Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3290 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי מעט מדי מאוחר מדי. ( ובעיקר בגלל שבאולם השכן יש CX-3 ו-CX-5 )

 

מאז ההצלחה המסחררת (וההתרסקות שבאה בעקבותיה) של הדור השלישי של הפוקוס, המותג לא התאושש.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

התוספות של המערכות האקטיביות, שינוי מבורך.

 

רמות המחיר צימצמו את הפער במחירים עם המתחרים לעומת הדגם הקודם, האם נראה את הביטוי לכך גם במספרי המכירות?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לדעתי לא ממש - וה"השקה" השקטה תעיד - הם פשוט לא מספיק "רעבים".

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
את הפוקוס הידנית לא מייבאים מסיבה טריוויאלית למדי - אף אחד לא יקנה אותה.

את המונדאו אין ממש טעם לייבא; הקרוס אוברים השתלטו כמעט כליל על פלח השוק של מכוניות המנהלים, ולמעט הסונטה ההיברידית שיש לה לפחות ערך מוסף, כל השאר לא ממש רלוונטיות.

סביר להניח שהפיאסטה תיובא בזמן הקרוב, במפרט שיתאים לשוק הישראלי.

 

מאמין שאם היה פיוזן היברידית בישראל היא היתה נוגסת חזק בסונטה.

פורסם
לדעתי לא ממש - וה"השקה" השקטה תעיד - הם פשוט לא מספיק "רעבים".

 

בהחלט צודק.

הם שבעים כנראה ממזדה וב.מ.וו.

לדעתי היצרן צריך למסור את הזיכיון של פורד ליבואן "רעב".

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

השבוע בדקתי את המחירון של הפיאסטה של אישתי, בת שלוש בדיוק עם 35K ק"מ.

המחירון כיום עומד על 52K ש"ח (משוכלל):shock:

פאקינג 20% בשנה!

שיהיה להם בהצלחה עם הקוגה, אני אישית לא מתקרב יותר למותג פורד.

אגב, הספקתי כבר להחליף פעמיים קלאצ'ים והיד עוד נטויה...

פורסם

אל תהרוג את המותג בגלל דגם לא יוצלח, הכשלון המהדהד של גיר הפוקוס סלש פייסטה מאפיל על המונדאו ועל הקוגה,

דלק מוטורס מבזים את המותג הזה ונראה שפורד רוצה לחזור למשחק, הנה, בקוגה החדשה ובפוקוס החדשה, ישנו גיר פלנטרי 6 הילוכים, חבל שלא מייבאים את המונדאו החדשות גם,

צדקו כאן כשאמרו שהרכבת כבר נסעה, יותר מידי שחקנים משחקים במגרש הזה, ומה לעשות שעם ישראל ניזון מהמון סטיגמות.

לפי דעתי דלק צריכים להעביר את המקל של פורד ליבואן אחר ולהודות שכשלו.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

שמע, בעיות הגיר של VAG היו (ועודנה) הרבה יותר חמורות מאלו של פורד.

האם גם שם האיביזה/פולו/פאביה נופלות 20% בשנה?

לדעתי היבואן לא פעל מספיק מול השוק (ושאני אומר שוק אני מתכוון קובעי המחירונים), ובמקביל לא שיווק מספיק את הרכבים כך שהם הפכו למשהו זניח בשוק המקומי.

אני אישית ליבואן הזה לא חוזר, איבדתי בו אמון (האמת שגם היחס במוסכים בכל הנוגע לתיקון הגיר דיי עצבן אותי).

מה שמוזר הוא שעם מאזדה הם עושים עבודה טובה יותר ועם BMW עוד יותר טובה, אז אולי נכון יותר להגיד שאני לפורד לא חוזר.

פורסם
שמע, בעיות הגיר של VAG היו (ועודנה) הרבה יותר חמורות מאלו של פורד.

 

מאיפה הנפצת את השטות הזאת?

 

ניתן לעובדות לדבר:

 

מהפוקוס נמכרו כ-20000 יחידות אני מסופק אם יש מישהו שבעיית הגיר פסחה עליו (וגם התיקון לא פותר את הבעיה ויעידו הפוקוסים הממלאים את מגרשי חברות הליסינג באין קונים)

 

למעלה מ-200000 מכוניות המצוידות ב-DSG7 רובם המוחלט מרוצים, מיעוטם נאצלו להחליף מצמדים ע"ח היצרן.

 

תזכיר לי על איזה "בעיות חמורות יותר" דברת?

 

אגב בקוגה מאז ומעולם היתה (ועודנה) תיבה דו-מצמדית עם מצמדים רטובים הרבה יותר אמינה מהתיבה של הפוקוס.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
מאיפה הנפצת את השטות הזאת?

אגב בקוגה מאז ומעולם היתה (ועודנה) תיבה דו-מצמדית עם מצמדים רטובים הרבה יותר אמינה מהתיבה של הפוקוס.

אני מקווה שאתה לא מתכוון לזה שנמכר פה בארץ, כל הכתבות שקראתי (כולל זו הנ"ל) מעידות על תיבה פלנטרית.

פורסם
מאיפה הנפצת את השטות הזאת?

 

ניתן לעובדות לדבר:

 

מהפוקוס נמכרו כ-20000 יחידות אני מסופק אם יש מישהו שבעיית הגיר פסחה עליו (וגם התיקון לא פותר את הבעיה ויעידו הפוקוסים הממלאים את מגרשי חברות הליסינג באין קונים)

 

למעלה מ-200000 מכוניות המצוידות ב-DSG7 רובם המוחלט מרוצים, מיעוטם נאצלו להחליף מצמדים ע"ח היצרן.

 

תזכיר לי על איזה "בעיות חמורות יותר" דברת?

