Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה קורה עם הצרפתיות בפורום?


Dragonjepp
שימו לב! השרשור הזה בן 2577 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חלק בלתי נפרד מהמותג זה ארץ המקור. יונדאי זה מותג קוראני ולכן כל השיט שיש לאנשים בראש על קוריאה תקף ליונדאי.

וזה לפני שהם אכלו קימצ'י (שלא לדבר על קימצ'י צ'יגה) ושתו סוג'ו. לא רוצה לחשוב מה יקרה אחרי.

 

וברצינות, איזה שיט יש לאנשים על קוריאה? כלומר, למי שלא נהג באיזו דייהו ישנה?

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 383
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון

למי שלא נהג על דייהו ישנה יש סיפורי אימה שעוברים מדור לדור ומונצחים בפורום.

האמת, ההורים שלי קנו דייהו רייסר חדשה בשנת 95' ובגלל שהיו מרוצים מהתוצרת הקוראנית החליטו לקנות גם קיאה פרייד חדשה ב97'. שתי המכוניות אף פעם לא עשו בעיות. הרייסר גמרה כטוטאל-לוס והפרייד נמכרה לאיזו סטודנטית ב2004.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר תקציר עד כה?

מה קורה עם הצרפתיות בפורום?

 

כולן בפריז, היא נהדרת באביב.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צרפתיות זה זבל, איטלקיות גם, אבל לא מוכרים מספיק בשביל להרגיש, קוריאניות זה זבל שהשתפר ויפניות זה מאלוהים, במיוחד קורולה.

אמ אני מחזיק צרפתיה, יפנית, קוראנית ואמריקאית. מי אני?

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזוכיסט

 

Sent from my LG-H990 using Tapatalk

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמ אני מחזיק צרפתיה, יפנית, קוראנית ואמריקאית. מי אני?

 

 

אצלי זה סרסור רומני עם צרפתיה וקוראנית.:lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...הייתה לו סופר לאנסר 96, הרכב נקנא חדש ונגנב עם 180K, פרט לטיפולים - 0 תקלות...

 

קורולה 98 שהחליפה אותה בשנת 2001 עדיין חיה ובועטת עם יותר מ300,000 קילומטר על השעון... אז נכון, זאת קורולה שחיה חיים מפונקים של רכב שלישי, כבר לא נוסעת הרבה, כל החיים אבא לקח אותה רק למוסך מורשה (SOS חדרה), וגם היום. כל 10K...

כנראה שאם תקפיד לקנות רק רכבים חדשים או שמורים בני 2-3, תטפל בהם כמו שצריך ותנהג בהם כמו שאבא שלך נוהג, הם ישמרו על אמינות בדיוק כמו הקורולה של אבא שלך. וזה לא כ״כ קשור לארץ המוצא שלהם.

 

אני אישית "נפלתי" עם צרפתייה פעם אחת ולכן לא אקנה אי פעם רנו או פגו, אשמח לקבל אחת מליסינג באחד מן הימים מהעבודה אבל כרכב פרטי אתרחק, אני לא מדבר רק על התקלות שהיו, גם הצניחה של המחיר היא משהו שלא חווים עם רכב יפני.

יפה. עכשיו נשאלת השאלה: אם ״תיפול״ עם היפנית הבאה שלך, האם תצא בהצהרה דומה לגבי כל הרכבים היפניים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

מה פתאום, זה עלול לדפוק אותו במכירה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

קורולה 98 שהחליפה אותה בשנת 2001 עדיין חיה ובועטת עם יותר מ300,000 קילומטר על השעון. עברה כמה תאונות קטנות, חוץ מבולמי זעזועים לא החליפו לה שום דבר כבד. לא רדיאטורים, לא ראשי מנוע, הגיר בחורף לא אוהב לעבור להילוך האחרון עד שיתחמם (שלוש דקות) ואלה כל הבעיות. הכל תקין. כל כפתור. כל מנגנון (אין יותר מדי). אז נכון, זאת קורולה שחיה חיים מפונקים של רכב שלישי, כבר לא נוסעת הרבה, כל החיים אבא לקח אותה רק למוסך מורשה (SOS חדרה), וגם היום. כל 10K.

 

 

 

 

מדובר בטויוטה קורולה הכי אמינה שנסעה בכבישי ישראל וכל פעם זה מוכיח את עצמו עם עוד מישהו שהחזיק את הדגם הזה.

 

לצערי, הרסתי אותה במו ידיי, אבל אין ספק שזה הדגם שבהחלט מוכיח את המוניטין של טויוטה.

 

לגבי העניין של הגיר שלך , ככה זה ברכב הזה ואין שום תקלה. גם אצלי זה ככה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצרפתיות נופלות בין הכיסאות ובצדק, רוב הצרכים של אזרח במדינה כמו ישראל הם:

1.רכב אמין.

2.איכותי ונוח במידה מסוימת .

3. שומר ערך

4. קל לתחזוקה (מחירי ביטוח, טיפולים, חלפים לא יקרים).

5. חסכוני בדלק.

6 .מוניטין טוב.

7. מאובזר.

 

לצרפתיות יש רק את 2 5 ו7.

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

את סעיף 3,6 אפשר לחבר כי זה אותו הדבר.

לקבוע שצרפתיות יקרות יותר לאחזקה זו שטות.

יקרות ביחס למה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2577 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...