Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3358 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קרוזר - שמירת ערך זה חרב פיפיות.

 

אני אקנה רכב צרפתי משומש כי ערך שלו ברצפה ואני מקבל המווון תמורה בעד האגרה.

 

סלואוריד - תדפדף טיפל׳ה אחורה, היה ויכוח על זה. יש אנשים שמוכנים להשבע שמחירי החלפים של הצרפתיות הן מהנמוכים בשוק.

  • תגובות 383
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
קרוזר - שמירת ערך זה חרב פיפיות.

 

אני אקנה רכב צרפתי משומש כי ערך שלו ברצפה ואני מקבל המווון תמורה בעד האגרה.

 

סלואוריד - תדפדף טיפל׳ה אחורה, היה ויכוח על זה. יש אנשים שמוכנים להשבע שמחירי החלפים של הצרפתיות הן מהנמוכים בשוק.

 

מחירי חלפים של צרפתיות (בעיקר פיג'ו סיטרואן) מאוד זול.

במיוחד כאשר מדובר מהמוכר הפולני מאיביי, חלפים מקוריים מאוד מאוד זולים.

רועי

פורסם
הצרפתיות נופלות בין הכיסאות ובצדק, רוב הצרכים של אזרח במדינה כמו ישראל הם:

1.רכב אמין.

2.איכותי ונוח במידה מסוימת .

3. שומר ערך

4. קל לתחזוקה (מחירי ביטוח, טיפולים, חלפים לא יקרים).

5. חסכוני בדלק.

6 .מוניטין טוב.

7. מאובזר.

 

לצרפתיות יש רק את 2 5 ו7.

 

שטויות,

שכחת שגם ללקוח\צרכן הישראלי יש את הרצון הבלתי פוסק לחסוך על כל דבר, ותוסיף לזה גם מכונאים רבים שזורמים איתם.

אין ספק שרכבים לא יהיו אמינים עם גישה ואופן טיפול כזה.

לי, וללא מעט חברים יש או היו כמה וכמה צרפתיות, מכל יצרן שרק עולה לך לראש, כולן טופלו כמו שצריך, ואפס תקלות.

טיפולו לבד, או ע''י הכנופייה, או במוסכים\סדנאות שמכירים את הרכבים.

 

נ.ב - ראיתי שהזוכר במהלך השרשור תקלה באלטרנטורים של הצרפתיות הישנות, רק אציין שהאלטרנטורים שלהם סוסי עבודה, אציק נתן הסבר עליהם באחד מהשרשורים בטכני.

רועי

פורסם (נערך)

לקוראיניות ויפניות (שחכתי לרשום), בעצם כל מותגי האירופאיות יקרות לאחזקה ביחס אליהם.

 

 

רועיקו אתה קורא עובדות חמודי לא סעיפים ולא מספרים.

 

NAKAMICHI אני מדבר על רכב חדש לא משומש שאפשר למצוא דיל טוב.

 

עוזרי שאני מתכוון אמינות שמירת ערך וכו' זה לא רכב שאיך שאתה מעלה אותו לכביש המחירון צונח ביחס למתחרות מהמזרח ותקלות חשמל שטותיות, זה לא מה שאזרח רגיל בארץ מחפש ברכב היום.. בגלל זה המזרחיות בטופ של המכירות כמה שנים טובות.

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם
לקוראיניות ויפניות (שחכתי לרשום), בעצם כל מותגי האירופאיות יקרות לאחזקה ביחס אליהם.

 

רועיקו אתה קורא עובדות חמודי לא סעיפים ולא מספרים.

 

כרוזיריקו (לא יודע את שמך האמיתי) , גם אני כותב עם ניסיון מהשטח, מוזמן להכיר את המוכר הפולני, חלקים ממנו עולים גרוש וחצי.

זה שחלק מהאנשים קונים בלי לבדוק מעט במקומות אחרים זו בעיה שלהם.

רועי

פורסם (נערך)

אני קונה אצל הפולני בזכות אלעד. בהחלט רואים שפה המונופול של היבואן עובד לרעתנו. אצל היבואן זה בדרך כלל כפול במחיר. אז זה לא שעולמית חלפים צרפתיים מקוריים יקרים מקוראנית או יפניים, פשוט בארץ מישהו החליט לעשות קופה.

אותו יבואן שבטרייד יחתוך לך 50٪ ותורם בעקיפין לירידת ערך הגדולה.

אבל כאמור חלפים זה רק חלק מהסיפור.

ההשוואה האמיתית תתאפשר רק דרך מחשבי חברות ליסינג. שם ניתן לקבל מושג לגבי עלות תחזוקה של רכבים ומכירה במספרים יפים. גם אם זה תחזוקת שבר....

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
מחזק. מי זה הפולני?

[email protected]

 

זה המוכר שלחו לו מייל עם מקט של חלק והוא יתן לכם מחיר זול בטירוף, המשלוח אצלו עולה לא מעט אבל הוא אורז את החלקים בצורה שאין מצב שיקרה להם משהו גם אם ירצו...

PEUGEOT 206XS

פורסם

בוא תארגן לנו צלחות בלמים אחוריות לC4 עם לאגרים.

בארץ 650 שקל צלחת. אבל אופס... אי אפשר להביא חלקים בטיחוטיים מפולני.

פורסם

צודק. יש גבול למה שהפולני יכול לשלוח לארץ אבל כיום ,עם מדיניות שמיים פתוחים, גם זה אפשרי. המבין יבין...

שוב ההתמקדות במחירי החלפים מהוה רק קצה הקרחון.

פורסם

פיגיו 404, 504, טנדר פיגיו, 205, וגם לא צרפתיות, קורטינה, סיירה, ועוד, היו להיטי מכירות, וגם שירתו בצבא ובמשטרה בנאמנות.

האם ימי הזוהר של היצרנים הללו יחזרו אי פעם?

בשנים האחרונות היצרנים הללו אינם מצליחים להתרומם כלל, כי מרחפת מעל ראשיהם "סטיגמה" של הימור ממשי בקניית רכב חדש, בתוספת צלילת ערכו בצורה נוראית, וניסיונות מכירתו לאחר מכן, עם המכנסיים למטה.

מתי יהיה סוף ל"אגדה האורבנית" הזו?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בתקופה של רוב המכוניות האלה עוד לא היתה אלטרנטיבה בארץ יפנית חוץ מסובארו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אלה מכוניות מתקופה שונה, כשהסטנדרט לאמינות היה שונה, היה מובן מאליו שמכונית מתקלקלת מדי פעם, שיפוץ ציריה או גירוז פטמה זה היה משהו שגרתי, ואחריות יצרן זה משהו בגדול וירטואלי.

 

סוד ההצלחה של סובארו בישראל היה בזה שהם הביאו מכונית מודרנית, נוחה, אמינה (עם סטנדרט אמינות הרבה יותר גבוה ממה שהיה מקובל) ובמחיר נגיש, בתקופה שאמינות גבוהה זה היה או פרימיום גרמני, שעלה המון כסף, או חיפושית מיושנת להחריד.

 

וזה לא כי הם סובארו, הם היו פשוט הראשונים. אם המכונית היפנית הראשונה פה הייתה טויוטה קורולה או ניסן סאני, היה יוצא להן מוניטין דומה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3358 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...