Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי ב-s-max titanium 2012 (שרשור מתגלגל)


hans

פוסטים מומלצים

  • תגובות 266
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זה שרשור מעקב הוצאות, לא שרשור קיטורים.

נורות זה שטויות, בלאי רגיל.

בית פנס מתפרק - לא בלאי רגיל באוטו בן 9.

אולי התעשייה השתנתה ועכשיו זה כן נחשב לבלאי רגיל.

 

דייהו סופר רייסר זצ"ל - מכונית פרימיטיבית לכל דבר ועניין - מעולם לא הזדקקה לשום החלפה של שום בית פנס ב-16 שנות פעילות, למשל.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

התגעגעתם? מזמן לא הייתה כאפה מצלצלת. קבלו שתיים במחיר אחת.

 

ק״מ: 119,500

תיאור: זוג צמיגים אחוריים, מישלין פרמסי

עלות: 2100

ביצוע: צמיגי זכי, ירושלים

 

אני והמזל שלי - זה כבר לא קשור לאס-מקס או לפורד, פשוט המזל שלי -

בורג בגלגל אחורי בשישי בצהריים, כשכל הפנצ׳ריות בעיר סגורות ואני חייב, פשוט חייב לאסוף את הילדים

ולהמשיך הלאה לסופ״ש עם חברים עם ציוד חיוני באוטו... אין רזרבי, להזכירכם.

בלית ברירה נכנסתי לפנצ׳ריה היחידה שהייתה פתוחה באותה שעה, ודאגו לפשוט לי את העור טוב-טוב עם יותר מאלפייה לצמיג.

הברירה האחרת הייתה צמיג סיני עלום כלשהו במחיר כפול ממחיר השוק. בקיצור, אתם יכולים להבין לבד על איזה עסק אני לא ממליץ.

הנחמה היחידה - מדובר בצמיגים מעולים וטריים יחסית, פחות משנה.

 

כמה ימים לאחר מכן:

ק״מ: 120,000

תיאור: טיפול 150,000, החלפת 4 צלחות בלימה ורפידות קדמיות

עלות: 4094

ביצוע: מוסך שי-לי, אור יהודה

 

עלות החלפים היא הזפטה העיקרית פה - לא היה הבדל גדול במחיר בין מקורי לחליפי, ואם אני לא טועה, לא היו בכלל

דיסקיות קדמיות חליפיות.  כמעט 3000 ש״ח רק לחלפים, אאוץ׳.

יש לציין שהדיסקיות אכן היו שחוקות עם מדרגה נראית לעין מבחוץ. לא הבחנתי בשום קושי בבלימה, אגב,

הרכב בולם סביר עד טוב מאוד (יחסית למשקל!) גם לפני ההחלפה.

 

עוד בגזרה:

- המנוע של וילון הגג הפנורמי הפסיק להגיב לגמרי. לפחות הוא נעצר במצב סגור. ת.נ.צ.ב.ה. - לא טורח לתקן.

- אחת החגורות בשורה האמצעית לא נסגרת בלי לחיצה מוקדמת על הכפתור, מעצבן למדי. בשי-לי לא מצאו בכלל את המק״ט לחלף (???)

אז כנראה שנצטרך לקמבן איזה פיתרון אחר.

 

בקיצור - אין ספק שעם קצת יותר מזל או שינוי בתוכניות הייתי יוצא עם צמיגים טובים באותה מידה ובחצי מחיר, אבל מה שנעשה נעשה.

 

עריכה:

- היי, אוטוטו סוגרים 4 שנים ביחד. מזוכיסט? יש מצב.

עדיין, למרות הכול, מדובר באחד הרכבים הכי מהנים לנהיגה שיש (לא רק ״ביחס למיניוואן״),

במיוחד בסביבה בינעירונית.

 

עריכה אחרונה על ידי hans
  • מעניין 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך יש לך את הרכב 4 שנים ולא דאגת שיהיה לך גלגל רזרבי (קטן/בגודל מלא)? אם היה לי רכב כזה ( ובעבר חיפשתי את הגירסה האטמוספרית בגלל שידעתי את הצרות של הגרסה המטורבתת אבל הגרסה האטמוספרית היתה עגלה מדי) הדבר הראשון שהייתי דואג לו זה גלגל ספייר. לגבי אחסון - יש פתרונות. אולי לא מושלמים אבל לנסוע ברכב ללא גלגל רזרבי זה הימור גדול שלטעמי פוסל רכב.

  • לא הבנתי... 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אחרי 4 שנים זה עלה לו ב750 ש"ח בערך לדעתי שווה, אני לא הייתי מסתובב עם צמיג רזרבי בתא המטען (שגם כך לא ענק) באופן קבוע עבור פעם ב4 שנים...

