Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה קורה עם הצרפתיות בפורום?


Dragonjepp
שימו לב! השרשור הזה בן 2628 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

308-

כמו שכבר אמרו מלפפונים משווים למלפפונים ולכן בדקתי לרכב מאותה קטגוריה, למרות שהוא עדיף על הגטס בכל פרמטר שהוא-

206-

פילטר שמן 71

פילטר שמן *מקורי* ל206 מחנות חלפים - 50ש"ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 383
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בוא ספר לי מה לא נכון שאוכל להוכיח לך.

אקח מחירים לחלפים מקוריים מקבלות במורשה וממחסן היבואן ל C4 :

מסנן אויר ₪115

מסנן מזגן ₪164

פילטר שמן ₪61

סט מגבים : ₪147

מסנן אויר לפיג'ו 5008 : ₪85

מסנן שמן ב ₪5008 : ₪51

כמובן יש להוסיף מע"מ כחוק.

הכל מגובה בקבלות.

המחירים פה לא רחוקים ממחירי חלפים של קאיונדאי מקבילה.

 

לדעתי רוב הסטיגמה הצרפתית כיום בזכות התנהגות היבואן בתקלה סדרתית (שאינה ריקול) לרכב בן 3+ . לפעמים צריך לגרור אותם לביהמ"ש כדי לקבל מינימום השתתפות. מתסכל.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו. קח לדוגמא פילטר שמן.

 

71₪ כולל מע״מ.

לגטס זה בערך 40₪

 

כמעט כפול.

מגבים 171 לעומת 30.

פי 5.7.

 

וזה בחלפים זולים.

בחלפים יקרים יותר אם הפערים באחוזים נשמרים - זה בעייתי.

 

שוב, אולי ל206 החלפים זולים.

 

לי ביונדאי יש מבחר דרכים לרכוש חלפיפ זולים.

ב308 יש לי רק את ג׳אן. לא מצאתי עדיין מקור מחו״ל שמשתלם לרכוש דרכו.

עריכה אחרונה על ידי Nakamichi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב אתה מטעה.

המחירים שרשמתי למעלה הם המחירים אצל היבואנים ואותם צריך להשוות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מאוד אוהב להגיד מטעה ואז להגיד כלום.

 

המחירים של החלפים של יונדאי זולים גם אצל כלמוביל, חלק לא קטן מהחלפים אני רוכש ישירות מהם.

 

לי יש גם יונדאי וגם פיגו, אני אומר לך- החלפים בפיגו משמעותית יקרים יותר, גם בדוגמאות שניתנו כאן, למרות שאתה אוהב להגיד שאני מטעה. אני לא. עד כה העובדות מדברות בעד עצמן.

 

וזה בלי להכינס ל״מחלות״ של חלק מהצרפתיות.

כמה עולה com2000 אצל היבואן? בערך 2500₪ כולל מע״מ לא?

בסכום הזה אני מחליף כל חלק מתבלה בגטס.

 

אגב 2, אם יש לי אפשרות לרכוש חלק בזול יותר ממקור מסויים - מבחינתי זה המחיר.

 

לדוגמא אם הכי זול לקנות פילטר שמן מיונדאי שופ לעומת הכי זול שאני מוצא זה אצל היבואן. אז כן. משווים יונדאי שופ ליבואן. כי זה הכי זול מול הכי זול.

עריכה אחרונה על ידי Nakamichi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתחיל עם זה: סיטרואן C4 חדישה תקועה היום בשוליים של כביש 70 בקטע שבין יגור לתשבי עם רדיאטור מפוצץ.

 

פיג'ו 208 של קרובי משפחה בילתה שבוע במוסך כי נשרף המחשב - שלחו צוות מצרפת שיבוא לטפל בתקלה כי לובינסקי הסתבכו.

 

פיג'ו 307 של אותם קרובי משפחה שהיתה לפניה שפכה אלטרנטור אחרי 80K ק"מ ועוד פעם אחרי 85K ק"מ.

