Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש הרבה פציעות בסקי במהירויות נמוכות. במהירות גבוהה, אם אתה לא נכנס במשהו, פשוט מתגלגלים. במהירות נמוכה, נחבטים.

 

ימות העולם, לא שם קסדה.

כובע אני לא שם אף פעם (מקסימום סרט חימום לאוזניים), אז קסדה...?!

קודם כל, לפני מהירות, חשוב להראות טוב בסקי, ואף אחד לא נראה טוב עם קסדה.

דבר שני, ברכיבת שטח אין דבר שמאמלל אותי יותר מפדחת מיוזעת, אז בחופשה?!

 

שכל אחד יעשה מה שבא לו, אבל אני עושה סקי בלי קסדה ועם פלאסק קטן של קוניאק, לתדלוקי ביניים.

זה גם מחמם וגם משחרר...

 

נ.ב. בשביל להיות מהיר בסקי צריך להתכופף. שביל להתכופף צריך שרירים חזקים ברגליים. כאילו, אם מישהו חושב שהוא יכול כמו אור, אז... אם אתה לא חזק כמו אור - אתה לא יכול.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פאלוס - בחייאת רבאק

קסדה זה לא "אפשרות", זה הכי חובה שאפשר.

 

צריך להבין רגע, גם הגולש הכי טוב בגלקסיה לא מוגן בשיט מפני גולש מאעפן. לא צריך התנגשות קולוסיאלית בשביל להכניס את הראש ברצפה ולהגיע למצב מאוד, מאוד, מאוד לא טוב.

עזוב, אפילו סתם גונדולה עלולה להפתיע אותך עם מכת ברזל באחורי הראש (בדיוק קרה לחבר בטיול הזה- בלי קסדה הוא היה מסיים את היום, ואולי את השבוע).

 

יצא לי לגלוש בלי קסדה פעם, כשהבאתי אותה לחבר (המצלמה היתה עליה) - וזה אכן תענוג. ת ע נ ו ג .

גם אופניים בלי קסדה זה אדיר ... אבל אני בספק שהיית נכנס לסינגל בלי קסדה (?)

 

מצטער על הקנטרנות / מסיונריות, ובחיי שאני מסכים עם כל מילה שרשמת - אבל באמת באמת *באמת* שכדאי, עם כל הבאסה, לגלוש אך ורק עם קסדה. זה קריטי.

 

אגב - בדיוק שבוע שעבר ראיתי בלייב אישה שיצאה מהמעלית, החליקה קלות (במהירות אפסית), דפקה את אחורי הראש ברצפה - ולא התעוררה במשך דקות ארוכות שהמפעיל סוטר לה וצועק עליה בטירוף... :\

 

מאז המקרה של שומאכר אני שמח לומר שה"משחק" השתנה, ובעוד שפעם היה רוב מוחלט לחובשי הכובעים - בחופשות האחרונות שמתי לב שגם בגדר הסקיירים חובשי הקסדות קיבלו רוב מאוד חזק ומורגש.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

יצא לי לגלוש בלי קסדה פעם, כשהבאתי אותה לחבר (המצלמה היתה עליה) - וזה אכן תענוג. ת ע נ ו ג .

גם אופניים בלי קסדה זה אדיר ... אבל אני בספק שהיית נכנס לסינגל בלי קסדה (?)

 

 

לא אותה רמת סיכון לפגיעת ראש.

 

אם הייתי גולש במהירויות גבוהות, מילא.

אני לא.

טיסות דוך לא מעניינות, ולטוס במקומות שצריך טכניקה, אין לי לא טכניקה ולא כוח ברגליים.

 

גם כשאני רוכב להנאתי בת"א אני לא שם קסדה.

אותו הדבר.

 

נ.ב. לשומאכר היתה קסדה.

 

[video=youtube;F-L4L3mfU-E]

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ואם כבר בנפילות עסקינן, יש המלצה למגיני שורש כף יד טובים? היד (השנייה) עדיין כואבת מהנפילה בהחלקה על הקרח בשבוע שעבר. :)

כפפות של Level עם מיגון ביומקס (לא זול, כ- 430 ש"ח באופפיסט בארץ), אבל אם אתה עושה סקי תבדוק עד כמה זה נוח עם להחזיק את המקלות.

