Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה קורה עם הצרפתיות בפורום?


Dragonjepp
שימו לב! השרשור הזה בן 2567 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צריך רק ללמוד לפתוח עיניים זה הכל. לא להיות אטום ועיוור. מסבירים לך שזו הסיטרואן השלישית שלי וזה עדיין לא נתפס לך בראש... פשוט נראה לך מוזר שאדם עם סיטרואן אומר קצת אמת לפעמים. חפש קצת בהיסטוריה שרשורים שפתחתי. ואני כבר אומר שלא פתחתי הרבה, זה רק על חלק קטן מהתקלות. אתה רוצה להפנים? סבבה, לא רוצה? תמשיך לחיות בשקר.

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 383
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נכון. גם בחיפושים באנגלית מדובר על חוסר אמינות של הצרפתיות, העניין הוא שבחו"ל התיקונים עולים גרושים כך שלאנשים זה לא כל כך מפריע.

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון. גם בחיפושים באנגלית מדובר על חוסר אמינות של הצרפתיות, העניין הוא שבחו"ל התיקונים עולים גרושים כך שלאנשים זה לא כל כך מפריע.

 

מדברים על סטיגמות ועכשיו אתה מתחיל נושא חדש לגמרי,נראה לי שלא דייקת בשום דבר שאמרת.

בקשר לתיקונים בזול, ברור שברוב המקומות שהשכר יותר גבוה מהארץ, תיקוני רכב יהיו יותר יקרים, אולי ההבדל יהיה קצת יותר קטן כי שוק החלפים תחרותי יותר, יכול להיות שהתכוונת שהמחיר של מכוניות חדשות הוא יותר זול, ולכן אורך החיים של מכונית הוא קצר בהרבה וכך הקונים נתקלים בפחות תקלות.

בנוסף גם בחו"ל אמינות חשובה מאוד לאנשים, ולא סתם טויטה היא היצרן הגדול בעולם, ואת ראשי התיבות fiat = fix it again tony, לא המציאו בארץ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין על מה הויכוח. בכול סקר אמינות בארץ ובעולם תמיד היפניות באופן כללי אמינות יותר.

 

אתה באמת לא מבין.

 

היפניות, סטטיסטית, יותר אמינות.

יש לזה סיבות, וגם יש לזה מחיר בתכונות שאין או יש לרכב.

 

אבל מה איכפת לך אם "היפניות" אמינות או לא. אתה לא קונה סל אמינות ממוצע, אתה קונה רכב ספיציפי, והשאלה היא לא רק אם הוא יותר או פחות אמין , אלא כמה הוא יותר אמין. כלומר, כמה פעמים יותר אתה תיכנס איתו למוסך, וכמה זה יעלה לך. וזה רק עוד נתון שאתה משקלל.

 

הרי אם השיקול שלך הוא אמינות, כלומר אתה בעיקר רוצה לחסוך בהוצאות, מה שאתה אמור לא להבין, זה למה לקנות רכב חדש?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא לרכבים היפנים של היום יש את כל התכונות והמערכות כמו לרכב צרפתי. לגבי יציבות ונוחות אני לא יודע, כי לא יצא לי לנסוע על רכב יפני מהשנתונים האחרונים, אבל הבנתי שהם ממש השתפרו בקטע הזה.

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדברים על סטיגמות ועכשיו אתה מתחיל נושא חדש לגמרי,נראה לי שלא דייקת בשום דבר שאמרת.

בקשר לתיקונים בזול, ברור שברוב המקומות שהשכר יותר גבוה מהארץ, תיקוני רכב יהיו יותר יקרים, אולי ההבדל יהיה קצת יותר קטן כי שוק החלפים תחרותי יותר, יכול להיות שהתכוונת שהמחיר של מכוניות חדשות הוא יותר זול, ולכן אורך החיים של מכונית הוא קצר בהרבה וכך הקונים נתקלים בפחות תקלות.

בנוסף גם בחו"ל אמינות חשובה מאוד לאנשים, ולא סתם טויטה היא היצרן הגדול בעולם, ואת ראשי התיבות fiat = fix it again tony, לא המציאו בארץ...

תקרא שוב את מה שכתבתי.

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצב הגירים במשפחה המורחבת:

פיאט בראבו 2011 - 117,000 ק"מ - 0 תקלות בגיר.

