Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה קורה עם הצרפתיות בפורום?


Dragonjepp
שימו לב! השרשור הזה בן 2565 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 383
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רועי רק שאלה. אני לא ציני או משהו .ברצינות.

ממי או ממה אתה לומד את המידע שלך?

מוסכניקים? בדואים? נסיון אישי? ידוע בציבור? הרי פסלתם את כל האופציות הללו.

 

השאלה שלך לא במקום, ודאי לא לנמען הנכון. אני לא טוען לעליונות צרפתית או אחרת בכל הנוגע לאמינות, אני עונה על טענה בדבר נחיתות שכזו. נקודת המוצא היא שיויון, כך צריך להיות, מי שטוען את ההיפך שיביא בטובו ראיות מספיקות לניסוח איזשהוא כלל בענין. הקסארה של החבר המתלהם, היפניות של החברים, אפילו הבדואים, אינם מספיקים לטעמי לניסוח כלל כזה והסברתי מדוע, מי שחושב שזה מספיק קונה יפנית.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה שלך לא במקום, ודאי לא לנמען הנכון. אני לא טוען לעליונות צרפתית או אחרת בכל הנוגע לאמינות, אני עונה על טענה בדבר נחיתות שכזו. נקודת המוצא היא שיויון, כך צריך להיות, מי שטוען את ההיפך שיביא בטובו ראיות מספיקות לניסוח איזשהוא כלל בענין. הקסארה של החבר המתלהם, היפניות של החברים, אפילו הבדואים, אינם מספיקים לטעמי לניסוח כלל כזה והסברתי מדוע, מי שחושב שזה מספיק קונה יפנית.

ומה לעשות שאתה לא מקבל את הראיות שאני או אחרים מציגים לך? אני מסביר לך שאני כבר מעל ל- 10 שנים נוסע על סיטרואן וזו כבר הסיטרואן השלישית שלי. כן, אני אוהב את סיטרואן בגלל השכלולים, המראה וחווית הנסיעה, אבל אני מודע לכך שהיא מועדת לתקלות הרבה יותר מיפניות והבדואים והחברים עם המיצובישי והמזדה אלו רק דוגמה אחת מיני רבות. במשך השנים משיחות שערכתי עם אנשים לא מצאתי אדם אחד שטען שרכב יפני אינו אמין, שקשה למכור אותו או שהוא סובל מתקלות. מאידך, אני מנסה למכור את ה- C5 שלי כבר כ- 3 חודשים ללא הצלחה. אני בטוח שאם הייתי מוכר מזדה או טויוטא הם היו נמכרות עד כה. במהלך הזמן שהרכב מפורסם למכירה הלך לי הפלאנצ, תמוה משהו אה? אם ממש תרצה אספק גם קבלות על שמי, ממש על שם המשתמש שלי פה שלא תחשוב לרגע, חלילה, שאני אולי מרמה אותך. זה נראה שאתה פשוט סתם מעדיף לטמון את ראשך בחול מאשר להפנים.

 

אגב, לדוד שלי יש סוברו B4 ישנה עם 500 אלף קילומטר שמתוכם הוא עשה כ- 85 אחוז. התקלות היחידות שהיו לו זה ציריות, תפוחים ומנוע ששפך וכעת הוא עם מנוע חדש. תראה לי סיטרואן אחת עם מצב דומה.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי asafmoraz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע ששפך? אתה מקשיב לעצמך? זה לא תקלה בעיניך? זה זניח? ואני חותך אם הוא עם מנוע חדש. מנוע משופץ או מפירוק, שרק מפלצת הספגטי המעופפת יודעת מה עבר עליו.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגיד אתה יודע לקרוא? מנוע בנזין ששופך אחרי חצי מיליון קילומטר זה סביר, איכשהו. ובהתייחס לאיך שהם מתנהגים לרכב, אני מתפלא שזה לא קרה לפני. יפני, בכל זאת... אני נוסע 13 אלף קילומטר בשנה. כמה זמן יקח לאחד כמוני להגיע לקילומטרז כזה? מעל 30 שנה. אתה בכלל מבין מה המשמעות של חצי מיליון קילומטר? אני על המשאית שאני נוהג בה עושה 100 אלף בשנה. יקח לי עם משאית 5 שנים להגיע לכזה קילומטרז והמשאית היא סמי ואני נוסע מרחקים. תחשוב שוב לפני שאתה סתם קופץ.

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי asafmoraz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקודת המוצא היא שיויון, כך צריך להיות, מי שטוען את ההיפך שיביא בטובו ראיות מספיקות לניסוח איזשהוא כלל בענין. הקסארה של החבר המתלהם, היפניות של החברים, אפילו הבדואים, אינם מספיקים לטעמי לניסוח כלל כזה והסברתי מדוע, מי שחושב שזה מספיק קונה יפנית.

מה באמת נחשבת לדעתך לראיה ? אישור מPAC עצמם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה באמת נחשבת לדעתך לראיה ? אישור מPAC עצמם?