פורסם

בכוונה לא פירטתי את כל הפעמים שקסדה הצילה אותי אישית, בגלל שברור לי שהחוראניות שלי לאו דווקא מייצגת

 

אבל ליפול במהירות נמוכה לאחור ולחבוט את אחורי הראש ברצפה - אפשרי. לחטוף גונדולה באחורי הראש ברגע של היסח דעת - אפשרי. והכי חמור - גולש שנכנס בך במהירות ומטיח אותך ברצפה באופן מפתיע - אפשרי גם אפשרי...

 

בשקלול כל הנ"ל, ולאחר ניסיון אישי שלי ושל אחרים (ואני לא מדבר על הנסיון שכולל שטויות של מהירות גבוהה או סתם טמטום) - אני סבור שקסדה היא פריט קריטי עבור גלישה

 

נ.ב. בעניין שומאכר - אכן האירוניה היא שהמקרה שלו העלה מודעות ותרם רבות לשכיחות הקסדה - וזו למרות שהוא אכן גלש עם אחת.

מה שכן חשוב לציין זה שהפגיעה שלו נגרמה בעקבות התקן שהורכב על הקסדה, ואילולא אותו התקן סביר להניח שהפגיעה היתה נראית אחרת לגמרי... מסכן.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
כפפות של Level עם מיגון ביומקס (לא זול, כ- 430 ש"ח באופפיסט בארץ), אבל אם אתה עושה סקי תבדוק עד כמה זה נוח עם להחזיק את המקלות.

 

תודה. זה קצת מסיבי מדי בשביל החלקה על הקרח, יש משהו קצת יותר מתאים?

פורסם

נ.ב. בעניין שומאכר - אכן האירוניה היא שהמקרה שלו העלה מודעות ותרם רבות לשכיחות הקסדה - וזו למרות שהוא אכן גלש עם אחת.

מה שכן חשוב לציין זה שהפגיעה שלו נגרמה בעקבות התקן שהורכב על הקסדה, ואילולא אותו התקן סביר להניח שהפגיעה היתה נראית אחרת לגמרי... מסכן.

 

זה לא עובדה ברורה. יש סיפור כזה...

 

בשקלול כל הנ"ל, ולאחר ניסיון אישי שלי ושל אחרים (ואני לא מדבר על הנסיון שכולל שטויות של מהירות גבוהה או סתם טמטום) - אני סבור שקסדה היא פריט קריטי עבור גלישה

 

לא יודע איך להגיד לך את זה, בלי להשמע גם מתנשא וגם זקן אבל... אני עושה סקי מלפני שנולדת.

השקלול שלי כולל יותר.

[ואם אתה חושב שהנעליים של היום לא נוחות, אתה לא יודע איפה אתה חי. הן כמו נעלי בית.]

 

אבל, by all means, שים קסדה.

בטיחותית זה עדיף.

ובמקרה שלך אתה גם יכול לשקול שיריון.

 

אני עושה סקי באוברול, טי-שירט וסוודר לאוזניים. וקוניאק. וסיגר.

ופאק איט אול.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לא יודע איך להגיד לך את זה, בלי להשמע גם מתנשא וגם זקן אבל... אני עושה סקי מלפני שנולדת.

השקלול שלי כולל יותר.

...

אני עושה סקי באוברול, טי-שירט וסוודר לאוזניים. וקוניאק. וסיגר.

ופאק איט אול.

גם מי שנהג מלפני שנולדתי יכול לומר שהוא נוהג בלי ABS והכל ליגה - זה לא אומר שזה מומלץ P:

בכ"א אין כאן נסיון להתנצח, סתם היה לי חשוב להסביר את המניעים החיצוניים (קרי: לא תלויי גלישתו של פלוני) לחבישת קסדה - לפחות חבר'ה חדשים בתחום.

 

אבל אין ספק שהסגנון שלך מהנה יותר ברמת הסטייל.

כפי שכבר אמרתי - גלישה בלי קסדה זה כל כך, כל כך, כל כך יותר כיף... הרוח בשיער (כל עוד יש) וכו', זה אדיר.

 

קוניאק וסיגר נשמע לי מיותר כל עוד אין לך חתול ספינקס בשלף וכסא מנהלים מסתובב אבל היי אם זה עושה לך את זה by all means!

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
גם מי שנהג מלפני שנולדתי יכול לומר שהוא נוהג בלי ABS והכל ליגה - זה לא אומר שזה מומלץ

 

תרשום שאני ממליץ לכולם לחבוש קסדה. לא רק בסקי, בכלל.