קורולה - 2009, עד שהורדה מהכביש בטוטאלוסט - 0 תקלות בגיר.

סובארו B4 2006 עם 289,200 ק"מ - 0 תקלות בגיר.

קורולה 2012 96,000 ק"מ - 0 תקלות בגיר

קיה ספורטאג' 2012 - 90,000 - 0 תקלות בגיר

רנו קנגו 2012 - 120,000 ק"מ - שיפוץ שסתומים בגיר.

קנו קנגו נוספת 2011 - 140,000 - שיפוץ שסתומים בגיר.

 

JUST SAYIN

 

נ.ב

סקודה אוקטביה 2015 DSG פחות מ-80,000 עברה את הכשלים הידועים

Fiat Bravo 2011 TJET​

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקרא שוב את מה שכתבתי.

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

 

כתבת שבחו"ל הטיפולים עולים גרושים ,אי דיוק קל, וכתבת שעקב זה לאנשים בחול עניין האמינות לא כ"כ מפריע, אי דיוק קל שני.

אולי אתה תקרא את מה שאני כתבתי....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אי דיוק קל? חיישן חמצן של קסרה נמכר בארץ בכ- 1000 שקלים פלוס מינוס ואני רכשתי אחד כזה ב- 180 שקל. לאחרונה החלפתי פלאנצ' (בית תרמוסטט) ל- C5 שלי והוא עלה לי 850 שקל לפני מע"מ ואילו בחו"ל הוא עולה כ- 160 שקל עם משלוח לארץ. בנוסף החלפתי גם גומיות (אטמים) לבית פילטר שמן. רצו ממני 1500 שקל לפני מע"מ על הבית פילטר ולאחר התעקשות מצידי החליפו רק את האטמים. חלק כזה קומפלט חדש מחו"ל כ- 600 ש"ח. חבר ביקש שאזמין לו אינג'קטור לפאסאט טורבו דיזל. מצאתי משומש בכ- 400 שקל בערך. בארץ דורשים על אחד כזה 1500 ש"ח, חדש עולה 5500 ש"ח ואילו בחו"ל חדשים מתחילים מכ- 1200 שקלים. הדוגמאות שסיפקתי אלו רק מספר מצומצם של דוגמאות מהניסיון האישי שלי! אבל אתה מבין את הפואנטה. כך אני מקווה. הכל הרבה יותר זול בחו"ל וגם המחיר ההתחלתי של הרכבים זול משמעותית. סנטה פה שעולה כאן 300K תעלה בחו"ל שליש במחיר. וזה אני יודע מבדיקות כי חשבתי לייבא אחד כזה. ואתה טועה! כי גם הטיפולים זולים יותר בחו"ל עקב מחיר של חלקים זולים יותר. אם המכלול השלם של החלקים עולה פחות, כך גם המחיר הכולל שאתה מקבל בסוף. החשבון הוא פשוט...

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי asafmoraz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרי אם השיקול שלך הוא אמינות, כלומר אתה בעיקר רוצה לחסוך בהוצאות

 

בעיקר אבל לא רק.

לדעתי יש עוד פרמטרים סובייקטיבים יותר.

הראשון הוא הפוביה שיש ללא מעט אנשים מהתמודדות עם מוסך, חוסר הידע, אי הודאות לגבי עלות התיקון, הפחד שידפקו אותם וכו'.

בנוסף לטרטור של ללכת למוסך יש לא רק אפקט מדיד אלא גם עניין של תיזוז (למצוא סידור לילדים, לאחר לעבודה, למצוא טרמפ למוסך).

ובסוף יש את החיבה של ישראלים להשוואה, הצורך לקנות רכב חדש ולהשוויץ בו וכמה הוא "לא רואה מוסך".

 

כל זה כמובן לא מצדיק רכישת רכב חדש מבחינה כלכלית (אם כי בתפוז תמצא גולש עם ניתוח מופלא למה כדאי להחליף כל שנתיים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה באמת לא מבין.

 

היפניות, סטטיסטית, יותר אמינות.

יש לזה סיבות, וגם יש לזה מחיר בתכונות שאין או יש לרכב.

