Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דוגמא קלאסית לרכב שהוחזק בתחזוקת שבר (שימוש במים במקום נוזל קרור) שאח"כ יוצר "מוניטין" מפוקפק ליצרן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 383
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
דוגמא קלאסית לרכב שהוחזק בתחזוקת שבר (שימוש במים במקום נוזל קרור) שאח"כ יוצר "מוניטין" מפוקפק ליצרן.

 

מה הקשר? מדובר בעייפות החומר של החלק (שעשוי מפלסטיק) הוא נסדק ונשבר. ברכב הזה תמיד היו מים ירוקים. מדובר ברכב חדיש יחסית וגם עם קילומטרז נמוך יחסית אז אין סיכוי שהיו בו מים רגילים.

 

אני מתחיל לחשוב שפותח הפוסט צודק. לא משנה מה יגידו אנשים כאן אטומים. אני מתוודה! אני חולה סיטרואן והסיטרואן שברשותי היא כבר השלישית במספר. באמת שאני מחזיק בסיטרואנים מעל עשור. עם זאת, למה לסלף את האמת? יש בסיטרואן כל מיני תקלות מוזרות שלא קורות ברכבים יפניים או שקורות בהם הרבה פחות. בקסרה שלי הלך כוהל ועוד כל מיני דברים (תסתכלו בפרופיל שלי בהיסטוריית הפוסטים שפתחתי ובתאריכים) שלא היו הולכים ברכבים יפניים. שוב, אני חולה סיטרואן ואני מאוד נהנה מהנסיעה שלה, אבל כל שנה הולך משהו אחר. בסדר, זה לא בשמיים, גם להחליף שסתום AVM בגיר פעם בשנתיים זה לא נורא ביחס לתמורה, והמנוע של הקסרה שלי החזיק מעל ל- 220 אלף קילומטר ועדיין עובד אצל הקונה שרכש אותה ממני, אבל יש דברים בגו. זה נכון שסיטרואן לא ממש בנוי לחום של הארץ והחלקים שלו מתבלים מהר יותר. אז מה? מקבלים אחלה של רכב במחיר נמוך שעם העודף נשאר הרבה כסף לתיקונים פה ושם. בסופו של דבר אין שום רכב שמשתווה לנסיעה של הסיטרואן C5 שלי במחיר שלו. רכב כזה רק גורם לנהג לחייך מעבר לעובדה שהוא גם נראה טוב...

פורסם

לא ציינת דגם ושנה אז הנחתי שבית הטרמוסטט מיציקת ברזל, אם זה מפלסטיק זה משהוא אחר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

"אז זה משהוא אחר" כי אין קשר לסוג נוזל הקרור.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יש תגובות בשרשור הזה שהן בבחינת לגזור ולשמור, לפעם הבאה שמישהו יתווכח איתי כשאני זורק סטיגמה כלשהי.... מכניס את השרשור למועדפים :)

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם (נערך)
מה קשור עומס עכשיו?

הם מייצרים מכוניות מעולות. נקודה.

 

לא עקבתי אחרי השירשור, רק עכשיו ראיתי.. מה קשור העומס שרכבי יונדאי הפשוטים מאז ומעולם לא מסוגלים לעמוד בו (גם האקסנט 99 שהייתה להורים שלי שרכשו אחת חדשה מיבואן סבלה מאותה מחלה)? עומס סטנדרטי לגמרי אגב, לא בגאז' מלא בלוקים. אז ככה, אני לא סומך על חברה שלא מסוגלת לייצר מתלים נורמליים או אולי מסוגלת, אבל רק בדגמים היקרים שלה. מבחינתי ציון במחבן ריסוק שלהם הוא פיקציה, כי ההנדסה שלהם לא שווה יותר מדי ויש מצב שסך הכל עשו התאמות עבור EURONCAP. הנה סטיגמה שיצרתי לעצמי על רכבי יונדאי. גם יישמתי את זה, כאשר בחרתי בפוקוס סטיישן (דור 2) על פני איי 30 סטיישן (בשנתונים ההם היו רק 2 הדגמים האלה במרכב הזה) שהייתה מאובזרת יותר עם גג נפתח וכו', מנוע יותר חזק. לא מעניין אותי האיבזור אם אני לא מרגיש בטוח לנסוע ברכב.

