Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשר דוגמאות למחירי חלפים זולים לעומת יקרים?

 

פשוט מהניסיון שלי עם מיצובישי וטויוטה מול רנו ממודלים מקבילים היפאניות היו יקרות משמעותית. הניסיון שלי עם בעלות על קוריאנית מסתכם בטנדר H1 שהיתה נבלה סרוחה גם מבחינת אמינות וגם מבחינת עלויות (אחרי שנה מכרתי אותה בהפסד גדול רק להיפטר ממנה. נקנתה חדשה) ובקאיה בשנת 94 שלא משקפת כלום לגבי הקאיות המודרניות (אחרי מלחמה הוחזרה ליבואן תמורת החזר כספי מלא אחרי חצי שנה שהרכב נסע בעיקר למוסכים).

 

כשאנחנו מדברים על שוק החלפים התחליפיים המחירים כבר די מתיישרים לרוב החלפים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 383
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מחירי הטיפולים במוסכי פג'ו הם אכן גבוהים מאוד.

כשסוף סוף אקבל מאבי את החשבונית על הטיפול 15K בקקטוס אוכל להבין טוב יותר איך טיפול 15K הגיע ל-800 שקלים.

אבא שלי כבר שוקל לעשות את הטיפול הבא במוסך פיאט שאצלו אנו מטפלים מאז 2005 (ועדיין עם שתי פונטו איבו). שם זה היה נגמר בהרבה פחות וזה גם מוסך מורשה יבואן (פיאט).

 

לצרפתיות כמו לכל יצרן אחר יש נפילות. אצל יצרנים אחרים הנפילות יעשו פחות רעש בגלל המותג, ובגלל הטיפול בבעיה.

המנועים שהלכו בקורולות בגלל בוצה לא עשו כמעט רעש. אם זה היה קורה אצל פג'ו כל אדם שגר כאן היה יודע על זה.

בנוסף הצרפתיות סובלות מירידת ערך גדולה מאוד. מעטים האנשים כאן כולל אלה שממליצים על צרפתיות ונוסעים על צרפתיות שהיו קונים 308 חדשה ולא מאזדה 3 חדשה.

 

כקניה ביד 2 התמונה משתנה לחלוטין. גם לרוב כבר יש ידע על הדגם המדובר, וגם הבעלים של הרכב כבר ספג ירידת ערך גדולה. במקרה הזה לפסול רכבים צרפתיים לחלוטין זו ממש הגזמה, הייתי אומר אפילו טיפשות.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

ללא ספק המכה הכי גדולה של הצרפתיות זאת הירידת ערך.

 

ואמנם הקונה הראשון הוא זה שמקבל את המכה הכי חזקה, אבל זה לא אומר שהקונה השני או השלישי גם לא יחטפו ממנה.

 

להלן אבא שלי שקנה פיזו 307 ב-35 אלף אלף שקל ומכר אותה אחרי 5 שנים ב-5 אלף.

 

היום אפשר לקנות מגאן, C4 שמורות בנות 8-9 ב-15 אלף שקל. ואני חושב שבמחיר הזה ירידת הערך העצומה כבר נגמרה.

פורסם

מת על הסטיגמות האלה,

 

אחותי ובעלה התלבטו לפני כמה שנים בנוגע לרכב שני קטן.

גיסי שמבין דבר או שניים (היה מכונאי רכב בצבא), התלבט בין השלישיה היפנו-צרפתית (אייגו, C1, ו107).

החליט ללכת על האייגו על אף שהייתה יקרה יותר מהצרפתיות בגלל הסמל הקדמי, בשביל השקט הנפשי "כי זה טויוטה".

 

3000 ק"מ אחר כך, נקרעה לו רצועת טיימינג באמצע נסיעה, ובנס לא נגרם נזק נרחב יותר (למרות שהמשיך ליסוע, כי לא יכל לעצור)

וזה טויוטה, כן?