חוכמולוגיה חביבה, אין ספק, דרוש קצת ליטוש ועידון בכדי להביאה לרמה סבירה, אבל זה בסדר. לגוף העניין את התגובה שלי קיבלת, אין לה המשך.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, לדוד שלי יש סוברו B4 ישנה עם 500 אלף קילומטר שמתוכם הוא עשה כ- 85 אחוז. התקלות היחידות שהיו לו זה ציריות, תפוחים ומנוע ששפך וכעת הוא עם מנוע חדש. תראה לי סיטרואן אחת עם מצב דומה.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

 

אני יכול להראות לך רנו כזו.

 

היתה לי רנו 5 שנקנתה עם 84K ק"מ ונמכרה אחרי 8 שנים עם 520K. בשמונה השנים האלה לא הלך מנוע (עשיתי ראש מנוע ב 350) והלך גם קלאץ'. החלפתי צירייה אחת, בלמים כמובן וכשהלך מדחס המזגן מכרתי אותה.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה לעשות שאתה לא מקבל את הראיות שאני או אחרים מציגים לך? אני מסביר לך שאני כבר מעל ל- 10 שנים נוסע על סיטרואן וזו כבר הסיטרואן השלישית שלי. כן, אני אוהב את סיטרואן בגלל השכלולים, המראה וחווית הנסיעה, אבל אני מודע לכך שהיא מועדת לתקלות הרבה יותר מיפניות והבדואים והחברים עם המיצובישי והמזדה אלו רק דוגמה אחת מיני רבות. במשך השנים משיחות שערכתי עם אנשים לא מצאתי אדם אחד שטען שרכב יפני אינו אמין, שקשה למכור אותו או שהוא סובל מתקלות. מאידך, אני מנסה למכור את ה- C5 שלי כבר כ- 3 חודשים ללא הצלחה. אני בטוח שאם הייתי מוכר מזדה או טויוטא הם היו נמכרות עד כה. במהלך הזמן שהרכב מפורסם למכירה הלך לי הפלאנצ, תמוה משהו אה? אם ממש תרצה אספק גם קבלות על שמי, ממש על שם המשתמש שלי פה שלא תחשוב לרגע, חלילה, שאני אולי מרמה אותך. זה נראה שאתה פשוט סתם מעדיף לטמון את ראשך בחול מאשר להפנים.

 

אגב, לדוד שלי יש סוברו B4 ישנה עם 500 אלף קילומטר שמתוכם הוא עשה כ- 85 אחוז. התקלות היחידות שהיו לו זה ציריות, תפוחים ומנוע ששפך וכעת הוא עם מנוע חדש. תראה לי סיטרואן אחת עם מצב דומה.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

הדיון הזה בינך לביני החל בטענה שלי על הסטיגמה העומדת בבסיס הפוסט שלך. העובדה שיש לך בעיות אמינות עם המכוניות שלך אינה העניין כלל, אני מקבל אותה כלשונה. העניין הוא ההנחה שלך מכוחה המכוניות הפרטיות שלך די בהן כדי לבסס איזו תזה על אמינות מפוקפקת של מכוניות צרפתיות בכלל. לך זה נראה סביר, לי ולכלים מדעיים סטטיסטיים מקובלים, לא. זה העניין. כך בדיוק נוצרות סטיגמות, באופן הזה בו מקרה פרטי הופך להיות סוג של הוכחה לקיומה של תופעה כללית, העובדה שקיימת סטיגמה כמובן מאפשרת ומעצימה את המעבר הזה מהפרט אל הכלל. צר לי שאינך יכול למכור את האוטו הצרפתי שלך, צריך עם זה להבין שהסיבה אינה שהוא דפוק, הסיבה היא שהקונים הפוטנציאליים ״יודעים״ בדיוק כמוך, בדיוק כמו הבדואים, שמכוניות כאלו מחורבנות מתקלקלות בלי הרף ונמצאות במוסך יותר מאשר על הכביש. זו טיבה של סטיגמה, קשה מאוד להתמודד עימה, קל יותר לשנות מציאות מאשר לשנות סטיגמה, דווקא בשל כך שהיא יותר תוצר של אמונה מאשר של עובדות. גם האתגר הזה שאתה מציב ״להראות״ לך סיטרואן שתוכל להתחרות באמינות של הסובארו של הדוד, מעבר להיותו ילדותי, ממחיש שאנחנו לא באמת מצויים באותו מגרש דיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי, אל תיעלב, אבל בזמנו שעבדתי במוסך (וכן, לא הייתי מכונאי גדול, אבל ביליתי חצי מהיום בתוך מוסך ורואה דבר או שניים)

רוב הרכבים שעשו להם ראשי מנוע ודברים מסביב היו יונדאי ישנות (אלנטרות לדוגמה) והרבה רנו.

 

אין פה סטיגמות. יש הבדל בין להגיד צרפתי זבל מכל הבחינות לבין להגיד שרכב צרפתי הרבה פחות אמין מרכב יפני, אבל הוא נותן הרבה דברים כמו נוחות, בידוד רעשים ואולי גם ביצועים. אותי מעצבן דווקא אלו בעלי צרפתיות שמעיזים לרדת על טויוטה, במצב כזה הגעתי כמעט לריב מכות עם חבר טוב שמחזיק פג'ו 206XS.

