Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי 30 אלף ואני יכול למתוח עוד 10 אלף.

 

ראיתי ביד 2 מלא דגמים, חלק 5 דלתות/ חלק לא.

חלק 1.5 ומגיע עד 2.0.

והלכתי לאיבוד.

לא מצאתי שום מידע מקיף בויקפדיה.

 

איזה דגם עדיף לחפש מבחינת שנתון גבוה וביצועים טובים?

פורסם

לביצועים עדיף דגם עם מנוע 2000 סמ"ק. אם לא עקרוני לך, אל תגביל את עצמך לצורת 4 או 5 דלתות ( אחת מהן בלבד ). תחפש רכב שמור, ללא תאונות ועם תיעוד הטיפולים. שנתון? כמה שיותר גבוה ( במגבלות התקציב ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לביצועים עדיף דגם עם מנוע 2000 סמ"ק. אם לא עקרוני לך, אל תגביל את עצמך לצורת 4 או 5 דלתות ( אחת מהן בלבד ). תחפש רכב שמור, ללא תאונות ועם תיעוד הטיפולים. שנתון? כמה שיותר גבוה ( במגבלות התקציב ).

 

יש דגמים ספיריט / אקטיב/ קומפורט / ספורט / פרמיום

 

מה ההבדל בין השמות.

לכל דגם אני יכול לבחור מנוע בגדול בין 1.5 ועד 2 סמ'ק.

פורסם

לתקציב שלך רלוונטי spirit 2008-2009.

תסנן בלוח יד 2 לפי מנוע 2000 ותקציב 30-45 אלף שקלים . יש נכון לעכשיו בסביבות 30 רכבים לאחר הסינון.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

2.0 מגיע רק בגימור ספיריט (בתקציב שלך).

אני לא בטוח שבתקציב נכנסת אחת מהצורה החדשה עם מנוע 1500.

וזה משאיר אותנו עם אחת ותיקה יותר עם מנוע 1600.

ה 1600 מגיע ברמת גימור אקטיב הפשוטה שהרוב המוחלט שלה שימש בציי רכב (ליסינג, השכרה).

הייתי מחפש דגם קומפורט 1600 במצב טוב ומיד פרטית.

בעצם, לא הייתי מחפש מאזדה 3 בכלל, יש מכוניות טובות ממנה בתקציב הזה.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

בוא נעשה סדר.

מנוע 1.5 זה הצורה בחדשה, בגג 40 אלף תביא אולי שלדה או מנוע וגיר.

לעניינו

אתה יכול לרכוש רק בשנתונים 2008-2010

 

ביצועים עדיפים -,2008/9 צורה ישנה

צריכת דלק 2009/10 צורה חדשה,יש הילוך שיוט חמישי אך הרכב מרגיש אנמי ביחס לדור הראשון.

הדור הראשון הכי דינמי ומתנהג, עם השנים מזדה די ויתרו על הזום זום שלהם לטובת צריכת דלק כמובן.

 

דור ראשון ושני אמינות מאוד ומבוססות על םלטפורמות של וולוו ופורד.

 

שנתונים חדשים זה בעייתי יותר, רכב עם יותר מערכות יותר מועד לתקלות.

 

תחפש רכב שמור עם קילומטרג יחסית נמוך, הייתי מותח ל 35, מביא 2009 צורה ישנה שמורה ונשאר לי עודף ליישורי קו ובלתמים.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

קנה ספיריט 2008-2009.

יצא לי באמת לנהוג על מאזדה 3 מכל הדורות... וגם על כל סוגי המנועים ( חוץ מ1.5 בדור האחרון)

הכי מהנה לנהיגה היא הספיריט שהצעתי לך.

מצד שני היא גם הכי צמאה לדלק. אבל לא משמעותית.

אני הייתי הולך על ספיריט ללא ספק

 

Sent from my ONEPLUS A3000 using Tapatalk

פורסם
2.0

בעצם, לא הייתי מחפש מאזדה 3 בכלל, יש מכוניות טובות ממנה בתקציב הזה.

 

מה יותר טוב בתקציב הזה?

רכב שדומה למאזדה.

פורסם

בתקציב אפשר למצוא גם מאזדה 6 2009. שמגיעות כולם עם 2.0 וצורה שהחליפו יותר מאוחר.

אולי שווה לחפש מאזדה 6 במקום מאזדה 3?

פורסם

בשביל מה? אתה צריך רכב משפחתי גדול למשפחה גדולה?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כל עוד השואל לא הגדיר צרכים, אי אפשר לתת לו חלופות.

באופן כללי, כרכב משפחתי, המאזדה לא מצטיינת.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

1.5 מגיע רק בדגמים החדשים של מאזדה , עכשיו בתקציב שלך ניתן למצוא 3 בן השנים 08-010 הייתי מתחיל בחיפוש אחר מרכב ה5 ד' רק בגלל שימושיות אבל לא חובה ,גם ניתן בתקציב שלך לקבל מאזדה 6 בשנים 08-09 מנוע 2.0 (יש גם 2.5 ) אבל אתה לא צריך והיא גם מיותרת .

 

המאזדה 6 תתן לך תמורה טובה אם כבר אתה הולך על מנוע 2.0 היא עדיפה על ה3 גם גודל גם נוחות מרכב 5 ד' בכלל אתה תתאהב אם אתה אחד שתא המטען משמש אותו הרבה ורוצה דרך נוחה להטעין דברים ברכב בלי להתאמץ בכלל ויש את המרכב הידעה לכולם דגם ה4 ד' מה שנקרא (סדאן) .

 

אני מאוד ממליץ על ה6 מניסיון אישי של דור ראשון ועכשיו הדור השני ויש שניים כאלה בבית אחד 5ד' והשני 4 ד'

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

×
×
  • תוכן חדש...