Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה קורה עם הצרפתיות בפורום?


Dragonjepp
שימו לב! השרשור הזה בן 2589 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הסטיגמות קיימות כי הרכבים הצרפתיים בעבר היו טובים פחות.

סטיגמות אי אפשר לשנות.

אני אישית "נפלתי" עם צרפתייה פעם אחת ולכן לא אקנה אי פעם רנו או פגו, אשמח לקבל אחת מליסינג באחד מן הימים מהעבודה אבל כרכב פרטי אתרחק, אני לא מדבר רק על התקלות שהיו, גם הצניחה של המחיר היא משהו שלא חווים עם רכב יפני.

להבא אעדיף לקנות ביוקר ולמכור ביוקר.

אפילו עם גרמניות המצב זהה. גדלתי בבית שהיה מחליף פולקסוואגן בפולקסוואגן, וגם אצל הגרמניות איכות החומרים אולי גבוהה יותר, והגימור נראה טוב יותר, אבל התקלות מאוד כואבות בכיס, אעדיף לרכוש "יפנית משעממת".

ולגבי היפנית המשעממת, בין כל העממיות האלה חוויית נהיגה הכי טובה הצלחתי למצוא ברכבי מאזדה, אז אני פשוט מעדיף להשאר נאמן לקונצרן הזה

בדיוק, זה גם השיקול שלי.

מאזדה הם שילוב של אמינות יפנית וספורטיביות משהו, בניגוד לגדולות הונדה/טויוטה/ניסאן, שבהן אין את הקטע של "כיף", אבל הבאסה שהמחירים של מאזדה פשוט מופקעים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 383
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כמשתמש ליסינג היו לי יפניות וצרפתיות

 

 

סיטרואן ג'אמפי 2000 ל4 שנים - פעם אחת נתקעתי עקב בעייה בטורבו , כרית אוויר נפתחה סתם , דלת מטען אהבה להפתח אקראית.

 

פיז'ו 307 2004 ל3 שנים - נכבתה ברמזור בצורה אקראית . פרט לכך לא היו בעיות

 

פוקוס 2007 לשנתיים - 0 תקלות

 

מאזדה 2 2010 לשנה - 0 תקלות

 

מיצובישי לאנסר 2011 3 שנים - 0 תקלות

 

קורולה 2014 שנתיים וחצי - 0 תקלות

 

האם לפסול תוצרת צרפת ? לא יודע , אבל זה מעורר יותר חשש

עריכה אחרונה על ידי zvigolden
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה הם שילוב של אמינות יפנית וספורטיביות משהו.

 

ספורטיבי בערך כמו לראות כדורגל בטלוויזיה. מגיב קצת יותר טוב מפוקוס, וזהו.

 

אבל כן, כשמאזדה הייתה שייכת לפורד, הם ניסו להפוך את מזדה לחטיבה עממית/ספורטיבית של פורד, בדומה לסיאט אצל VAG.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספורטיבי בערך כמו לראות כדורגל בטלוויזיה. מגיב קצת יותר טוב מפוקוס, וזהו.

 

אבל כן, כשמאזדה הייתה שייכת לפורד, הם ניסו להפוך את מזדה לחטיבה עממית/ספורטיבית של פורד, בדומה לסיאט אצל VAG.

 

הכל יחסי כן? ברור שבהשוואה לגרמניות ואפילו לצרפתיות אין שמץ של ספורטיביות, אבל בהשוואה לרוב היפניות אפשר להגיד שהמאזדה הכי ספורטיבית וכיפית לנהיגה בדרך כלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון שמדובר בהכללות! אבל למה לא להשתעשע רגע עם הסטיגמות? זה לא מדוייק ולא פוליטקלי קורקט, אחלה. כל אחד מפתח סטיגמות משלו, זכותו. אבא שלי הוא הדוגמה החיה לסטיגמה מהלכת, קונה רק יפני. הייתה לו סופר לאנסר 96, הרכב נקנא חדש ונגנב עם 180K, פרט לטיפולים - 0 תקלות.

 

קורולה 98 שהחליפה אותה בשנת 2001 עדיין חיה ובועטת עם יותר מ300,000 קילומטר על השעון. עברה כמה תאונות קטנות, חוץ מבולמי זעזועים לא החליפו לה שום דבר כבד. לא רדיאטורים, לא ראשי מנוע, הגיר בחורף לא אוהב לעבור להילוך האחרון עד שיתחמם (שלוש דקות) ואלה כל הבעיות. הכל תקין. כל כפתור. כל מנגנון (אין יותר מדי). אז נכון, זאת קורולה שחיה חיים מפונקים של רכב שלישי, כבר לא נוסעת הרבה, כל החיים אבא לקח אותה רק למוסך מורשה (SOS חדרה), וגם היום. כל 10K.