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, asix כתב:

 לגבי אחסון - יש פתרונות.

אז זהו, שלא.

לא קיימת גרסה צרה (אין לזה תקינה אני מניח)

וגלגל של 235/45/18 תופס חצי תא מטען. או יותר.

עם חצי תא מטען אי אפשר לצאת לשום טיול עם הילדים, וזה כל הקטע של הרכב.

לאבי סיכם את זה בול - 750 ל-4 שנים זה העלות המדויקת של הסיכון.

 

אגב, לבטל את הטיול זאת אופציה סבירה והגיונית, אבל ממש באותה נקודה בזמן וביקום הייתי ב-mindset שאני פשוט לא יכול לוותר על האירוע ויהי מה. לא קשור לאס מקס, קשור לשריטה האישית שלי וזאת ממש לא הפעם הראשונה בחיים שאנח קונה זמן בכסף.

 

עריכה אחרונה בהחלט:

יכולתי גם לקחת מברג ולסובב את הבורג פנימה עוד קצת ולצאת לטיול. הייתי בסרט הזה פעם, זה עובד ברוב המקרים. יכולתי גם לפספס את הבורג לגמרי ולגלות זאת רק בעוד שבוע. גם בסרט הזה הייתי. :)

 

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי אין גרסה צרה רשמית לגלגל רזרבי אבל אפשר להתאים. לא כזה קשה.

וכן, לבטל טיול בגלל גלגל או להמתין לגרר בגלל גלגל זה לא אופציה סבירה והגיונית. עם כל ההנאה מהרכב, אם צריך לבטל תוכניות בגלל גלגל זה לא סביר ולכן הייתי דואג לגלגל רזרבי צר.

כל אחד וסדר העדיפויות שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, asix כתב:

אולי אין גרסה צרה רשמית לגלגל רזרבי אבל אפשר להתאים. לא כזה קשה.

תסביר לי איך בדיוק.

לשים מה שבא לי?

אם הגעתי למצב שאני שם מה שבא לי ולעזאזל התקנות, אני באותה מידה יכול לתחוב את הבורג עמוק יותר פנימה.

סביר לגמרי במצב של עולם שלישי / יאללה העיקר לא להשבית את הטרקטור, לא סביר עם אחריות משפחתית ב-2021.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נדמה לי שאמרתי לך כבר בשירשור אחר, אם אין מקום לרזרבי באוטו, המינימום זה להחזיק גלגל בגודל מלא במחסן.

חצי מהפנצ'רים מגלים ליד הבית. וסטטיסטית יש סיכוי מצוין שזה קורה כשכל הפנצ'ריות סגורות ואתה בדיוק רוצה לצאת לטיול רחוק.

 

המחיר ששילמת לצמיגים נראה לי סביר לחלוטין, אני זוכר היטב שרביעיית קונטיננטל לגלקסי שהייתה לי בזמנו עלתה 5000 ש"ח.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, hans כתב:

תסביר לי איך בדיוק.

לשים מה שבא לי?

אם הגעתי למצב שאני שם מה שבא לי ולעזאזל התקנות, אני באותה מידה יכול לתחוב את הבורג עמוק יותר פנימה.

סביר לגמרי במצב של עולם שלישי / יאללה העיקר לא להשבית את הטרקטור, לא סביר עם אחריות משפחתית ב-2021.

לא מדינת עולם שלישי ולא מזלזל בתקנות.

כקצין בטיחות בתעבורה אני יודע טוב מאוד לשים דגש על הבטיחות. למרות שהרכב מגיע ללא גלגל רזרבי אפשר למצוא צמיג בייגלה שיכול להתאים מבחינת עומס/גודל/קוטר/מרווח ברגים. יש מצב שצמיג רזרבי של מונדאו טיטניום מתאים. אם עושים שעורי בית ניתן למצוא פתרונות שלא פוגעים בבטיחות. אופציה נוספת במידה ולא מצאת גלגל קטן היא לשים גגון ולשים גלגל רזרבי בגודל מלא על הגג. אולי לא להסתובב איתו כל יום, אך אם יוצאים לטיול זה יכול להציל את הטיול. אפשר למצוא פתרונות יצירתיים אם רוצים שלא באים על חשבון הבטיחות או שהם פתרונות של עולם שלישי.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גלגל נוסף במחסן - רעיון סביר. יעלה קרוב ל-750₪...

גגון + רזרבי בגודל מלא יעלה *הרבה* יותר מ-750₪, שלא לדבר על הפגיעה המתמשכת באיכות החיים (רעשי רוח וכיו"ב).

 

הבחירה שלי בפיתרון מיידי מתחילה להיראות עוד יותר הגיונית.

 

יצירתי = זמן = התעסקות = כסף

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...