Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ישה, אני ניכיתי לעובד הודעה מראש אחרי שעזב בניגוד להסכם (ההסכם היה שאחרי 6 חודשי עבודה הוא חייב לתת הודעה מראש של חודש לפחות. האיש היה מפעיל מכונה שהכשרתי על חשבוני). הוא עזב אחרי 11 חודשים בהתראה של שבועיים וכשאיים בתביעה שלחתי אותו להתייעץ בהסתדרות. שם נאמר לו שלא יעזור לו ושהיה צריך לתת את החודש)

לדעתי, הטעו אותו (לגבי החובה לתת חודש).

 

מצד שני, הוא אכן לא נתן לך את ההתראה הנדרשת לפי החוק, שהיא במקרה שלו 18.5 ימים (נעגל למעלה - 19) ולא 14. אולי לזה התכוונו בהסתדרות.

פורסם

עורך הדין שלי שאיתו אני מתייעץ בכל הקשור לדיני עבודה טנן בזמנו שאם אנמ משקיע בהכשרה אז לגיטימי להבטיח את ההשקעה. אני באופן עקרוני לא מוכן להחתים עובדים על תשלופ עבור ההכשרה אז הוא ניסח את זה בטענה שזה תקין.

 

החוק גם אוסר לשלם דוח תנועה שעובד קיבל או לנכות נזקים משכרו אבל אם העיבד מסכים מראש ובכתב אז מותר (לנכות כספים. לשלם דוחות אני חייב דרך המשכורת של העובד).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

תחליף את העו"ד:shock:

 

אסור לנכות מהעובד נזק שגרם!! אם קיים הסכם קיבוצי ניתן להטיל קנס על עבירת משמעת. שני דברים שונים.

 

מותר למעביד לשלם דוחות תנועה על של עובד, בתנאי שהן לא כלולות בסעיפים 64-67 לפקודה או בתוספת הראשונה והשניה של הפקודה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא הייתי ברור בניסוח.

 

נזק הכוונה לא נזק שנגרם בשוגג.

 

אצלי אני לא מנכה כלום אבל אני מדבר על חוסרים בקופה למשל, ציוד שהעובד לוקח איתו ונעלם ודברים כאלה. את זה ניתן לנכות רק אם העובד הסכים מראש. בכל מקרה אחר עליי לשלם לעובד כל מה שמגיע לו ואם אני רוצה אז לתבוע.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

למיטב הבנתי אסור לנכות מהעובד גם אם הוא מסכים שהוא רצח את ארלוזרוב.

 

זה בדיוק המהות של חוקי העבודה שברובם הם חוקי מגן, הגנה על העובד מפני חוזקו של המעביד.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מותר בהסכמה מראש ובכתב (וזה נכון לכל ניכוי. גם אם ארגנתי טיסה לחו"ל בהשתתפות כספית של שקל מהעובדים אסור לי לקחת אותו אלא אם אשרו בכתב). על הבסיס הזה מנכים למתדלקים וקופאיות חוסרים בקופה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

הנושא הזה די פרוץ בישראל ומתנהל בעיקר לפי תקדימים ופחות לפי החוק.

 

מצד אחד, יש תקדימים שאומרים שמותר לנכות (בהסכמה מראש) משכרו של העובד השתתפות עצמית על נזק לרכב עבודה למשל, או עלות הכשרה (זה עלה גם בשרשור אחר).

 

מצד שני, עניין קיזוז ההפסדים לעסק ממשכורתו של העובד הוא עניין שנדון בהרחבה, גם בבית המשפט. נכון שעושים את זה בהרבה עסקים (תחנות דלק וכו׳), אבל לדעתי אין סיכוי שזה יחזיק מול שופט, אפילו אם העובד חתם על הסכמה בנושא לפני תחילת העסקתו.

×
×
  • תוכן חדש...