Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי ב-s-max titanium 2012 (שרשור מתגלגל)


hans

פוסטים מומלצים

כל שנותר הוא רק לפנטז על תוצרת פורד העדכנית. קו העיצוב הנוכחי שלהם פשוט עושה לי את זה.

מי יתן ונזכה לטעום מהאס מקס החדשה,
2 ליטר טורבו אקובוסט, 240 סוסים שמשודכים לתיבת 6 הילוכים אוטומטית.
גם ידנית מוצעת.9f9309a6146e9b6a3f68f59e8d02f5fd.jpgc1eef7946c0280049dab8a6e0e583b18.jpg3fd7010b59f96b70623518fad046938d.jpg
בס"ד

דרך אגב, מוצעת לחובבי המומנט, דיזלית עם 240 כ"ס ו 50 קג"מ מומנט (לפני מתיחת הפנים) .
תיקון קטן לגבי התיבה האוטומטית, היא בעלת 8 הילוכים(דגמי 2020)
אסמקס כזו עם וי על כל רובליקה תחת עמודת תוספות בטופס הזמנת הרכב, באנגליה, הרכב יעלה בתרגום לשקלים כ- 150000 ש"ח, כאשר בישראל, הרכב נמכר חצי ערום ב-216 אלף ש"ח.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  • אהבתי 1

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 266
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא ידעתי שיש יבוא מקביל של smax. דרך אגב הגאלאקסי זה כבר בגודל של van שממש מרגישים שנוהגים במיניבוס...

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד
לפי מיטב ידיעתי אין, אבל מצד שנייש יבוא מקביל של פוקוס ST, אז אולי גם של אסמקס אפשרי.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...

מזמן לא הייתה תקלה משבשת, באמת הגיע הזמן!

 

ק״מ: 114,000

תיאור: החלפת משאבת מים + שמן + מסנן שמן

עלות: 800 למשאבה, 650 לנוזלים למיניהם, 761 לעבודה - סה״כ 2,211

ביצוע: מוסך אדיב, ירושלים

 

 

אני מאוד מקווה שזה יסתיים בסכום הזה ולא יותר 😕

מסתבר שהרכב ננהג (לא על ידי!) 2-3 נסיעות קצרות ללא מים עד שהתחלתי איתו את הנסיעה הרביעית,

וגם לי לקח משום-מה שתי דקות שלמות להבין שמשהו לא בסדר ושהצבע של המחוג הדיגיטלי של חום המנוע השתנה לכתום-אדום וטיפס בחדות מעלה.

 

עצירה בצד, גרירה בלילה למוסך, תיקון על הבוקר (בוצע מהר, המוסך היה שומם יחסית).

אחרי החלפת המשאבה בוצעה בדיקת לחץ למערכת.

המוסכניק לא אהב את המראה של השמן (כהה מדי?) וגם המפלס היה נמוך באופן מחשיד - למרות שהטיפול האחרון בוצע במאי

ולמרות שהרכב בקושי זז (קורונה וזה), ולכן המליץ על החלפה מלאה כולל פילטר במקום מילוי.

נכון, לא זול בכלל (עלות של טיפול קטן במוסך מורשה 😕 ) אבל אם כבר הרכב על הליפט, הסכמתי - עדיף ללכת על הצד הבטוח.

 

= = = = = = = =

 

המנוע נשמע בסדר גמור (וגם שקט, כמו אחרי כל החלפת שמן) ועל פניו לא נראה שנגרם נזק מההתחממות. זה מה שאני מקווה, בכל מקרה. 🙄

דווקא לא מזמן הוחלף מחזיר שמן, אני מקווה שזאת לא תקלה חוזרת.

 

= = = = = = = =

 

מסקירה זריזה של ההודעות הקודמות שהעליתי פה, מסתבר שזאת הפעם השלישית (!) שמשהו נדפק במערכת הקירור תוך 5 שנים -

אצל אחד הבעלים הקודמים התקלה הסתבכה ופגעה גם במצנן הגיר ושאר מרעין בישין (אחת ההודעות בעמוד הראשון),

בינתיים אצלי זה צינור אחד סורר ועכשיו משאבת מים.

משאבת מים שמחזיקה מעמד 8 שנים? נו, לא מרשים אבל גם לא נורא (עלות החלפים והעבודה לעומת זאת, אאוץ׳).

