Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נו נו נו באגירה, לא מתאים לך לקחת רק נתונים שמתאימים לאג'נדה שלך. מה אתה YNET?

אני עדיין חושב שהנתונים הללו לא בהכרח מעידים על מה היא חכמת המונים או לא, ללא פילוח מתאים לגבי שוק הליסינג, אבל בכל זאת למי שזה מעניין אותו:

נתונים מלאים

צרפתיות שחסרות:

סיטרואן 1989

פיג'ו 1677

 

יפני שלא נכתב:

טויוטה 7428

מיצובישי 2927

 

אסיתיות אחרות:

יונדאי 11,191

קיה 8881

הונדה פחות מ-1500 (כבר סגרתי תקובץ)

 

מקווה שלא שכחתי כלום.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • תגובות 383
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בכוונה בחרתי להתעלם ממי שנשען בכבדות על אסטרטגיית מכירה של היצף ומחירי רצפה לליסינג.

בכל מקרה, אם נעשה פילוח כולל של כלל המסירות כולל כל אלפי הרכבים שנמסרים בליסינג, תוצרת צרפת עומדת על כ 10% מכלל צי הרכב שעלה לכבישי ישראל.

 

לגמרי לא רע.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אמינות\חוסר אמינות, דבר אחד אי אפשר לשנות לגבי הצרפתיות והוא ירידת ערך מטורפת ביחס לרכבים אחרים(עקב אותן סטיגמות) בשוק הרכב הישראלי

וזה שיקול גדול לדעתי שצריך להיות בקניית רכב.

 

 

נכון, בגלל זה כדאי לקנות צרפתייה משומשת. רכב חדש בלי כסף.

פורסם
תוצרת צרפת עומדת על כ 10% מכלל צי הרכב שעלה לכבישי ישראל.

 

לגמרי לא רע.

בפלחי שוק מסויימים כמו מוניות, רכב מסחרי, רכב ללימוד נהיגה, תוצרת צרפת תופסת אחוזים הרבה יותר גבוהים, עד 50% ואולי יותר. בתקופה כשצה"ל היה קונה מכוניות ולא לוקח בליסינג, 90% מהמכוניות ה"לבנות" בצה"ל היו תוצרת צרפת. מעניין למה?

 

דווקא בפלחי השוק האלו מכוניות מכסות פי 4-5 יותר קילומטרים בשנה לעומת מכוניות פרטיות.

 

 

פורסם

מישהו קרא לי?

 

בתקופה שצרפתיות הומלצו כאן בצורה עיוורת (חשבתי שהתקופה עברה אבל כנראה שלא) , היה להן מה למכור בסעיף הנוחות והתנהגות כביש... היום אלו רכבים דיי גנריים, חלקם עם גימיקים הזויים (קקטוס) .

 

היום באמת לא ברור מה הסיבה לקנות צרפתיה.

לעומת זאת בליסינג - אם לא צריך לדאוג לירידת ערך, תקלות וכו' אפשר להתנסות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מצד אחד לרמוז שהוא גאון ומצד שני לרמוז שהפורום מוטה לצד הפרנקופילי.

 

לא הלך לו...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

האמירות האלה אמורות להיתמך בנתונים כלשהן. אם להסתמך על סקרי דעת קהל של בעלי רכבים כמו שמתבצע מדי שנה בהרבה מדינות באירופה ששם אין נחיתות לקניה של צרפתיות. הסקר של השנה האחרונה בבריטניה כשמסתכלים על כל הקטגוריות, אין צרפתית אחת במקום הראשון ופה ושם הגיע רכב צרפתי לשלישיה העליונה אבל זה הכל. מרוצים שם יותר מסקודה, טויוטה, אופל (ווקסהל) ומרצדס.

 

מה שגורם להסכים למעשה עם פות"ש.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

התשובה לשאלה שלך מאד פשוטה. אנשים ממליצים בפורום על מכוניות צרפתיות כי יש להם ניסיון חיובי עם מכוניות כאלה.

אם היה לך ניסיון רע עם רכב צרפתי אתה בהחלט יכול לכתוב את זה בשרשורי התייעצות בקניית רכב במידה ואותו דגם שהיה ברשותך עולה בדיון, או סתם לכתוב שרשור על מסכת ה"חוויות" שלך עם הרכב.

אף אחד לא יתייחס למה שאתה כותב כחוסר גמישות מחשבתית, אולי רק אם תכתוב הודעה לקונית כמו "צרפתיות זה זבל, להתרחק כמו מאש" ולא תסביר למה לדעתך לא מומלץ לרכוש את הדגם הספציפי הזה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
שגיר של אייסין הוא השלמות (טענה מוזרה כשלעצמה, הרי אם הצרפתיות עשו כזאת קפיצה באיכות, למה צריך גיר יפני כשחקן חיזוק? מה רע בגיר צרפתי?)

 

טויוטה ומאזדה מייצרים צמיגים בעצמם? לא, הם קונים מיצרני הצמיגים. יצרנים שכל תחום ההתמחות שלהם זה צמיגים. גם פיז'ו ורנו קונים מאותם יצרנים את הצמיגים.

 

מצב עם תיבות הילוכים הוא בדיוק כזה.

יש מספר (קטן) של חברות שמייצרות תיבות הילוכים אוטומטיות - ZF, AISIN, JATCO, BORG&WARNER, אולי יש עוד כמה אבל לא הרבה. הן מפתחות ומייצרות תיבות אוטומטיות לכל יצרני הרכב. ליפניים, לצרפתיים ולגרמניים. בקורולה הגיר הרציף הוא כנראה של Jatco, כמו ברנו.

