Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3357 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נראה לי פספסת הזדמנות פז לאיזכור של חתולו של שרדינגר.

 

:lol:

 

בדיוק.

כמו רנו.

לא חי ולא מת.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

  • תגובות 383
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הסטיגמות קיימות כי הרכבים הצרפתיים בעבר היו טובים פחות.

סטיגמות אי אפשר לשנות.

אני אישית "נפלתי" עם צרפתייה פעם אחת ולכן לא אקנה אי פעם רנו או פגו, אשמח לקבל אחת מליסינג באחד מן הימים מהעבודה אבל כרכב פרטי אתרחק, אני לא מדבר רק על התקלות שהיו, גם הצניחה של המחיר היא משהו שלא חווים עם רכב יפני.

להבא אעדיף לקנות ביוקר ולמכור ביוקר.

אפילו עם גרמניות המצב זהה. גדלתי בבית שהיה מחליף פולקסוואגן בפולקסוואגן, וגם אצל הגרמניות איכות החומרים אולי גבוהה יותר, והגימור נראה טוב יותר, אבל התקלות מאוד כואבות בכיס, אעדיף לרכוש "יפנית משעממת".

ולגבי היפנית המשעממת, בין כל העממיות האלה חוויית נהיגה הכי טובה הצלחתי למצוא ברכבי מאזדה, אז אני פשוט מעדיף להשאר נאמן לקונצרן הזה

פורסם

קראתי עכשיו על הנובירה של אווטלנדר וזה רק מזכיר לי למה הלאנוס שלי חלקה גורל די דומה.

 

נרכשה אצל סוחר, לא היתה לי היסטוריית טיפולים ולא השכלה מוטורית, טיפלתי אצל חאפר בגלל שהיה זול.

 

לכמה אנשים בארץ אין ידע מוטורי?

כמה אנשים בארץ מנסים לחסוך כל גרוש?

 

כמה אנשים בארץ מאשימים על כל דבר אפשרי את כל מה שסביבם אבל לא את עצמם?

 

זה ביחד עם סיפור טוב ומצוץ מהאצבע וככה נולדת סטיגמה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
היתה לנו דייהו נובירה, רכב קוריאני שטיפלנו בו במסירות, מיום הקניה שלו. אני חושב שבסך הכל השקענו בו 60,000 שקל תיקונים. ראש מנוע 3 פעמים, גיר 3 פעמים, רדיאטור הוחלף 4 פעמים, אגזוז עוד 3-4 פעמים, וכן הלאה. גם פלסטיקה ברכב הוחלפה, גם לוח פיקוד של מזגן (1000 שקל בקטנה), ועוד ועוד רשימה ארוכה למי שזוכר.

 

עכשיו אני לא אקנה קוריאני גם אם יבטיחו לי אחריות לכל החיים וטיפולים שוטפים חינם. למה? ככה.

איזה מצחיקים, 60000 ש״ח הוצאתם על תיקונים ולא ניסיתם את הפתרון המתבקש והכי פשוט - לשים מלפנים סמל של טויוטה.

פורסם
נרכשה אצל סוחר, לא היתה לי היסטוריית טיפולים ולא השכלה מוטורית, טיפלתי אצל חאפר בגלל שהיה זול.

 

זאת שהייתה לי לא טופלה אצל חאפר ולא בתחזוקת שבר, ועדיין כל שני וחמישי משהו היה הולך שם (כולל טיימינג שנקרע, מחלה של המנועים האלה).

 

אה, וגם בקושי נסעו בה, אמא שלי נסעה בה כל יום שבע קילומטר כמו שאישה בת 50 נוסעת, לאט ובזהירות.

 

אם האוטו דפוק מהיסוד עוד בשלב הפיתוח, שום אחזקה לא תעזור.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אין שום קשר אפילו הקלוש ביותר בין הנובירה שהיתה לך לבין קיה ריו או פינטו.

אני מקווה שאתה מבין את זה.