 

= = = = = = = =

 

אם כבר אני כאן, עברתי לאחרונה לציפוי קרמי של טרטל וקס => https://www.amazon.com/gp/product/B07XYPS3PS/

ואני חייב לומר, רבותיי, שזאת מ-ה-פ-כ-ה. העמידות של החומר הזה פשוט פנומנלית, כבר חודשיים שאני מנקה עם שמפו בלבד,

והרכב חוזר להיות נוצץ כאילו שזה הרגע מרחתי עליו וקס. שלא לדבר על ההידרופוביות. מדהים. סורי, הייתי חייב לפרוק. :)

 

עריכה אחרונה על ידי hans
  • אהבתי 2
  • מעניין 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת קשה לקרוא את ההוצאות המצטברות. אבל נשמח אם תתן לנו שיעור קצר על הציפוי...(;-

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזמן לא הייתה תקלה משבשת, באמת הגיע הזמן!
 
ק״מ: 114,000
תיאור: החלפת משאבת מים + שמן + מסנן שמן
עלות: 800 למשאבה, 650 לנוזלים למיניהם, 761 לעבודה - סה״כ 2,211
ביצוע: מוסך אדיב, ירושלים
 
 
אני מאוד מקווה שזה יסתיים בסכום הזה ולא יותר [emoji53]
מסתבר שהרכב ננהג (לא על ידי!) 2-3 נסיעות קצרות ללא מים עד שהתחלתי איתו את הנסיעה הרביעית,
וגם לי לקח משום-מה שתי דקות שלמות להבין שמשהו לא בסדר ושהצבע של המחוג הדיגיטלי של חום המנוע השתנה לכתום-אדום וטיפס בחדות מעלה.
 
עצירה בצד, גרירה בלילה למוסך, תיקון על הבוקר (בוצע מהר, המוסך היה שומם יחסית).
אחרי החלפת המשאבה בוצעה בדיקת לחץ למערכת.
המוסכניק לא אהב את המראה של השמן (כהה מדי?) וגם המפלס היה נמוך באופן מחשיד - למרות שהטיפול האחרון בוצע במאי
ולמרות שהרכב בקושי זז (קורונה וזה), ולכן המליץ על החלפה מלאה כולל פילטר במקום מילוי.
נכון, לא זול בכלל (עלות של טיפול קטן במוסך מורשה [emoji53] ) אבל אם כבר הרכב על הליפט, הסכמתי - עדיף ללכת על הצד הבטוח.
 
= = = = = = = =
 
המנוע נשמע בסדר גמור (וגם שקט, כמו אחרי כל החלפת שמן) ועל פניו לא נראה שנגרם נזק מההתחממות. זה מה שאני מקווה, בכל מקרה. [emoji849]
דווקא לא מזמן הוחלף מחזיר שמן, אני מקווה שזאת לא תקלה חוזרת.
 
= = = = = = = =
 
מסקירה זריזה של ההודעות הקודמות שהעליתי פה, מסתבר שזאת הפעם השלישית (!) שמשהו נדפק במערכת הקירור תוך 5 שנים -
אצל אחד הבעלים הקודמים התקלה הסתבכה ופגעה גם במצנן הגיר ושאר מרעין בישין (אחת ההודעות בעמוד הראשון),
בינתיים אצלי זה צינור אחד סורר ועכשיו משאבת מים.
משאבת מים שמחזיקה מעמד 8 שנים? נו, לא מרשים אבל גם לא נורא (עלות החלפים והעבודה לעומת זאת, אאוץ׳).
 
= = = = = = = =
 
אם כבר אני כאן, עברתי לאחרונה לציפוי קרמי של טרטל וקס => https://www.amazon.com/gp/product/B07XYPS3PS/
ואני חייב לומר, רבותיי, שזאת מ-ה-פ-כ-ה. העמידות של החומר הזה פשוט פנומנלית, כבר חודשיים שאני מנקה עם שמפו בלבד,
והרכב חוזר להיות נוצץ כאילו שזה הרגע מרחתי עליו וקס. שלא לדבר על ההידרופוביות. מדהים. סורי, הייתי חייב לפרוק. [emoji4]
 
בס"ד
שמן, עם הזמן אמור להיות כהה, הוא סופח אליו פיח.
למה לא החלפת טרמוסטט בנוסף?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 12.5.2020 בשעה 09:03, rotemb כתב:

בס"ד
מה לגביו?, זו אותה פלטפורמה.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

הגלקסי מציע תא מטען גדול יותר וגג גבוה יותר לזוג המושבים מאחו. המושבים עצמם נעים על מסילה לאחור על חשבון תא המטען כדי להעניק מרווח רגלים גדול יותר ליושבים שם ובנוסף, כיול רך יותר למתלים והגה נעים יותר.