 

ב2009 נרכשה סובארו 2007 B4 ונסעו עליה כחמש שנים. גם היא, כלום. טיפולים שוטפים וזהו.

היום נוסע על I25 מעבודה, הייתה תקלה במערכת מולטימדיה כשהייתה בת חצי שנה.

 

ומה הבן שלו עשה? אמר, סטיגמות, שטויות. הוציא רישיון וקנה לעצמו רכב ראשון, אלפא 146 ידנית! לא במצב הכי חדש, היה לה 140K אז. תקלות בלי סוף. חלונות נתקעים, מזגן מקרטע, מנוע מעבד מים, הילוך אחורי נכנס וקופץ חזרה, משאבת מצמד, מנורות נשרפות, בולמים צונחים. רק להחיק אותה במצב נסיעה דרש לא מעט כסף, יישור קו שלא נגמר עד יום מותו של הרכב שנמכר לברזל אחרי 50 אלף קילומטר. והקורולה נסעה לה בלי שום תקלה. עם אבא שלי שצוחק לו בפנים.

 

אז קיבלתי רנו קנגו חדשה מעבודה, שוב תקלות חשמל, הצתה, מזגן, גרירות. ככה שנתיים. עזבתי לאילת לכמה שנים ולא החזקתי רכב. לא היה צריך. אופניים ומוניות עשו את העבודה בזול. כשחזרתי לצפון הייתי זקוק לרכב וישבתי לא מעט בפורום. קניתי בראבו 2010, שעליה אני מתנייד היום. אבא שלי הסתכל עלי בתסכול של "בחיים אתה לא תלמד!". היא הייתה כל מה שהאלפא לא, הרבה יותר אמינה, מודרנית, זריזה. באמת אחלה רכב, אבל עם כמה דברים קטנים ומעצבנים. תושבות מנוע - 2000 ש"ח כולל עבודה ומע"ם. מצמד עם גלגל תנופה - 6000. החלפת פלאגים כל 30K, על פי הספר. צריכת שמן לא היסטרית אבל קיימת. כן, זה מנוע טורבו, זאת פיאט, ככה זה. הכל במוסך מורשה, כמובן. לפחות את זה למדתי. והקורולה המקוללת נוסעת!

 

שלא תבינו אותי לא נכון, הייתי בוחר בבראבו על פני הקורולה המזורגגת הזאת any time. אבל אי אפשר שלא להעריך את האמינות של הקשישה. היום כבר לא בונים מכוניות ככה. העיצוב מוכר יותר, החיסכון בדלק, הביצועים, הגאדג'טים. למי איכפת בכלל מהאמינות כשכל כך קל להחליף רכב? במיוחד באירופה? הגישה שהרכב צריך לשרוד את תקופת האחריות ואז להיות מוחלף, מהנדסים ובונים מנוע שמחזיק 150K ק"מ, overengeneering שמוליד פתרונות מורכבים ולא אמינים כמו הDSG. זאת המנטליות השולטת בכל העולם המערבי, ושם זה עובד טוב. במזרח המסורתי יותר האמינות עדיין נמצאת יותר גבוה בסדר העדיפויות, בתרבות הארגונית.

 

מה זה משנה לנו? אני מאמין שבמדינה שהמיסוי על הרכב חריג בגובהו וכך גם מחיר החלקים, אמינות היא תכונה שמוערכת יותר מכל תכונה אחרת ומזוהה עם איכות. יצרניות שנתפסות כפחות אמינות סופגות במחירון, גם אם זה לא מוצדק ברזולוציה של מכונה מסוימת. ואני, ככל שעוברות השנים, מתחיל להסכים יותר עם אבא שלי. אם הייתי מקשיב לו יותר, ולא רק בתחום הרכב, היה לי קל יותר לחיות. הרכב הבא יהיה יפני. סטיגמות ניצחו.

עריכה אחרונה על ידי Dragonjepp

פיג'ו 2008 82כ"ס ידנית, 2014, עגלה נגררת ומעשנת בשר ענקית!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שהאצולה המוטורית של הפורום הזה מגדירה כ"סטיגמות" בעולם קוראים "מוניטין אמינות". ואת זה אפשר להרוויח רק במשך שנים רבות. לתוצרת צרפת יש מוניטין טוב במנועי דיזל עם גירים ידניים. כל היתר - ייקח שנים עד שאמון הציבור יחזור. אם אתם טסתם עם חברת תעופה כלשהי וחוויתם שרות גרוע, קיבלתם הרעלה מהאוכל וגם איבדו את המזוודות שלכם, אני מניח שלא תחזרו לאותה חברה, למרות שבפורום תיירות יאשימו אותכם בסטיגמות ויקראו לכם "העדר". כל אחד בוחר לו רכב מתאים, אבל סטטיסטיקה של מספרים גדולים עדיין מעידה שאסיאטיות יותר אמינות. אבל יש שיפור ניכר בנתונים של קונצרן PSA.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פששששש, הודעה שפויה, מאוזנת ולא מתלהמת, מי היה מאמין...:shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול להעיד שהיתה לי דייהטסו שביום בהיר אחד החליטה לאכול שמן באופן מוגזם בלי סיבה

