Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה קורה עם הצרפתיות בפורום?


Dragonjepp
שימו לב! השרשור הזה בן 2576 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חיסרון נוסף בגלגל מתחת לגחון הוא שאין שום דרך מעשית לנפח אותו מפעם לפעם.

 

בכמה שנים שהייתה לי 205, היו לפחות פעמיים שהחלפתי גלגל רק בכדי לגלות שבספייר בקושי יש אויר.

 

אושריקו, תגיד לחבר שיהדק את הבורג דחוף כי נסיעה במצב שהרמת העריסה מאפשרת שחרור הוו גורמת לרעש קבוע מהאזור ובנוסף, בנסיעה מהירה על פס האטה הוא עלול להקפיץ את העריסה ולהשאיר את הצמיג על הכביש.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 383
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בעיקרון, גלגל חלופי, מיכל הדלק ומצבר מהווים עבור היצרנים כאב ראש לא קטן.

זו הסיבה שבמכוניות יקרות עברו לשימוש בצמיגי רנפלאט.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי בוולוו הגלגל החלופי שוכן בתוך גומחה בצידו הימני של תא המטען.

לא פוגע בנפח ההטענה וקל מאד להכנסה והוצאה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

^

יש ג'ריקן דלק מיוחד של וולוו שנכנס לגומחה השניה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שחושב שהגלגל הרזרבי בפיז'ו/סיטרואן הוא בעיה לא ניסה להחליף בטויוטה היילקס, דור שלפני הויגו (בויגו עוד לא היה לי התענוג) להחליף גלגל.

1. הוא נמצא מתחת לארגז, בדיוק כמו בצרפתיות הנ"ל וצריך לשחרר אותו משם.

2. בשביל לשחרר את הגלגל צריך לחבר חלקי מוט, כמו באוהל, למוט אחד ארוך. אני מקווה שלא הלך לכם שום חלק לאיבוד כי אז הלך עליכם.

3. את קצה המוט הארוך, שבנוי כמו וו מעוקל, צריך לקלוע לתוך חריץ שנמצא מתחת דלת תא המטען ולתפוס טבעת.

4. אם הצלחתם בכל זה נוצרת מנועלה שמשחררת את הגלגל למטה כמו וינץ'.

 

ועכשיו תנסו לעשות את זה ב-5 בבוקר, כשחושך וצריך לצאת לנסיעת עבודה של 700-800 ק"מ (ירושלים- אילת-ירושלים, במקרה שלי).

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין נשמע כמו משהו שעדיף על החלפת גלגל בפז'ו.

 

הייתה לי את השטות הזאת בקסנטיה. עוד חיסרון של זה, זה שהגלגל ספייר לא רק מטונף, אלא הצמיג שלו גם מתייבש יחד עם הצמיגים האחרים. במיצובישי היה לי גלגל ספייר בתוך הבגאז' עם צמיג מקורי שהגיע מהמפעל, ועדיין היה נראה כמו חדש, ברכב בן 8.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך נשמע עדיף על הפיג'ו... שניהם מתלכלכים, שניהם נרטבים, שניהם מקבלים רוח. אחד מסובך לשחרור ואחד פחות מסובך. זה ככה בהרבה ג'יפים (כשאין כבר גלגל על הדלת האחורית) ורכבים מסחריים היום שהם צריכים תא מטען לציוד, נוצר כ"אין ברירה" כזה, אבל אם זה יהיה מיושם נוח זה לא יהיה נוראי.

 

ברכבי שטח שנתקעים זה יכול להיות יותר בעייתי.

עריכה אחרונה על ידי LPG

ט.ל.ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין נשמע כמו משהו שעדיף על החלפת גלגל בפז'ו...

 

לא, זה לא עדיף.

איך אני יודע? יש לנו בבית רק פיז'ו וסיטרואן ב-16 שנה האחרונות והחלפתי בהן גלגל יותר מפעם אחת.

 

המקרה היחיד שבו המצב היה יותר גרוע הוא עם הגראנד פיקאסו דיזל הנוכחית והוא שהיה פנצ'ר אבל לרכב אין גלגל רזרבי.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

הייתה לי את השטות הזאת בקסנטיה. עוד חיסרון של זה, זה שהגלגל ספייר לא רק מטונף, אלא הצמיג שלו גם מתייבש יחד עם הצמיגים האחרים. במיצובישי היה לי גלגל ספייר בתוך הבגאז' עם צמיג מקורי שהגיע מהמפעל, ועדיין היה נראה כמו חדש, ברכב בן 8.

 

הוא לא חשוף לשמש ולכן אני לא מבין מדוע הוא צריך להתייבש מהר יותר מצמיג שנמצא בתוך תא המטען. אצלי אחרי 7 שנים הוא גם היה נראה כמו חדש, רק מלוכלך כמובן.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?606403-פיג-ו-208-2013-כאב-ראש-עם-מנורת-מנוע-והממיר-הקטליטי

 

אפרופו 208 שהוזכרה כאן לחיוב.

 

לא מכיר מקרוב, אבל הסיפורים האלה לא ממש עושים טוב לתדמית הצרפתיות.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי קורולה 2003 שהלך לה ממיר קטליטי ב80 אלף קילומטר(כמו הרבה קורולות דומות), שלא לדבר עם הבוצה במנוע - אבל היי זה לא צרפתי אז זה לא מעניין.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי קורולה 2003 שהלך לה ממיר קטליטי ב80 אלף קילומטר(כמו הרבה קורולות דומות), שלא לדבר עם הבוצה במנוע - אבל היי זה לא צרפתי אז זה לא מעניין.

אני חושב שהוא דיבר באופן סטטיסטי. לא נראה לי שיש רכב שאינו מתקלקל, אבל צרפתיות סובלות מתקלות מוזרות. בכל מקרה, אני מחזיק בצרפתיה ומאוד נהנה מהרכב, אבל למרות שרכשתי את הרכב רק עם 47 אלף קילומטר מהבעלים המקוריים, הספקתי בשנה שהוא אצלי להחליף סט אטמים של בית פילטר שמן ופלאנצ' (בית תרמוסטט) שנזל. כל זה ב 13 אלף קילומטר שעשיתי עליו.

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2576 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...