גרסת נוסעים שפויה לאלו שלא מחפשים להתפרע עם מיניואן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, ST12345 כתב:

קצת קשה לקרוא את ההוצאות המצטברות. אבל נשמח אם תתן לנו שיעור קצר על הציפוי...(;-

אה, פשוט מאוד - אני אניח את הלינק הזה כאן, כל מילה מיותרת:

 

אחד הערוצים המשעשעים ביותר ביוטיוב, לטעמי. הבחור באמת מתאמץ ליצור מערך בדיקות אמין לכל מוצר שהוא בודק, בלי שום הטיות/דעות קדומות. יחיד במינו.

לפני שעה, rotemb כתב:

בס"ד
שמן, עם הזמן אמור להיות כהה, הוא סופח אליו פיח.
למה לא החלפת טרמוסטט בנוסף?

לא יודע מה להגיד לך בנוגע לשמן, אבל מפלס נמוך זה מפלס נמוך.

בשביל מה להחליף את הטרמוסטט? הוא תקין.

עריכה אחרונה על ידי hans
  • אהבתי 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 12.5.2020 בשעה 19:21, ST12345 כתב:

לא ידעתי שיש יבוא מקביל של smax. דרך אגב הגאלאקסי זה כבר בגודל של van שממש מרגישים שנוהגים במיניבוס...

 

ממש לא מרגיש כמו מיניבוס.

 

היה לי גלאקסי בחופשה משפחתית באיטליה. לא מרגיש כמו אוטו קטן, אבל מרגיש הדוק וקל לנהיגה, כמו רכב משפחתי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד 

רכב בן 8, עדיף להחליף את הטרמוסטט, עולה 200 ש"ח בערך במורשה, וכמדומני, יש להם נוהל במורשה לגבי התחממות: 

1. החתמה על טופס שהם מסירים אחריות במחדה ונגרם נזק עקב ההתחממות. 

2. החלפת נוזל כמובן

3. החלפת טרמוסטט. 

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, falou כתב:

 

ממש לא מרגיש כמו מיניבוס.

 

היה לי גלאקסי בחופשה משפחתית באיטליה. לא מרגיש כמו אוטו קטן, אבל מרגיש הדוק וקל לנהיגה, כמו רכב משפחתי.

לך לא.יש לי רישיון לטריילר ועדיין כשנהגתי עליו לי הוא הרגיש לי כמו מיניבוס. חשוב לציין שבמשך כ 3 שנים גם נהגתי על טרנזיט 15 מושבים אז הפרספקטיבה אמורה להיות הגיונית. לא בדקתי לו הידוק אבל בהחלט הרגשתי רכב גדול מידי לצרכים היומיומיים. אני משער שהגובה של האוטו הוא שתרם להרגשה כי בסוף הדרך הוא לא יותר ארוך משמעותית מה smax או מהמונדאו שהייתה לי באותו זמן. 

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 שעות, hans כתב:

מזמן לא הייתה תקלה משבשת, באמת הגיע הזמן!

 

פורד, איך לא 😛

 

אם מהנדס מתכנן חלק שלא מתקלקל, מפטרים את המהנדס

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

הקנס השנתי - וכמו תמיד, יש תוספת

 

ק״מ: 117,000

תיאור: רישוי שנתי + שיוף פנס שמאלי + החלפת צמד צמיגים קדמיים

עלות: 1962 - רישוי, שיוף פנס ושפצור תושבת - 0, 108 - בדיקת רישוי + בדיקה חוזרת, 1160 - צמד צמיגי goodyear f1 asym 3

סה״כ: 3230, מתוכם 2000 למדינה 😕

ביצוע: טסט ליין (ירושלים), צמיגי דודי נאסה (ירושלים), עבדכם הנאמן (ירושלים)

 

אין כל כך מה להוסיף על עלות הרישוי, חוץ מ-😡

לקראת הבדיקה שייפתי בעצמי את הפנס העכור בעזרת אוסף ניירות מים, ולכה לסיום. נפלאות עליאקספרס,

עלות של גרושים לרצף של ניירות מ-800 עד 5000 + שאריות לכה שיש בכל מקרה מהתחביב (נגרות).

על הדרך גם שיפצרתי עם אפוקסי את ה״לשונית״ העליונה של הפנס שהתפרקה לגמרי (פורד, נו).