הפונטו שיש לי היום עובדת הרבה יותר קשה וחוץ מטיפולים אין לי שום בעיה

דייהטסו שרייד סדאן 97 sold

פונטו 2002 sold hgt

שברולט ספארק 2011 sold

פונטו ספייס 2002 16v 1.2 מונמכת מאוד ;)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל יחסי כן? ברור שבהשוואה לגרמניות ואפילו לצרפתיות אין שמץ של ספורטיביות, אבל בהשוואה לרוב היפניות אפשר להגיד שהמאזדה הכי ספורטיבית וכיפית לנהיגה בדרך כלל.

אם אתה מתייחס לסגמנט המשפחתי, לפחות ממה שיצא לי לנסות מאזדה נמצאת בטופ מבחינת התנהגות והיגוי, ביחד עם הפוקוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מתייחס לסגמנט המשפחתי, לפחות ממה שיצא לי לנסות מאזדה נמצאת בטופ מבחינת התנהגות והיגוי, ביחד עם הפוקוס.

ואני יכול גם לתאר לעצמי למה, ביפן יש תחרות גדולה בין יצרניות הרכב, ומאזדה היא יצרנית קטנה יחסית... היא לא יכולה להרשות לעצמה להוציא מכוניות פחות טובות, כל מוצר שהם מוציאים חייב להיות איכותי מאוד, בניגוד לחברות ענק כמו טויוטה וניסאן. לדעתי מאזדה לוקחת את כל המתחרות היפניות העממיות בקטגורית הסופר מיני והמשפחתיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בטוח שאני מסכים עם זה כאמירה כוללנית.

 

בהחלט מסכים בתוספת ההסתייגות "במפרט שהרכבים מיובאים לישראל".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שהאצולה המוטורית של הפורום הזה מגדירה כ"סטיגמות" בעולם קוראים "מוניטין אמינות". ואת זה אפשר להרוויח רק במשך שנים רבות. לתוצרת צרפת יש מוניטין טוב במנועי דיזל עם גירים ידניים. כל היתר - ייקח שנים עד שאמון הציבור יחזור. אם אתם טסתם עם חברת תעופה כלשהי וחוויתם שרות גרוע, קיבלתם הרעלה מהאוכל וגם איבדו את המזוודות שלכם, אני מניח שלא תחזרו לאותה חברה, למרות שבפורום תיירות יאשימו אותכם בסטיגמות ויקראו לכם "העדר". כל אחד בוחר לו רכב מתאים, אבל סטטיסטיקה של מספרים גדולים עדיין מעידה שאסיאטיות יותר אמינות. אבל יש שיפור ניכר בנתונים של קונצרן PSA.

 

מה עם הגיר האוטומטי של PSA למשל??

 

זה משנה בכלל שהוא גם תוצרת אייסין,כמו בטויוטה?!.

 

כל המנועים הדפוקים בהונדה איינסיט ובקורולה,הגיר הרציף הדפוק של ניסאן,הדשבורדים המפוצצים במאזדה 3/6 וקיה סיד? ויש עוד רשימה ארוכה,לא חסר אסייתיות בפורום טכני עם תקלות חשמל,אלקטרוניקה,מכניקה ,ועוד.

 

הכל תקלות סדרתיות ברכבים האלה שלא מעידות על איכות כל כך גבוהה..

עריכה אחרונה על ידי mikush1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה עם הגיר האוטומטי של PSA למשל??

 

זה משנה בכלל שהוא גם תוצרת אייסין,כמו בטויוטה?!.

 

כל המנועים הדפוקים בהונדה איינסיט ובקורולה,הגיר הרציף הדפוק של ניסאן,הדשבורדים המפוצצים במאזדה 3/6 וקיה סיד? ויש עוד רשימה ארוכה,לא חסר אסייתיות בפורום טכני עם תקלות חשמל,אלקטרוניקה,מכניקה ,ועוד.

 

הכל תקלות סדרתיות ברכבים האלה שלא מעידות על איכות כל כך גבוהה..

מסכים עם כל מילה.

תוסיף לזה רשימה עוד יותר ארוכה של פגמים ברכבים גרמנים ומה שנשאר זה ללכת ברגל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2589 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...