 

אז יונדאי עממית בשבילי - big no no.

עריכה אחרונה על ידי arco1
פורסם (נערך)

עריכה:

בהתייחס להודעה 254

שני דברים:

 

א. בשונה מטויוטה שכבר קנתה לה שם של אמינות מופלגת, ולכן תקלות פחות משפיעות על המוניטין שלה, פיג'ו / רנו / סיטרואן קנו להן שם הפוך, ולכן כדי לצאת ממצב זה עליהן להציג אמינות מופתית ללא פשרות משך כמה שנים וכמה דגמים, כדי שזה יחדור למודעות הרוכשים.

 

בקיצור, לשנות מצב קיים צריך הרבה יותר מסתם אמינות סבירה, ולהפך.

 

ב. אכן גם חסידי הקורולות למיניהם ידעו טוב מאוד להתרחק מהשנתונים הבעייתיים עם הבוצה ב2003 ועם הרובוטי ב2008, בלי קשר יפני או לא.

עריכה אחרונה על ידי avargel
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם (נערך)

^

 

אגב יש לי שאלה לגבי קורולה 2008. נהגתי על כזאת יום אחד לא מזמן ושמתי לב לרעש ממש מציק, כאשר חלון נהג פתוח ב 1-2 ס"ם. זה עשה צליל עד כדי כך בלתי נסבל שהעדפתי לסגור לגמרי את החלון פשוט. זו בעיה כללית בדגם הזה או שהאקזמפלר הספציפי דפוק? זה היה רעש רוח מוזר, לא רעש מחלק כלשהו של הרכב.

עריכה אחרונה על ידי arco1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נסעתי עם פיל על הגג. הרכב בקושי סחב וגם בפסי האטה דפק את הגחון כמה פעמים. זה בכל המכוניות ככה או שזו תקלה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
מה הקשר? מדובר בעייפות החומר של החלק (שעשוי מפלסטיק) הוא נסדק ונשבר. ברכב הזה תמיד היו מים ירוקים. מדובר ברכב חדיש יחסית וגם עם קילומטרז נמוך יחסית אז אין סיכוי שהיו בו מים רגילים.

 

אני מתחיל לחשוב שפותח הפוסט צודק. לא משנה מה יגידו אנשים כאן אטומים. אני מתוודה! אני חולה סיטרואן והסיטרואן שברשותי היא כבר השלישית במספר. באמת שאני מחזיק בסיטרואנים מעל עשור. עם זאת, למה לסלף את האמת? יש בסיטרואן כל מיני תקלות מוזרות שלא קורות ברכבים יפניים או שקורות בהם הרבה פחות. בקסרה שלי הלך כוהל ועוד כל מיני דברים (תסתכלו בפרופיל שלי בהיסטוריית הפוסטים שפתחתי ובתאריכים) שלא היו הולכים ברכבים יפניים. שוב, אני חולה סיטרואן ואני מאוד נהנה מהנסיעה שלה, אבל כל שנה הולך משהו אחר. בסדר, זה לא בשמיים, גם להחליף שסתום AVM בגיר פעם בשנתיים זה לא נורא ביחס לתמורה, והמנוע של הקסרה שלי החזיק מעל ל- 220 אלף קילומטר ועדיין עובד אצל הקונה שרכש אותה ממני, אבל יש דברים בגו. זה נכון שסיטרואן לא ממש בנוי לחום של הארץ והחלקים שלו מתבלים מהר יותר. אז מה? מקבלים אחלה של רכב במחיר נמוך שעם העודף נשאר הרבה כסף לתיקונים פה ושם. בסופו של דבר אין שום רכב שמשתווה לנסיעה של הסיטרואן C5 שלי במחיר שלו. רכב כזה רק גורם לנהג לחייך מעבר לעובדה שהוא גם נראה טוב...

