLCLIMB

בגבעת המורה ליד עפולה שהתחיל ברצועת אספלט בקצה הכביש ונגמר בתוך היער

לדעתי אחד המירוצים היפים שהיו אך ללא הרבה מתחרים

 

דבר אחרון לציון הינה קטגוריית המכוניות הלא משופרות שהתחרתה בראלי קרוס שם שלטו הסודים ללא עוררין והיתה גם איזו גולף שחורה

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

KITCAR לא רק אתה הבן של :)

 

דובי חסר לך תמונות מהפרינס של יאיר פארן (אבא שלי)

אני כרגע באמצע מעבר דירה אבל עוד שבוע אני מבטיח להעלות תמונות.

 

חגי פארן

פורסם
1. באמצע ההרכבה - במקום הפנסים דיקט פשוט עם צבעי טמבור

2. מקצה 1000 עם כל הסופר מיני המיתולוגיות !!!

3. גם משהו תחרותי שהיה שלי, מיטו אבולושן 2 פעימות משופר בטירוף - יפה ???

 

ליאור

האופנוע יפיפה, הוא עדיין אצלך?
פורסם

בפרינס הצהובה ליד פרייס נהג אבא שלי.....:-)

הייתי מאוד קטנה כשהיו המרוצים אבל אני עדיין זוכרת אותם, ואיזה כיף היה לשחק בחול ולחכות שהמקצה יסתיים :?:-D

פורסם
האופנוע יפיפה, הוא עדיין אצלך?

האופנוע אכן היה מדהים, המנוע לא חזק, אבל שילדת GP אמיתית והתנהגות כביש משובחת הסבו לי הנאה יותר מR750, לצערי מכרתי אותו, הוחלף לדוקאטי 600 סופרספורט היחיד בארץ !!!, גם הוא נמכר ואני בלי אופנועים ... אולי עוד כמה שנים ...

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם
האופנוע יפיפה, הוא עדיין אצלך?

יש מיטו כזה למכירה בפ"ת, בחצר האחורית של מישהו שאני מכיר, במצב די מוזנח ואני מניח שבלי טסט כבר כמה שנים... מי שמעוניין, על מנת לא לפרסם את כתובת האופנוע ברבים... שישלח ה"פ.

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
ואם מדובר במיני צהובה נדמה לי שיש לי באיזה מקום תמונה שלה

 

בחייך......................... זה אני במיני הצהובה, שים תמונה.

 

אני כבר שנים מחפש תמונה שלי משם.

 

אולי יש לך תמונה מההתהפכות שלי במרוץ השני?

 

בברכה, יניב?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...