 

אגב בקוגה מאז ומעולם היתה (ועודנה) תיבה דו-מצמדית עם מצמדים רטובים הרבה יותר אמינה מהתיבה של הפוקוס.

כיף לרשום שטויות, מי כמוך יודע..

אני התכוונתי לכך שהבעיה בגירים של פורד היא מציקה (רועד במעבר מראשון לשני) אבל לא ממש קריטית ולא משביתה את הרכב בצד הכביש.

לעומת זאת הבעיה בגירים של VAG בהחלט תקעו את הרכבים בצד הדרך.

לגבי הסטטיסטיקה בשנקל שלך, הייתי שמח אם היית מגבה אותה בנתונים.

בסביבה האישית שלי לכל מי שהיה את הגירים המדוברים של VAG הכיר את הבעיות על בשרו, לא פסח על אף אחד מהם.

חלקם אף סבלו מספר פעמים מבעיות חוזרות.

 

לגבי הגירים הרטובים של פורד, גם שם יש בעיות.

בפעם האחרונה שהחלפתי קלאץ בפיאסטה המוסכניק ניסה לנחם אותי בכך שהתקלה בפיאסטה לא נוראית כי החלקים זולים יחסית (רק 5,000₪).

כדוגמא הוא הראה לי מונדאו שהגיע למוסך גם כן עם בעיית גיר שתיקונה אמור לעלות 20,000₪ לדבריו..

פורסם

לגבי הסטטיסטיקה בשנקל שלך, הייתי שמח אם היית מגבה אותה בנתונים.

בסביבה האישית שלי לכל מי שהיה את הגירים המדוברים של VAG הכיר את הבעיות על בשרו, לא פסח על אף אחד מהם.

 

גם הסביבה האישית שלך לא בדיוק עונה להגדרה 'נתונים'.

בימים אלו אני נפרד מסקודה ייטי בת 6 עם 120K ק"מ. מצמדים מקוריים וגיר שלא פורק מעולם.

 

אבל אנקדוטות יש מפה ועד מחר. המצב בשטח הוא שמכירות רכבי VAG בארץ בעליה למרות המשך השימוש בתיבה עם מוניטין בעייתי. ואילו פורד (ובמיוחד הפוקוס) כמעט נמחקו לחלוטין משוק הרכב בארץ, הערך של הרכבים כיד שניה ברצפה ומגרשי הטרייד-אין מלאים בפוקוס רובוטיות שלא נמכרות.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
כיף לרשום שטויות, מי כמוך יודע..

אני התכוונתי לכך שהבעיה בגירים של פורד היא מציקה (רועד במעבר מראשון לשני) אבל לא ממש קריטית ולא משביתה את הרכב בצד הכביש.

לעומת זאת הבעיה בגירים של VAG בהחלט תקעו את הרכבים בצד הדרך.

 

תבדוק טוב את המקורות שלך - ידוע לי על עשרות(!) פורד פוקוס שהוחזרו לליסינג טרם זמנן עקב תקיעות חוזרות ונשנות בגלל הגיר ש"אף פעם לא נתקע".

 

 

לגבי הסטטיסטיקה בשנקל שלך, הייתי שמח אם היית מגבה אותה בנתונים.

 

סטטסטיקה בשנקל? רק מתחילת השנה עלו כ-12500 כלי רכב מצוידים ב-DSG7 חברות הליסינג ממשיכות לרכוש את כלי הרכב הללו בקצב גבוה, והם גם נמכרים היטב אחרת חברות הליסינג לא היו ממשיכות לרכוש כלי רכב כאלה לציים שלהם. אם היו הרבה תקלות הן היו מפסיקות רכישה בדיוק כמו שקרה עם הפורדים וגם עם דגמים מסויימים של פיג'ו סיטרואן.

 

 

בסביבה האישית שלי לכל מי שהיה את הגירים המדוברים של VAG הכיר את הבעיות על בשרו, לא פסח על אף אחד מהם.

חלקם אף סבלו מספר פעמים מבעיות חוזרות.

 

גם בסביבה שלי יש לא מעט - חלקם גם אצל המשפחה הקרובה. אצל רובם המכריע אין בעיות בכלל, באוקטביה של ההורים שלי החליפו מצמדים במסגרת הריקול - מעבר לכך לא היו בעיות.

 

לגבי הגירים הרטובים של פורד, גם שם יש בעיות.

בפעם האחרונה שהחלפתי קלאץ בפיאסטה המוסכניק ניסה לנחם אותי בכך שהתקלה בפיאסטה לא נוראית כי החלקים זולים יחסית (רק 5,000₪).

כדוגמא הוא הראה לי מונדאו שהגיע למוסך גם כן עם בעיית גיר שתיקונה אמור לעלות 20,000₪ לדבריו..

 

יש לי חדשות בשבילך: כמעט בכל דגם תמצא בעיות, וכמעט בכל ביקור במוסך מורשה יבואן של יבואן כלשהו תוכל למצוא רכב ( כן גם מאזדה וטויוטה ודומיהם ) עם תקלה משביתה. אבל זה יוצא מן הכלל שאינו מעיד על הכלל.

 

מילה אחרונה על DSG7 - ריבוי המכוניות עם התיבה הזאת, גורם לכך שמשתלם למוסכים להתמחות בתיקון התיבה, וליבא קיטים תחליפיים - אני צופה שתוך מס' שנים גם מי שבכל זאת יתקל בתקלה בתיבה הזאת יוכל לתקנה די בזול, בדיוק כמו שקרה עם ה-AL4 של רנו ופיג'ו סיטרואן.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מישהו עשה נסיעת מבחן בקוגה ויכול לחוות דעה?

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.


×
×
  • תוכן חדש...