הנה דוגמה באמת משובחת לקיומה של סטיגמה. נקודת המוצא היא ש"בסיטרואן יש כל מיני תקלות מוזרות שלא קורות במכוניות יפניות, או קורות הרבה פחות", זו מבחינת הכותב עובדה, הביסוס לה הרבה פחות חשוב. הלך לו קויל בקסארה, מה שלתפיסתו לא היה הולך במכונית יפנית, באמת ? ואם אצלי בקסארה לא הלך הקויל, גם לא עוד כמה דברים, אז מה המסקנה ? שהיא קסארה יפנית ? אין לפרוט הזה של הכותב שום משמעות למעט העובדה המצערת שהלך לו הקויל באוטו, כשיביא הוכחה לכך שאין בנמצא קויל יפני דפוק או כזה ש"הולך" בטרם עת, ניתן יהיה להתייחס ברצינות לדבריו. מנגד גם העובדה שהמנוע בקסארה שלו מחזיק מעמד לא רע ועוד לא "נשפך" לא אומרת שאין מנועים של קסארות שדווקא כן שבקו חיים, או אפילו, "ירחם השם על דברי כפירה", מנועים של קורולות שאינם עוד איתנו. הטיעון בענין מנועים צרפתיים שלא בנויים לחום שבארץ וחלקים שמתבלים מהר, כשצרפת, לידיעת הכותב, עברה דירה והיא כבר מזמן לא בקוטב ובחמסינים הצרפתיים עדיין מתים זקנים מחום ובכבישים שם נוסעות גרוטאות צרפתיות בנות עשרים ויותר עם סמל של סיטרואן על הגריל, גם הוא אגב לא מחזיק מים.

פורסם (נערך)

אפרופו מים. שמתי לב שבמערכות ההיקפיות של המים יש בצרפתית שלי צינור שרשורי. ההוא מהאקורדיאון. זה באמת מתייבש מהר (עוד בתקופת האחריות) ונשבר איפשהוא. אז אני מחליף לצינור גומי עבה ונפתר העניין.

לא אסון . כולה נוזל ניקוי שמשות אבל

לא ברור מה עבר להם בראש.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם (נערך)

שוב פעם, יש משהו בסטיגמה. לא יכול להיות שאנשים שאני מכיר שיש להם מאזדה או מיצובישי יסעו מטיפול לטיפול בשקט ואילו אני, כבעל כמה צרפתיות, ניגש עם כל אחת מהן לפחות פעם בשנה לתיקון כזה או אחר מעבר לטיפול הרגיל. הדוגמה של הכוהל זו דוגמה אחת, כי שבועיים לאחר הרכישה של הקסרה הייתה לי נזילת מים שהתבררה לבסוף כנזילה מהצינורות חימום. במשך ה- 9 שנים שהיא הייתה אצלי הלך לה המאוורר של הרדיאטור פעמיים, הלך מסרק הגה, הלך משולש *נו טוב, זה קורה אצל כולם*, הלך פעמיים שסתום AVM בגיר, חיישן חמצן, תקלה בממיר קטליטי *סודרה בקומבינה עם תותב שמרחיק את העסק מהאגזוז* והיו עוד תקלות שכרגע אינני זוכר. חבל שלא שמרתי את הקבלות כי כולן נמסרו לקונה עם הרכב, אחרת הייתם רואים פה ספר! שוב, אני חולה על הצרפתיות ואני מוכן לספוג טיפול פה טיפול שם, תקלה פה תקלה שם, אבל כבעל צרפתיות (3 כאלו) כבר כ- 13 שנה, אני מודה ומתוודה שהן עושות הרבה יותר בעיות מאשר יפניות. כן, מדובר במכוניות שנעים לנסוע בהם אבל הם הרבה פחות אמינות מיפניות חד משמעית! מעבר לעובדה שגם הרבה יותר קשה למכור רכב צרפתי מאשר יפני, תסתכלו מה רוכשים הבדואים שכל היום נוסעים בשטח. יש להם מאזדות, הונדות, טויוטות ומידי פעם גם איזו פולו קלסיק, ג'טה, גולף ופאסאט. נדיר למצוא בדואי עם סיטרואן על אף המחיר הנמוך...

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי asafmoraz
פורסם

אם אתה לומד על אמינות ממכוניות של חברים, או מכרים ומההעדפות של בדואים ( שחשופים לסטיגמות בדיוק כמוך ולכן יעדיפו "מיצובישי של מטיפול לטיפול על סיטרואן במוסכים" באופן לגמרי טבעי ) ואין לך חברים עם יפניות שמגיעות למוסכים בכלל, חוץ מלטיפול שנתי, אז אתה צודק כמובן. יום טוב שיהיה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...