 

 

מה שנכון כמעט לכל יצרן. אין קשר בין C4 ל BX, מגאן לפלואנס, גולף 4 לגולף 7, קורולה דור 3 לקורולה דור 5 וכן הלאה. בגלל זה עוד בהתחלה אמרתי שצריך לבחון כל דגם לגופו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני עכשיו עם מכונית צרפתית שביעית.



 

חלקן אפילו הגיעו אצלי לק"מ גבוה.

על איזה דגמים מדובר?

תן לי לנחש שרכבי עבודה עם דיזל (ואולי אפילו גיר רגיל)?

פורסם

ובסופו של דבר אנחנו מדברים על רכבים משנות התשעים? גג אמצע שנות ה2000 אנחנו כבר עוד רגע ב2020 תכלס.

 

איפה שיש פאקים באמינות במובן של כשל בתכנון גם בדכ יצוץ ריקול.

 

ההיבטים לרכב טוב או לא היום הם רבים והרבה מהם פקטור אישי של רוכש הרכב.

 

לאחר כל השנים שאני קורא וכותב כאן אני יכול בהחלט לאמר שברוב המקרים שבהם מדווח על רכב לא אמין זה תוצאה של שימוש לא נכון ברכב ו או תחזוקה לא נכונה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
בוא נראה אותם מייצרים רכב עממי שהחלק האחורי לא יושב על הגלגל מהעומס (אני מדבר על יונדאים מסדרות איי למיניהם). תראה לי למשל רכב גרמני אחד שזה קורה לו. האמת עוד לא ראיתי אלנטרות ואיוניק חדשות "משפשפות" את הגלגל, אבל כל אלה היו עם נהג בלבד בפנים כאשר ראיתי אותם. אולי הפורום ירים את הכפפה ובמבחנים עתידיים עם הקוריאניות יעמיס אותם כמו שצריך - בגאז' מפוצץ ו-5 אנשים לבדיקת המתלים שלהם. :lol:

 

מה קשור עומס עכשיו?

הם מייצרים מכוניות מעולות. נקודה.

פורסם
נראה לי פספסת הזדמנות פז לאיזכור של חתולו של שרדינגר.

 

החתול של שרדינגר הוא חתול אוסטרי ולא קשור לנושא. ככל הידוע לי אוסטרים לא מייצרים מכוניות. הוא בהחלט היווה השראה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
ככל הידוע לי אוסטרים לא מייצרים מכוניות.

 

G-קלאס.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אם ככה הוא חתיכת חתול, גם רעל לא יהרוג אותו.

הבנתי שבקרוב הם יפסיקו לייצר חבל.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
על איזה דגמים מדובר?

תן לי לנחש שרכבי עבודה עם דיזל (ואולי אפילו גיר רגיל)?

 

ההיסטוריה הצרפתית שלי כוללת רנו 5, 19, מגאן, מגאן נוספת, מגאן II ופרטנר כולן ידניות. בנוסף פלואנס וC4 אוטומטיות. לעומת רכבים נוספים שהחזקתי כמו שברולטים (לא קוריאניות), סופר לנסר מונדיאו ופוקוס הן הפגינו אמינות ועמידות מצויינת. טנדר איסוזו, דובלואים ובאלנו שהיו לי הפגינו עמידות ואמינות יותר טובות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
היתה לנו דייהו נובירה, רכב קוריאני שטיפלנו בו במסירות, מיום הקניה שלו. אני חושב שבסך הכל השקענו בו 60,000 שקל תיקונים. ראש מנוע 3 פעמים, גיר 3 פעמים, רדיאטור הוחלף 4 פעמים, אגזוז עוד 3-4 פעמים, וכן הלאה. גם פלסטיקה ברכב הוחלפה, גם לוח פיקוד של מזגן (1000 שקל בקטנה), ועוד ועוד רשימה ארוכה למי שזוכר.

 

עכשיו אני לא אקנה קוריאני גם אם יבטיחו לי אחריות לכל החיים וטיפולים שוטפים חינם. למה? ככה.

 

בהתחלה צחקתי, אחרי זה נזכרתי שאני כנראה לא אקנה שום פיג'ו אחרי האסונות שהיו ה504 וה505 אצל אבא שלי ,ואני נאלץ ליטול קורה מבין עיני.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3357 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...