מה זה אומר על טויוטה? כלום כנראה, אבל אם זה היה קורה לו ב107 נגיד, בעולם הזה ובעולם הבא הוא כנראה לא היה נוגע בצרפתיות, כמו כל מי שמחזיק בסטיגמות הללו כאמת צרופה.

 

לגבי מחירון? את ה208 הידנית (1.2 לא מוגדש, לא הכי אטרקטיבי) שקנינו ומכרנו כמה חודשים אחרי, מכרנו תוך שבוע ובאלפייה מתחת למחירון.

גם מזה לא הייתי גוזר מסקנות, אבל לדעתי היום כל מקרה לגופו.

בנוסף רכב זו הוצאה לא השקעה. מי שירידת ערך כזו קריטית עבורו, שפשוט לא יקנה רכב חדש.

ואם ירידת הערך לא כזו משמעותית, אזי לטעמי היצרניות האירופאיות לפחות בגזרת המשפחתיות והסופר מיני, נותנות כל אחת איזשהו ערך מוסף (מנוע, איכות נסיעה, נוחות, עיצוב וכד') שונה, בניגוד לרוב היפניות/קוריאניות (למעט מאזדה) ולכן אני מעריך הן מקבלות המלצות רבות בפורום.

פורסם

לכל יצרן (בלי קשר למוצאו) יש דגמים טובים יותר וטובים פחות בתחומים שונים. הפלואנס למשל אמינה מאוד ומאוד מוצלחת ולעומתה הקליאו לא.

הקליאו הנוכחית לא אמינה? חדש לי...

פורסם
אפשר דוגמאות למחירי חלפים זולים לעומת יקרים?

 

פשוט מהניסיון שלי עם מיצובישי וטויוטה מול רנו ממודלים מקבילים היפאניות היו יקרות משמעותית. הניסיון שלי עם בעלות על קוריאנית מסתכם בטנדר H1 שהיתה נבלה סרוחה גם מבחינת אמינות וגם מבחינת עלויות (אחרי שנה מכרתי אותה בהפסד גדול רק להיפטר ממנה. נקנתה חדשה) ובקאיה בשנת 94 שלא משקפת כלום לגבי הקאיות המודרניות (אחרי מלחמה הוחזרה ליבואן תמורת החזר כספי מלא אחרי חצי שנה שהרכב נסע בעיקר למוסכים).

 

כשאנחנו מדברים על שוק החלפים התחליפיים המחירים כבר די מתיישרים לרוב החלפים.

 

כן.

 

מגבים ל308 300₪. יש חיבור מיוחד.

לגטס מקורי ממוסך מורשה - 30₪ לזוג.

 

מסנן שמן מקורי לגטס פחות מ40₪

רפידות קדמיות 50₪

מסנן אוויר 25

מסנן מזגן 35₪

תושבת מנוע מקורית 300₪

 

 

308 - מסנן אוויר 150₪

מסנן מזגן כמה מאות.

מסנן שמן כ100₪

 

יש עוד לא מעט. החלפים לפיגו לא זולים, גם בחו״ל.

פורסם

המנועים שהלכו בקורולות בגלל בוצה לא עשו כמעט רעש. אם זה היה קורה אצל פג'ו כל אדם שגר כאן היה יודע על זה.

 

עשה רעש, אבל טופל ע"י היצרן גם ברכבים שלא היו באחריות שנים.

החליפו מנועים בלי לשאול שאלות ובלי לעשות בעיות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אפשר דוגמאות למחירי חלפים זולים לעומת יקרים?

היתרון של החלפים הקוריאנים הם יבוא מאתרים קוריאנים.

לצורך העניין תושבת מנוע ימין לגטס עולה קצת פחות מ-70$.

חישן גיר 10$.

פילטר גיר 18$.

אני מניח שגם ביונדאי שופ המחירים נמוכים.