 

 

יבואו חובבי צרפת ויתחילו לקלל עכשיו באלגנטיות, אני מנגד אקרא את המילה הראשונה ואדלג הלאה.

 

 

אותו סיפור עם האיטלקיות: פיאט היא היצרנית הגרועה ביותר בארה"ב אם איני טועה שנה אחרי שנה ובפעם האחרונה היתה עם ממוצע תקלות של כ- 300 ל- 100 מכוניות, ועדיין יש פה קהל מעריצים רב. אישית על פיאט אונו (אמנם ישנה) השקעתי 37,000 ש"ח בתיקונים תוך 7 שנים ויכול להיות שהשתפרו מאז.

 

 

פות"ש - אתה צריך להבין שהמציאות בפורום היא X והמציאות בחוץ היא Y: בחודש האחרון טיילתי כמעט בכל הסוכנויות של היבואניות, כל נציגי המכירות בהם נתקלתי מכירים את הפורום וכותבים בו ללא גילוי נאות בסיסי וממליצים על המוצרים של מקום העבודה שלהם, תוסיף את העובדה שיש כאן בפורום קהל מעריצים רב של התוצרת הצרפתית והאיטלקית והנה יש פור ענק על הגרמניות והיפניות.

 

לפעמים (לא תמיד) אני קורא המלצות בפורום הייעוץ או שרשורי ענק על האיטלקיות והצרפתיות ואני פשוט מתגלגל מצחוק כאילו אין מחר. גם לך, פות"ש, ממליץ לקחת את העניין בקלות וירטואלית והמשך הלאה - זה משעשע ותו לא.

 

עוד הערה:

ראיתי למשל את ה- C3 החדשה בסוכנות לובינסקי והתרשמתי לחיוב (לא עשיתי נסיעת מבחן) כאשר הציעו 5 שנות אחריות, הנחה של 7 אלף ממחירון - אבל איכות החומרים נמוכה (פלסטיק זול) ואין אפשרות לוויז על המסך.

 

באשר ל- 208: אע"פ מנועי הטורבו וגיר אייסין המוצלח (היפני...) היא לא משתלמת היום מכיוון שהעלו את מחיר דגם המבצע.

 

בשורה התחתונה אלפים (אם לא יותר) רוכשים DSG7 בכמויות (קבוצת פולקסווגן) וצ'מפיון מוטורס היא זו שמחייכת בכל הדרך אל הבנק - עם ובלי תמיכה בעברית או מירור לינק.

 

בטח שצ'מפיון מחייכים כל הדרך אל הבנק. כל שני וחמישי עף שם DSG7/טיימינג/מנוע 1.8 כי צריך לעשות לו אוברול.

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצחיק אתה.

לא יודע מאיפה save הביא את המחירים.

המחירים שאני רשמתי הם לפי מחירון כלמוביל שגם אתה יכול לבדוק, מפורסם באתר שלהם.

מעניין שג׳אן לקח לך מחיר יותר גבוה מלובינסקי, המחירון שלו דווקא זול יותר.

לעניין ההשוואה- אתה מוזמן להשוות את מי שאתה רוצה, אני חושב שזה לא משקף כלום.

לצורך העניין- עד לפני כחצי שנה הייתי קונה חלפים מקוריים לפיג׳ו בארץ בכ-30% הנחה, זה אומר משהו על המחירים בשוק?

ברור שלא.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה נתפסת על הגטס כדוגמא מובילה?.

הגטס הוא הסובארו DL של שנות ה2000..

למה לא לקחת מחירים של הI35 או מאזדה 3 או הונדה סיויק מול ה308?.

או הונדה גאז,ניסאן מיקרה,מול ה206?.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הגטס צריך להשוות ל 206 או קליאו ולא ל 308. את ה 308 צריך להשוות ל I30.

 

ולהשוות מחירי יבואן למחירי יבוא אישי זה ממש לא משקף כלום. שיטוט חפיף באיביי מראה מחיר של מסנן שמן מקורי ל 206 עד הבית ב 13 שטרלינג שהם כ 58 שקל (6 החלק והיתר משלוח. זה אומר שבחיפוש יותר מעמיק אפשר למצוא בהרבה פחות).