 

כמובן שאי אפשר להשוות בכלל , מאחל לו להגיע ל270 אלף ק"מ ובקושי להחליף חלקים ביחס לזמן ולק"מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגעת כמעט לריב מכות עם חבר כי הוא ירד על טויוטה? מה עובר עליך בנאדם.

 

מסכים עם הטענה שרכבים צרפתיים פחות אמינים מיפאניים. בדגמים שהם לא כשלון כמו הדגמים שצויידו בTHP 1.6 למשל זו בעיה פחות חמורה, והיא לא שווה יותר מדי התייחסות כי ההבדלים זניחים. במקום להכנס פעם בשנה למוסך תכנס גג פעמיים, זה מה שיהיה ברוב רובם של המקרים.

 

הבעיה היותר גדולה של הצרפתיות היא ירידת הערך, והקושי במכירה. מחירי הטיפולים של לובינסקי מוסיפים עוד דלק למדורה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין טעם לחזור על דעתי שכבר הובעה כאן לפיה אין הבדלים בין מכוניות ע"פי מוצאן, יש הבדלי אמינות בין דגם אחד לאחר. העובדה שלא תמצא כמעט מי שאינו סבור שהבדלים כאלו על פי מוצא הרכב בכל זאת קיימים, מצביעה על העובדה הניצחת שמדובר פה בסטיגמה איתנה להפליא, לא פשוט יהיה לערער אותה. בכל מקרה הקשר המובהק בין אותה אמונה על נחיתות התוצרת הצרפתית מבחינת אמינות לאובדן הערך הגבוה והביקוש הצולע צריכים היו להיות ברורים כבר.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגיד אתה יודע לקרוא? מנוע בנזין ששופך אחרי חצי מיליון קילומטר זה סביר, איכשהו. ובהתייחס לאיך שהם מתנהגים לרכב, אני מתפלא שזה לא קרה לפני. יפני, בכל זאת... אני נוסע 13 אלף קילומטר בשנה. כמה זמן יקח לאחד כמוני להגיע לקילומטרז כזה? מעל 30 שנה. אתה בכלל מבין מה המשמעות של חצי מיליון קילומטר? אני על המשאית שאני נוהג בה עושה 100 אלף בשנה. יקח לי עם משאית 5 שנים להגיע לכזה קילומטרז והמשאית היא סמי ואני נוסע מרחקים. תחשוב שוב לפני שאתה סתם קופץ.

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

 

אשמח אם תלמד אותי לקרוא. מתי לקבוע פגישה? וכדי שלא תחשוב שאני כפוי טובה, קח טיפ לחיים - פסקנות ואגרסיביות הם לא תחליף לטיעונים טובים לגופו של עניין. שא ברכה.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתנצל. אתה צודק. פשוט הלך הדברים כאן מטריף אותי. שוב, הפעם בשקט וברוגע: מנוע בנזין סטנדרטי שנוסע חצי מיליון קילומטר זה סביר לחלוטין ואפילו מצוין, לכן אין סיבה לקרוא לזה תקלה. הוא עשה את החיים שלו וזה בסדר גמור. מתנצל שוב ומקבל את הערתך הצודקת.

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי, די עייפתי מהדיון הזה אבל אם תרפרף כמה תגובות אחורה יש כאן מישהו שסיפר על ההיסטוריה של רכבים במשפחה שלו. המצב של הצרפתיות אצלם במשפחה גם כן מעיד על בעיות אמינות. מעבר לכך, שמע סיפור: לא מזמן נתקלתי בסיטרואן DS5. נדיר לראות כאלו על הכביש. רכב יפה, מרשים, מושך... עולה חדש בערך כמו ה- C5 שלי. אולי אפילו יותר. אותה סיטרואן חונה מול מפעל תלמה בערד. אני עובד עם המפעל הזה. לאחרונה, כשעבדתי ביחד עם אחד המהנדסים שאלתי אותו של מי הסיטרואן הזו. הוא מיד גיחך וטען שהיא שייכת למהנדס אחר שמגיע איתה למוסך על ימין ועל שמאל. לטענתו כולם צוחקים עליו במפעל. אז כן, זה סיפור בודד אחד. אבל כשאני מחבר את כל הסיפורים ורואה איך מתפקדים רכבים של חברים, משפחה והסובבים אותי וביחד עם מקורות שמאמתים את חוסר האמינות של סיטרואן או רכב צרפתי אחר גם בחו"ל ועל אחת כמה וכמה בארץ, זה פשוט פשע להגיד שזה לא נכון. מבחינתי לפחות, אחרי 3 סיטרואנים שונים במשך תקופה די מכובדת של כ- 12 שנה, אני יכול להגיד כאן בפה מלא שאני מסכים על הקביעה הזו כי חשתי אותה על בשרי. אני פשוט חולה סיטרואן. אגב, אתה מגיע לתערוכה של סיטרואן ב 12 בלובינסקי טרייד בראשון? כי אני אהיה שם בטוח.

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2565 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...