פלאגים (oem) בסביבות 60₪ לרביעה.

פילטר שמן בסביבות 30₪.

קיט טיימינג בערך 550₪ (לפי הפרסומים בפורום).

בהנחה שאתה עושה את הטיפול לבד, אתה כמעט ולא תרגיש את ההפסד בכיס.

מניח שאילו הייתה אפשרות לייבא חלפים של יצרנים צרפתים, גם המחירים היו נמוכים.

פורסם

לגבי מגבים לא יודע כי לא מכיר את הדגם הספציפי (מעולם לא היה לי רכב עם מגבים ייעודיים אז זו נקודה שבאמת אין לי מושג לא לגבי עלות ולא לגבי תחליפים) אבל לגבי הפילטרים אתה מתעלם מזה שהפילטרים של פז'ו מוחלפים כל זמן כפול משל הגטס (ועדיין מדובר במחירים גבוהים). בסי 4 טיפלתי במורשה וטיפול נגמר בסביבות ה 600 שקל לא כולל בלמים. ברנו המחירים של חלפים לטיפולים יותר שפויים.

 

עריכה: תבדוק כמה עולה מאורר מפוח פנימי ליאריס למשל. אתה יכול לקנות צרפתייה בת 8 במחיר שלו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

השאלה כמה עולה מאורר מפוח פנימי לאותה הצרפתייה.

 

עשיתי עכשיו טיפול ל308 שלי.

שמן. פילטר שמן. פילטר אוויר.

אין יותר בסיסי מזה. 1000₪.

 

לגבי מרווחי הטיפולים, אני באמת מקפיד להחליף לפחות פילטר ושמן כל 10 אלף ולא 20 כפי שהמליץ היצרן. לדעתי זה נכון יותר.

 

Gbguy - מחו״ל זה באמת זול יותר.

אבל גם בארץ, אצל היבואן המחירים זולים יחסית לרכבים אחרים.

פורסם

החלפתי מפוח ברנו 19 שהיתה לי. עלה שישית מחיר לחדש תחליפי (500 מול 3000). לא יודע כמה עולה לצרפתייה מודרנית (שרובן כבר עם בקרת אקלים ואני לא יודע אם זה אותו מבנה מפוח).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
ללא ספק המכה הכי גדולה של הצרפתיות זאת הירידת ערך.

 

ואמנם הקונה הראשון הוא זה שמקבל את המכה הכי חזקה, אבל זה לא אומר שהקונה השני או השלישי גם לא יחטפו ממנה.

 

להלן אבא שלי שקנה פיזו 307 ב-35 אלף אלף שקל ומכר אותה אחרי 5 שנים ב-5 אלף.

 

היום אפשר לקנות מגאן, C4 שמורות בנות 8-9 ב-15 אלף שקל. ואני חושב שבמחיר הזה ירידת הערך העצומה כבר נגמרה.

 

6K בשנה ירידת ערך זה לא נורא . השאלה מה היו עלויות האחזקה

פורסם
עזוב נו, זה לא רציני להשוות את המחיר של המפוח של רנו 19 לזה של יאריס.

 

מה גם ש3000₪ בתקופה של הרנו 19 היה מחיר של חצי בית.

 

אני מדבר על סביבות 2004 ברנו ו 2009 ביאריס.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)
עשה רעש, אבל טופל ע"י היצרן גם ברכבים שלא היו באחריות שנים.

החליפו מנועים בלי לשאול שאלות ובלי לעשות בעיות.

 

לא מדויק,שהקורולות יצאו מאחריות רק מי שהוכיח המשך טיפולים בחברה קיבל מנוע חדש,כל השאר לא,כל זאת למרות שהיה פאק תכנוני במנועים האלה,הם תכננו את המנוע עם מעברי שמן קטנים מדי מה שגרם לסתימה שלהם ובלאי מואץ מאד.

עריכה אחרונה על ידי mikush1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...