 

לגבי מגבים ל 308 קבל מחירים:

 

https://www.buycarparts.co.uk/peugeot/308-4a-4c/33270/10233/wiper-blade

 

בקיצור, כשמשווים צריך להשוות נכון ולא לנסות להטות את ההשוואה שתתאים לאג'נדה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תעזבו רגע מגבים . אני קניתי מגבי בוש twintip וכל הצלצולים במחסן היבואן. עלה ₪147 . יש מגבים ללא לוגו ב ₪30 בתחנת דלק. בזה אולי טעיתי, אני מסכים. למגב לא צריך בכלל מוסך ולא יבואן ואינו פוגע באחריות היבואן.

למעשה מגב בכלל לא מופיע בתפריט הטיפולים הסדירים לרכב.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

SAVE, נקמיצ'י דיבר על מגב ייעודי ל 308 (לא מכיר את הדגם ספציפית אבל יש יצרנים עם מגבים שלא ניתנים להחלפה במגב גנרי).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין משהו מיוחד במגבים של 308, יש תחליפיים מכל מיני סוגים - בוש, וולאו, אפילו הדר רוזן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו, זה פשוט זה לא נכון. ל308 יש חיבור ייחודי.

 

יש לי אפילו זוג בוש חדשים ששכבו לי בבגאז שאמורים להתאים אבל בפועל לא התאימו וזזו מהמקום בכל ניגוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היונדאי הראשונות שהגיעו היו מבוססות בכבדות על דגמי מיצובישי דאז. (תראו איפה יונדאי היום ואיפה מיצובישי). עד כמה שאני זוכר בהתחלה לקוריאניות הייתה תדמית של פחית. סאנגיונג לא הייתה ממש בתודעה . הדייהולטים סבלו מתדמית גרועה וחלקן בצדק (מישהו אמר אבאו ביג?), לא רק בארץ, בארה"ב למשל מכרו דייהולטים עם סמלי סוזוקי וזה פגע במוניטין שלהם שם

 

למעשה כשאתה חושב על זה חוץ מהצרפתיות (ואולי האיטלקיות) לא נותרו סטיגמות בציבור לזמן רב:

{להלן רשימת שמות וארצות. אני מודע לזה שכל אחד מהם יכול למלאות שלושה עמודים בהשוואת מחירי מסנני שמן, אבל אני לא בא להביע את דעתי האישית על רכב כזה או אחר אלא להראות שבחלק מהמקרים הסטיגמות מאוד משתנות}

הקוראניות שבהתחלה היו נחשבות כולם לזבל,התחלקו לשתיים, ובעוד יונדאי נחשבת בעיני רבים תוך שלושה עשורים כמקבילה ליפניות, דיהוו נחשבות (ביד 2) לזבל שאין לגעת בו.

בג'נרל מוטורס גם אנשים מבחינים היטב בין הזבל הקוראני לבין התוצרת האמריקאית ה'מקורית. ועדיין אופל מחוץ לתמונה כפי שהיא באמת.

בקבוצת צ'מפיון פולקסווגן ואאודי ירדו מאוד במוניטין הציבורי חרף הסטיגמה של 'גרמני' (שדי נשארה למרצדס ובמו) ולעומת זאת סקודה וסיאט (צ'כיה וספרד)שהיום מהוות חלק של התאגיד עלו בעיני הציבור באופן יחסי למרות ארצות הייצור הפחות פופולריות.

 

כך או כך, קשה מאוד להבין מדוע דווקא בצרפתיות דבקה הסטיגמה של חוסר האמינות.

ולא איני חושב שזה מחירי החלקים. עובדה שהגרמניות והאמריקאיות שחלקיהן יקרים בהרבה לא 'זכו' באותה הסטיגמה.

עריכה אחרונה על ידי yosy b
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2628 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...