Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מתעניין ברכב היברידי לנסיעה כמעט יום-יומית בין כפר סבא לאריאל.

הנסיעה היא אינה מישורית.

הנסועה השנתית הכללית שלי היא באזור 22,000 ק״מ בשנה. האם רכב היברדי לדוג׳ יונדאי איוניק יהיה חסכוני משמעותית מרכב משפחתי רגיל?

הייתי מעדיף רכב דיזל אומנם המחירון שלהם צולל פלאים.

התקציב הוא עד 140k.

פורסם

אכן רכב היברידי יתן לך את החסכון שאתה צריך, בתקציב שלך נכנסות הקיה נירו, היונדאי איוניק והאוריס סטיישן.

על מה אתה מסתמך שאתה אומר שהמחירון של הדיזלים צולל פלאים?

פורסם
אכן רכב היברידי יתן לך את החסכון שאתה צריך, בתקציב שלך נכנסות הקיה נירו, היונדאי איוניק והאוריס סטיישן.

על מה אתה מסתמך שאתה אומר שהמחירון של הדיזלים צולל פלאים?

 

בתקציב שלי הרכבים עם מנועי דיזל הם בעיקר מהצרפתיות, והצרפתיות(לצערי) מאבדות המון מערכן.

פורסם

צריכת הדלק בנסיעה בין עירונית רציפה ללא רמזורים עם רכב היברידי (אוריס למשל) נותנת בסביבות 1/18 כאשר אתה ללא נוסעים נוספים ורגל עדינה על הגז.

 

לדיזל יש עלויות אחזקה (טיפולים,ביטוח וכו) שגבוהות משמעותית, ולא משתלם בכמות הנסועה השנתית שלך שהיא לא ממש גבוהה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לדיזל יש עלויות אחזקה (טיפולים,ביטוח וכו) שגבוהות משמעותית, ולא משתלם בכמות הנסועה השנתית שלך שהיא לא ממש גבוהה.

 

לא אומר שאתה טועה, למרות שאתה טועה, אבל שולח אותך לבדוק.

 

חזור עם תשובות וספר לנו.

פורסם
צריכת הדלק בנסיעה בין עירונית רציפה ללא רמזורים עם רכב היברידי (אוריס למשל) נותנת בסביבות 1/18 כאשר אתה ללא נוסעים נוספים ורגל עדינה על הגז.

 

לדיזל יש עלויות אחזקה (טיפולים,ביטוח וכו) שגבוהות משמעותית, ולא משתלם בכמות הנסועה השנתית שלך שהיא לא ממש גבוהה.

אני כן אגיד לך שאתה טועה, מניסיון.

 

מנוע דיזל בבין עירוני לרוב יתן לך צריכה טובה יותר מהיברדי,

פלואנס דיזל ידנית תעשה יותר מ1 ל20 בתנאים מסוימים..

אבל אם אתה לא בקטע של צרפתיות..

פורסם

סוזוקי קרוסאובר החדשה עולה 125k ולסוזוקי יש שוק טוב ביד שניה כשארצה למכור, יונדאי איוניק עולה 140k.

 

אין ספק שהאיוניק תצרוך פחות מהקרוסאובר השאלה היא בהתאם לנסועה השנתית שלי הפער של 15k יצדיק רכישת קרוסאובר בקיזוז הפרשי תצרוכת הדלק?

 

אני לא נצמד ספציפית להיברידית המטרה שלי היא רכב חסכוני עם תא מטען גדול.

פורסם
אם אתה רוצה רכב בסגנון הקרוסאובר , אז יש לך את הקיה נירו המצויין .

 

לקיה נירו תא מטען קטן יחסית, ואין לו מערכת מולטימדיה. מערכת מולטימדיה זה חובה מבחינתי.

פורסם (נערך)
סוזוקי קרוסאובר החדשה עולה 125k ולסוזוקי יש שוק טוב ביד שניה כשארצה למכור, יונדאי איוניק עולה 140k.

 

אין ספק שהאיוניק תצרוך פחות מהקרוסאובר השאלה היא בהתאם לנסועה השנתית שלי הפער של 15k יצדיק רכישת קרוסאובר בקיזוז הפרשי תצרוכת הדלק?

 

אני לא נצמד ספציפית להיברידית המטרה שלי היא רכב חסכוני עם תא מטען גדול.

 

בהתאם לצריכת הדלק בפועל (לא המוצהרת), אשתמש בדוגמה של lcx להצבה -

(22K:18)*6 = 7333

ק"מ בשנה:ק"מ לליטר כפול מחיר ליטר דלק = 7333 ש"ח בשנה לדלק, קצת יותר מ-600 ש"ח בחודש.

 

הצב את הנתונים בפועל של צריכת הדלק של הרכבים (על סמך מספר מקורות), חשב ככל הניתן את צריכת הדלק הממוצעת לשני הרכבים וגלה כמה פרמטר ה"חיסכון" בבחירת הרכב שווה בכסף.

(אגב, לעשות חישוב של האיוניק עולה 15K יותר אז צריך להוריד את זה מתוך החיסכון הוא לא נכון, מכיוון שהאיוניק מציעה דברים נוספים לעומת אחרים [כמו שאחרים מציעים דברים אחרים לעומת האיוניק] ולנתב את פערי המחיר לפרמטר אחד מתוך חבילה שלמה הוא מוטעה)

עריכה אחרונה על ידי Prieto
פורסם
בתקציב שלי הרכבים עם מנועי דיזל הם בעיקר מהצרפתיות, והצרפתיות(לצערי) מאבדות המון מערכן.

 

דווקא הדיזלים שומרים על הערך, תבדוק לדוגמא את מחירי הפלואנס דיזל לעומת הבנזין

פורסם
אם אתה רוצה רכב בסגנון הקרוסאובר , אז יש לך את הקיה נירו המצויין .

הייתי לא מזמן בסוכנות של קיה להתרשם מהנירו כי הוא הרשים בכתבות שקראתי עליו. גם בחיים הוא נראה יופי של רכב. מעבר להיברידיות שלו הוא גם מצוייד במערכות בטיחות ממש מתקדמות שיש ברכבים הרבה יותר יקרים בדרך כלל. הנירו מאוד נראה לי

פורסם
הייתי לא מזמן בסוכנות של קיה להתרשם מהנירו כי הוא הרשים בכתבות שקראתי עליו. גם בחיים הוא נראה יופי של רכב. מעבר להיברידיות שלו הוא גם מצוייד במערכות בטיחות ממש מתקדמות שיש ברכבים הרבה יותר יקרים בדרך כלל. הנירו מאוד נראה לי

 

בשמחה הייתי בוחר בנירו, אני בטוח שבהשוואה לאיוניק יהיה לו שוק טוב יותר ביד 2 כי העם אוהב ג׳יפונים רק שהתא מטען שלו לא מספיק עבורי ואין לו מערכת מולטימדיה.

פורסם
דווקא הדיזלים שומרים על הערך, תבדוק לדוגמא את מחירי הפלואנס דיזל לעומת הבנזין

 

זה בגלל שדגם הדיזל יקר משמעותית מהבנזין בגלל המיסוי הירוק הארור.

פורסם (נערך)

אין קשר למיסוי. דווקא ברנו פלואנס (וברנו בכלל) מחירי הבנזין והדיזל ממש דומים.

הבנזין תעלה ₪131K והדיזל ₪133K נכון ל 2017 רמת אבזור previlege. הדיזל שומר על ערכו בגלל ביקוש. זו הסיבה היחידה.

עריכה אחרונה על ידי save
×
×
  • תוכן חדש...