Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3290 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זוכרים שלפורד יש ג'יפון? קרוגר או משהו כזה? לא? לא נורא, גם אנחנו הספקנו לשכוח ממנו.

ואז פורד שלחו לנו הודעה על תחילת שיווק הדגם המחודש, איך אומרים הילדים? הייתי כולי :shock:

כל הפרטים בידיעה.

 

MAIN.jpgפורד-קוגה-2017-4.jpgפורד-קוגה-2017-5.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איפה הפוקוס הידנית? איפה המונדיאו? איפה הפיאסטה החדשה?

 

דלק פשוט הורגים את המותג "פורד" בארץ, וחבל כל כך!

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

העיצוב הלך אחורה.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

ברכות על ההשקה הראשונה של פורד מאז נובמבר 2015

Alfa Romeo 164 3.0 super v6 1995

Alfa Romeo spider 2.0 twinspark 1997

Alfa Romeo giulietta milano 2014

Volkswagen polo gti 2011

פורסם

רכב לא רלוונטי

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

רכב מאוד רלוונטי דווקא. סוף סוף הוזילו את המחיר. מבחינת נראות, איכות חומרים ויחידת הנעה, עושה רושם שיש לו יותר מה להציע מאשר למתחרות הבולטות, לפחות בחלקן.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
איפה הפוקוס הידנית? איפה המונדיאו? איפה הפיאסטה החדשה?

 

דלק פשוט הורגים את המותג "פורד" בארץ, וחבל כל כך!

את הפוקוס הידנית לא מייבאים מסיבה טריוויאלית למדי - אף אחד לא יקנה אותה.

את המונדאו אין ממש טעם לייבא; הקרוס אוברים השתלטו כמעט כליל על פלח השוק של מכוניות המנהלים, ולמעט הסונטה ההיברידית שיש לה לפחות ערך מוסף, כל השאר לא ממש רלוונטיות.

סביר להניח שהפיאסטה תיובא בזמן הקרוב, במפרט שיתאים לשוק הישראלי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
מנסים לחזור למשחק מעט מאוחר מדי. המגרש כבר מלא שחקנים.

כשחקן חוזר מפציעה עם מחיר אטרקטיבי ואופנת הג'יפונים בפול גז לא ממש מאוחר.

נכון היו יכולים לעשות את זה מקודם אבל עם הדגם שלפני המתיחת פנים.

 

 

פורסם
איפה הפוקוס הידנית? איפה המונדיאו? איפה הפיאסטה החדשה?

 

דלק פשוט הורגים את המותג "פורד" בארץ, וחבל כל כך!

 

איפה המוסטנג?

 

איפה דגמים ספורטיביים ששם יש לפורד קלפים חזקים?

 

איפה לינקולן?

 

דווקא מונדיאו היא מכונית ציים אפורה; לא מכונית שתמכר לפרטיים.

 

את פיאסטה החדשה פגשתי בז'נבה. היא נותרה צרה וצפופה בפנים כמעט כמו פיאט פנדה. יש היום סופרמיני הרבה יותר מרשימות ומענינות ממנה.

 

פוקוס ידנית? בכלליות, סדרת הפוקוס סובלת מתדמית בעייתית ונמכרת בעיקר לציי רכב. אולי הדור הבא יצליח להשכיח מאנשים גירים דפוקים וגומיות שמשתלשלות מתחת לדלת...

עם רגל בחוץ... :beerchug:


×
×
  • תוכן חדש...