שוב, עלות החומרים - בוטנים. המשימה הוכתרה בהצלחה, עבר טסט.

 

הפעם נסעתי בעצמי למכון, חוץ מהמתנה ארוכה היחס היה סביר יחסית (ירושלמים, בכל זאת).

הבדיקה עצמה התנהלה לה בקצב סביר, שום דבר מיוחד, ופתאום אומרים לי בקבלה - צריך לתקן צמיג קדמי.

מי מה מו? צמיגים חדשים לגמרי (אמצע 2019, קילומטרז׳ קורונה). נו שוין, ניגש לראות מה פספסתי,

ומסתבר שפספסתי חור בדופן הצמיג. אשכרה חור, רואים את סיבי המתכת. 🤯🤯

אין לי מושג ירוק איך זה קרה, מאוד יכול להיות שזה קרה בדרך לטסט או לכל היותר לילה לפני, בקיצור, שוק טוטאלי.

מאוד מסוכן, במיוחד כשהנסיעות בחודשים האחרונים הן בינעירוניות בלבד.

 

נו, קפצתי לצמיגאי הקרוב ביותר, ושמחתי לגלות שמעבר לשירות החביב של הפועלים,

מסתבר שהמידה הלא-נפוצה הזאת (235/45/18) זמינה במלאי - ואפילו לא מדובר בזבל סיני!

תאריך לא משהו, אבל זה מה יש. בגדול, חוץ מהסיפור ההזוי הזה עם החור, עד כה אני מאוד מרוצה מהגודייר,

אוחזים נהדר ושקטים יחסית.

 

מה עוד? מפלס השמן נוטה לאחרונה לצד הנמוך (אני מוסיף כמובן), אבל אני לא רואה שום נזילה. נמשיך לעקוב.

 

נ.ב.:

1.99 ש״ח לבדיקת מד נסועה? באמת?? באמת???

  • אהבתי 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

ק״מ: 119,000

 

תיאור: החלפת פנס קדמי ימני

עלות: 449 - מכלול פנס קדמי, ~80 - שלישיית נורות osram

סה״כ: ~460 (נקנו על הדרך נורות נוספות לגיבוי)

ביצוע: בחנייה

 

הכול התחיל מנורת איתות שהלכה לעולמה.

חשבתי שיהיה קל לאתר PY21W אבל מסתבר שלא! סיבוב רנדומלי בזמן הקצר שאין לי קרוב למקום העבודה לא סיפק את התוצרת,

וליד הבית אין כלום.

מרוב ייאוש הזמנתי את כל סוגי הנורות האפשריות שיש לי ברכב, מאמזון גרמניה. הכול osram, תוצרת גרמניה.

יקר יותר? בוודאי. הגיע תוך יומיים לפתח הבית? גם כן. אין לי זמן לשיטוטים בין חנויות חלפים ישראליות עם השירות המצוי שלהן וה״אין לי כזה״.

 

א-מה-מה, ההחלפה הסתבכה ומסתבר שהתושבת של נורת האיתות בשלבי פירוק מתקדמים. בכלל, כל הפנס הזה נראה כמו הצרות שלי

(נפלאות איכות הייצור של פורד) עם חלקי פלסטיק וגומי מתפוררים,

אז בפרץ בלתי מוסבר של ספונטנטיות הזמנתי יחידה שלמה דרך auto365 - וגם הפעם בשילוח מהיר (יומיים...).

גם פה ההרכבה לא הייתה חלק, משום-מה איזה חלק שמגן על הקונקטור יצא משם רק אחרי חפירות ואיומים.

על הדרך, מכיוון שכבר החלפתי את כל היחידה, פינקתי את כל הפנס ביחידות של osram - איתות, אור גבוה ואור רגיל.

 

לא טרחתי להשוות מחירים, לא היה לי זמן ללכת לשום מוסך בשום מקום,

אין לי ספק שאפשר למצוא זול יותר וכו׳ - אבל כנראה שהפכתי לאמריקאי מצוי (??) -

המרחק בין המחשבה על קנייה לבין הגעת המוצר בפועל רק מתקצרת משנה לשנה.

 

= = = = = = = = = =

נ.ב. - אפשר להחליף את הנורה הראשית בלי לפרק את הפנס. לא נוח אבל בר ביצוע.

את נורת האיתות אי אפשר בלי לפרק... בסך הכול שטויות, הפירוק עצמו קל, שני ברגים וקונקטור.

עריכה אחרונה על ידי hans
  • אהבתי 1
  • מעניין 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...