Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה קורה עם הצרפתיות בפורום?


Dragonjepp
שימו לב! השרשור הזה בן 2575 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 383
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפותח הפוסט,

 

מבלי לקרוא תגובות קודמות, או לפחות את אלו שמגיעות החל מדף מספר 2, בדבר אחד אתה צודק: זכותך להביע את דעתך באשר היא. כן, יש משהו במה שאתה אומר, אבל כאחד שמחזיק ברכבי סיטרואן כבר מעל עשור, אני חייב להגיד לך שסיטרואן או רכב צרפתי בכלל זו מחלה. מעבר למחלה, רכב צרפתי הרבה יותר נוח ומשוכלל מרכב יפני והנפילה במחיר רק עוזרת לקנות רכב מהנה וכיפי שנותן הרבה יותר מרכב יפני בהרבה פחות כסף וגם בשנתון גבוה יותר. אין ספק שרכבים יפנים/קוריאנים עברו קפיצת מדרגה בשנים האחרונות ואני בעצמי שוקל לרכוש רכב מסויים של יונדאי כרכב הבא, אבל כשאני משווה את חווית הנסיעה של רכב צרפתי מול רכב יפני אני תמיד מרגיש הרבה יותר נוח בצרפתי. כן, יש לו תקלות מוזרות פה ושם והוא פחות אמין מרכב יפני, אבל זה גם עניין של מזל. אם יש לך סבלנות לייבא חלקים מחו"ל אפשר להשיג היום חלקים לרכבים צרפתיים *נוסעים המון כאלו בסין* בזיל הזול. הכל בסופו של דבר זה עניין של עלות/תועלת. הכביש מפוצץ ברכבים צרפתיים ולא רק בחדשים שבהם. להביא C5 של היום בכ- 50/60K ולעיתים אף ב- 30 זה אחלה של תמורה. אתה מקבל מרצדס בכמה עשרות אלפי שקלים. הרכבים היחידים שלדעתי מתקרבים לרמה של הצרפתים הם רכבים גרמניים וגם להם יש את האיכות שלהם. אבל נסיעה על רכב יפני תמיד הרגישה לי, איך לומר את זה בדיוק... לא ממש יציבה, כאילו שהרכב פשוט עף באוויר ותא הנוסעים תמיד נראה לי פשוט מידי.

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי asafmoraz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהמשך לצרפתיות...

אתמול חבר בא אליי לאסוף אותי ובאנו לנסוע לרעננה עם חברים,

 

מתקשר אליי שניה לפני שמגיע אליי עם הפג'ו 206 XS שלו: יש לי פנצ'ר.

שתינו לבושים כמו שצריך ולהתלכך לא בא בחשבון אבל אין ברירה...

קפצנו לתחנת דלק שקרובה לבית שלי ממש, שם התחלנו להחליף פנצ'ר.

 

מה גילינו? שהגלגל חליפי יושב במרכב, מתחת לרכב (איזור האגזוז וכו') וכדי לפרק אותו צריך לפרק עריסה שלמה מה שאומר שצריך גם לשכב מתחת לרכב וצריך להרים אותו חזק ולשבור את הגב.

אני לא מבין, בשביל מה לסבך?

 

עוד דבר שמעצבן שברכבים צרפתיים הכנסת הגלגל היא לתוך חורים כאלו בניגוד לרכבים אחרים שאתה מכניס את הגלגל והוא נתפס על ברגים של הנאבה אם אני זוכר נכון, ככה שהיינו צריכים להיות בכיפוף ותוך כדי להחזיק אותו באוויר בזווית לא היגונית ולדחוף את הברגים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגלגל מתחת לרכב ב-206, לא בכל רכב צרפתי. ברוב המוחלט של הרכבים הצמיג מתחת לתא למטען באמבטיה מתוך הרכב, מונח או יושב בתוך תבנית. לגבי 206, אם ראיתי נכון - מפרקים בורג בתא מטען והוא מחליק ונופל, לא צריך להתכופף או להתלכלך. גם בטויוטה (סיינה?) היה צמיג מתחת לרכב, שנפתח עם ידית מתחת לרגלי הנוסעים, ואפילו לא מוחזק ברשת אלא עם בורג ממרכז הג'אנט. למה לסבך...

 

עריכה: גם בברלינגו יש וו, אבל מפרקים בורג מתוך תא המטען שמפיל את הוו. סיכוי טוב שזה ככה גם ב-206.