 

אבל מה איכפת לך אם "היפניות" אמינות או לא. אתה לא קונה סל אמינות ממוצע, אתה קונה רכב ספיציפי, והשאלה היא לא רק אם הוא יותר או פחות אמין , אלא כמה הוא יותר אמין. כלומר, כמה פעמים יותר אתה תיכנס איתו למוסך, וכמה זה יעלה לך. וזה רק עוד נתון שאתה משקלל.

 

הרי אם השיקול שלך הוא אמינות, כלומר אתה בעיקר רוצה לחסוך בהוצאות, מה שאתה אמור לא להבין, זה למה לקנות רכב חדש?

 

במה שכתבתי, כתבתי רק כהגד הטענה שכול הרכבים אמינים באותה מידה, כשבעצם כול ההבדל זה רק השמש הישרטלית, חאפריות, או שהכול זה סטיגמה אחת גדולה, you name it.

ברור שיש הבדל בין דגם לדגם, וההבדל בין רכב לא אמין לאמין יכול לבוא לידי ביטוי ב 10 אחו תוספת, שזה לא משמעותי.

 

ולמה אנשים קונים רכב חדש בדגש על לחסוך כסף באמינות? כניראה מאותה סיבה שקונים בשביל לחסוך כסף בצריכת דלק. חוסר מודעות למה שעולה הכי הרבה כסף בקניית רכב-ירידת ערך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אי דיוק קל? חיישן חמצן של קסרה נמכר בארץ בכ- 1000 שקלים פלוס מינוס ואני רכשתי אחד כזה ב- 180 שקל. לאחרונה החלפתי פלאנצ' (בית תרמוסטט) ל- C5 שלי והוא עלה לי 850 שקל לפני מע"מ ואילו בחו"ל הוא עולה כ- 160 שקל עם משלוח לארץ. בנוסף החלפתי גם גומיות (אטמים) לבית פילטר שמן. רצו ממני 1500 שקל לפני מע"מ על הבית פילטר ולאחר התעקשות מצידי החליפו רק את האטמים. חלק כזה קומפלט חדש מחו"ל כ- 600 ש"ח. חבר ביקש שאזמין לו אינג'קטור לפאסאט טורבו דיזל. מצאתי משומש בכ- 400 שקל בערך. בארץ דורשים על אחד כזה 1500 ש"ח, חדש עולה 5500 ש"ח ואילו בחו"ל חדשים מתחילים מכ- 1200 שקלים. הדוגמאות שסיפקתי אלו רק מספר מצומצם של דוגמאות מהניסיון האישי שלי! אבל אתה מבין את הפואנטה. כך אני מקווה. הכל הרבה יותר זול בחו"ל וגם המחיר ההתחלתי של הרכבים זול משמעותית. סנטה פה שעולה כאן 300K תעלה בחו"ל שליש במחיר. וזה אני יודע מבדיקות כי חשבתי לייבא אחד כזה. ואתה טועה! כי גם הטיפולים זולים יותר בחו"ל עקב מחיר של חלקים זולים יותר. אם המכלול השלם של החלקים עולה פחות, כך גם המחיר הכולל שאתה מקבל בסוף. החשבון הוא פשוט...

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

 

אתה שוב חוזר לעניין עלות החלפים שסביר להניח כמו שכתבתי בעצמי, שהוא יותר זול ברכישה עצמית, כי התחרות חופשית, האם זה משפיע על עלויות הטיפול בצורה כזאת שגם כשעלויות השכר הרבה יותר גבוהות, וגם שם בעלי המוסכים לוקחים את העמלה שלהם על החלפים, המחיר לטיפול במוסך יהיה רק גרושים כדבריך, השכל הישר אומר שלא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיה כמשל: כשהיא רצתה לשפר את המוניטין שלה בעניני אמינות, פשוט הבטיחה 7 שנות אחריות, בנוסף לשיפור האמינות בפעל, ותוך כמה שנים זה עבד והיום התדמית של קיה מצוינת.

לעומתה רנו שרצו לשפר את התדמית בארץ, פנו לפרויקט פירסומי וגייסו את עידו רוזנבלום לבשר לנו "רנו לא רואה מוסך", אבל חוץ מלהגיד לנו את זה הם לא הוכיחו שהם מאמינים בזה, ופה לדעתי הם נכשלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2567 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...