 

 

פורסם

נו טוב אחרי דיון כזה, כל שנותר לפותח ( ובאמת בלי קשר לאיכות והאמינות הצרפתית או העדרה ) הוא לכתוב : אתם רואים ? בדיוק לזה התכוונתי. אז בשביל האיזון, גם אם לא יספיק, מצטרף לפותח שהצליח סוף סוף לחשוף את פרצופו האמיתי של הגיס החמישי הצרפתי ששולט כאן בפורום ומשליך נהגים רכים, תמימים וחפים מידע, למלתעות המפלצת הצרפתית שבתורה אוכלת להם את הארנק בתיקונים אינסופיים וירידת ערך מטורפת. תתביישו לכם.

פורסם

אתחיל עם זה: סיטרואן C4 חדישה תקועה היום בשוליים של כביש 70 בקטע שבין יגור לתשבי עם רדיאטור מפוצץ.

 

פיג'ו 208 של קרובי משפחה בילתה שבוע במוסך כי נשרף המחשב - שלחו צוות מצרפת שיבוא לטפל בתקלה כי לובינסקי הסתבכו.

 

פיג'ו 307 של אותם קרובי משפחה שהיתה לפניה שפכה אלטרנטור אחרי 80K ק"מ ועוד פעם אחרי 85K ק"מ.

 

 

יבואו חובבי צרפת ויתחילו לקלל עכשיו באלגנטיות, אני מנגד אקרא את המילה הראשונה ואדלג הלאה.

 

 

אותו סיפור עם האיטלקיות: פיאט היא היצרנית הגרועה ביותר בארה"ב אם איני טועה שנה אחרי שנה ובפעם האחרונה היתה עם ממוצע תקלות של כ- 300 ל- 100 מכוניות, ועדיין יש פה קהל מעריצים רב. אישית על פיאט אונו (אמנם ישנה) השקעתי 37,000 ש"ח בתיקונים תוך 7 שנים ויכול להיות שהשתפרו מאז.

 

 

פות"ש - אתה צריך להבין שהמציאות בפורום היא X והמציאות בחוץ היא Y: בחודש האחרון טיילתי כמעט בכל הסוכנויות של היבואניות, כל נציגי המכירות בהם נתקלתי מכירים את הפורום וכותבים בו ללא גילוי נאות בסיסי וממליצים על המוצרים של מקום העבודה שלהם, תוסיף את העובדה שיש כאן בפורום קהל מעריצים רב של התוצרת הצרפתית והאיטלקית והנה יש פור ענק על הגרמניות והיפניות.

 

לפעמים (לא תמיד) אני קורא המלצות בפורום הייעוץ או שרשורי ענק על האיטלקיות והצרפתיות ואני פשוט מתגלגל מצחוק כאילו אין מחר. גם לך, פות"ש, ממליץ לקחת את העניין בקלות וירטואלית והמשך הלאה - זה משעשע ותו לא.

 

עוד הערה:

ראיתי למשל את ה- C3 החדשה בסוכנות לובינסקי והתרשמתי לחיוב (לא עשיתי נסיעת מבחן) כאשר הציעו 5 שנות אחריות, הנחה של 7 אלף ממחירון - אבל איכות החומרים נמוכה (פלסטיק זול) ואין אפשרות לוויז על המסך.

 

באשר ל- 208: אע"פ מנועי הטורבו וגיר אייסין המוצלח (היפני...) היא לא משתלמת היום מכיוון שהעלו את מחיר דגם המבצע.

 

בשורה התחתונה אלפים (אם לא יותר) רוכשים DSG7 בכמויות (קבוצת פולקסווגן) וצ'מפיון מוטורס היא זו שמחייכת בכל הדרך אל הבנק - עם ובלי תמיכה בעברית או מירור לינק.

פורסם

^ממתי כמה מקרים אנקדוטליים מייצגים אמינות? רכב יפני לא מתקלקל?

לאמי הייתה פיאט אונו, כמעט ללא תקלות שהתחילה לעשות בעיות בימיה האחרונים..

פורסם

 

 

פות"ש - אתה צריך להבין שהמציאות בפורום היא X והמציאות בחוץ היא Y.

 

אני לא מסכים עם כל מה שכתבת, אבל אני חושב שהשורה הזאת מסכמת הכל.

 

אם העולם היה מתנהל לפי מה שכתוב בקארספורום, אז הרכבים הכי נפוצים היו סקודה פאביה ופיאט בראבו. אלפא הייתה שולטת בשוק היוקרה.

בכירי צ'מפיון היו מובלים למוות בסקילה על ידי המיליונים שנתקעים כל יום בצד הדרך וכל מוסכי לובינסקי היו עושים הסבה מקצועית ובכירי העבריינים היו נוסעים בקורולה 98.

 

בפועל זה לא קורה ולא פעם גם אני טענתי שמה שקורה כאן זאת סערה בכוס מים. אנשים מתווכחים ויכוחים מרים על איזה דגם איזוטרי שלא מעניין באמת אף אחד.

 

אז כמובן לקחת הכל בפורפורציה. ואם יש משהו ללמוד מכל זה - זה יותר מגמות ולראות שלא תמיד הסיפור כזה נורא.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...