עריכה אחרונה על ידי LPG

ט.ל.ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא היה שום בורג, התעקשתי עם החבר שאולי באמת זה מלמעלה אבל הוא אמר לי שלא ועובדה שפירקנו מלמטה, זה כמו "וו" תלייה כזה, בכל מקרה הגישה מחורבנת כי צריך להרים את הגלגל כשמחזירים אותו+לחבר אותו למקום.

 

אצל סובארו DL הישנה (טנדר קטן שנראה כמו של פעילי דאעש מסיני) ראיתי שהגלגל במכסה מנוע, זה הרבה יותר נורמלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאד נורמלי - לחשוף צמיג לחום של מנוע עובד. ממש מעולה. זה נבלה וזה טריפה. הפטנט של הצרפתיות הזוי, אני עד עכשיו זוכר איך החלפתי גלגל ב-AX כשכולי לבוש אלגנט, מכנס וחולצה בהירים. אבל הפטנט של סובארו לא יותר טוב. מוטב ליצרנים לא לשגל במוח, ולשים בתא המטען כמו כולם. נקי יותר ולא חם.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי התא מטען והבורג, אני נזכר שבאמת היה מין צ'ופצ'יק קטן, אך החבר העקשן שלי התעקש שאין קשר וצריך הכל מלמטה.

אולי כן היה לי חוש היגיון קטן.

 

בכל מקרה, זה עדיין מאוד מציק. בגדול, כדי להחזיר את הגלגל צריך לשכב מתחת לרכב מה שלא יכולנו כי היינו לבושים היטב אז עשינו על "עיוור" והכנסת הוו בלי לראות ועם גב שבור.

 

בוקי, זה כבר עניין של בעל הרכב שעושה מהרכב שלו מחסן ^^.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפתי מספר פעמים גלגל בברלינגו שלי, שם זה אותו פטנט. מחזיק באוטו כפפות לטקס ומעבר לכך לא התלכלכתי. לא הכי כייף ואכן פחות נוח מגלגל בתוך תא המטען אבל יש מצבים שתא המטען אצלי עצוס בציוד שאני לא יכול לפרוק החוצה ללא עזרה של אדם נוסף ולכן הפטנט הזה מאוד מאוד עוזר.

 

גם באוטו פרטי, אם תא המטען עמוס בקופסאות מאיקאה, אתה לא רוצה להוציא הכל כדי להחליף גלגל.

 

נ.ב. זה שהחבר שלך לא מכיר את הרכב שלו, זו בעיה אחרת. שיקרא את ספר הרכב.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהמשך לצרפתיות...

אתמול חבר בא אליי לאסוף אותי ובאנו לנסוע לרעננה עם חברים,

 

מתקשר אליי שניה לפני שמגיע אליי עם הפג'ו 206 XS שלו: יש לי פנצ'ר.

שתינו לבושים כמו שצריך ולהתלכך לא בא בחשבון אבל אין ברירה...

קפצנו לתחנת דלק שקרובה לבית שלי ממש, שם התחלנו להחליף פנצ'ר.

 

מה גילינו? שהגלגל חליפי יושב במרכב, מתחת לרכב (איזור האגזוז וכו') וכדי לפרק אותו צריך לפרק עריסה שלמה מה שאומר שצריך גם לשכב מתחת לרכב וצריך להרים אותו חזק ולשבור את הגב.

אני לא מבין, בשביל מה לסבך?

 

עוד דבר שמעצבן שברכבים צרפתיים הכנסת הגלגל היא לתוך חורים כאלו בניגוד לרכבים אחרים שאתה מכניס את הגלגל והוא נתפס על ברגים של הנאבה אם אני זוכר נכון, ככה שהיינו צריכים להיות בכיפוף ותוך כדי להחזיק אותו באוויר בזווית לא היגונית ולדחוף את הברגים.

 

הספייר בתחתית התא מטען בפיגו סיטרואן כבר לא קיים בכל הדגמים המסתיימים ב-7 בפיגו,או מתחילים בC בסיטרואן.

עניין של 15 שנה +-...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם באוטו פרטי, אם תא המטען עמוס בקופסאות מאיקאה, אתה לא רוצה להוציא הכל כדי להחליף גלגל.

אתה בטח תהנה להחליף גלגל בפריוס - יש לזה בגאז' שלוש קומות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2575 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...