וקרם הגנה, גם.

 

אבל אין ספק שהסגנון שלך מהנה יותר ברמת הסטייל

 

אם היית מבין בסטייל, היית יודע שאוברול זה פסה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אצלכם, ההיפסטרים, אין דבר כזה פסה... P:

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם (נערך)

ORYO - סיכום יפה :-)

 

שני הסנטים שלי

התחלה:

בסנובורד אתה שלושה ימים נופל על התחת עד שהוא כחול ברמה שלא הכרת גם אם אתה מחובבי הספנקי ואז פתאום אתה מצליח לגלוש ברמה טובה

בסקי אתה לא נופל הרבה אבל אתה תקוע בפיצה (משולש) הרבה זמן ולהגיע לרמת פרלל גבוהה צריך יותר מחופשה שתיים

מהירות:

סקי מהיר מסנובורד אבל בהינתן סנובורדיסט אמיץ עם בורד טוב הפער מצטמצם, השנה יצא לי לגלוש עם אחד כזה שעבר מידי פעם את ה 80 קמ"ש על בורד, זה המון! בהינתן מדרון והתחלה זהה הוא פשוט ישב לי על הזנב, תותח (בחור אנגלי חמוד).

אני גם עובר את ה 90 בהינתן תנאים ראויים, זו הרגשה מפחידה ומטמטמת בו זמנית, אין לך כלום חוץ משני "קרשים" ואת הגוף שלך לשלוט בזה במהירויות שעד לא מזמן היו המהירות המקסימלית בכבישי ישראל.

פציעות:

שלג זה ספורט מסוכן, נקודה סוף

בגדול נכון להגיד שסטטיסטית בורדים יסבלו יותר מגב וידיים וסקי מפציעות מפרקי רגלים אבל זה לא מחייב בלעדיות

מכיר סיפורים על אנשים שנפלו מסקי בעמידה ושברו שורש כף היד, אין בלעדיות על שום דבר.

השנה סיימתי בהצלחה מסלול סופר מסוכן (סוג של אוף פיסט אבל מסומן עם שיפוע שמגיע ל 80% בחלק מהתווי) ואחרי שהתחברתי כבר למסלול מצאתי עצמי שתול בשלג, עד עכשיו אני לא יכול להסביר מה היה שם

יש סיכוי שחוסר תשומת לב רגעית מרוב התרגשות גרמה לזה ("יש, סיימתי, עכשיו הכל טוב" אופס אני תקוע בשלג...) וזו גם הסיבה שכל כך הרבה פציעות נעשות "במסלול האחרון" של אותו יום.

לעולם לא סיימתם יום גלישה עד שלא הגעתם למלון והסקי בחדר סקי, ערנות וחדות כל הזמן!

 

קפיצות זה עסק שצריך ללמוד לאט לאט וגם הקטנות שבהן בהתחלה גורמות לפשלות גדולות

 

שלג זה דבר ממכר...

עריכה אחרונה על ידי DrorZi

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

אחרי חופשת ספורט חורף ראשונה והתלבטות ארוכה בין סקי לסנובורד, בסוף בחרתי בסקי ואני ממש שלם עם ההחלטה

ממליץ בחום לכל מי שמתלבט ואף ראיתי ישראלים או יותר נכון ישראלית שבפעם הראשונה עשתה סקי בגיל 50, ואף הייתה טובה!

מין ריגוש אחר שלא קיים בסוגי הספורט שחויתי עד עכשיו, וכמובן גם הריגוש שבפעם הראשונה שבדבר רק מוסיף...

קצת לא מבין איך אפשר להחליק בלי קסדה... אולי זה העובדה שאצלי היה ממוצע מינוס 15 .. אולי זה שאני עדיין בקטגורית מתחילים..

בהחלט מצטרף לנאמר פה על עקומת הלימוד בסנובורד, סנובורד אכן קצת יותר קשה בהתחלה (מלראות את חברי) אך לאחר ניסיון של כמה פעמים- כמה חופשות - נראה כי זה אכן מגיע לאיזון והיכולת לקחת מסלולים הינה יותר אגרסיבית בהשוואה לסקי שבה המסלולים - אדומים אדומים... (פעם ראשונה שלי זה מספיק) - נראים לי הרבה יותר קשים ולסנו דווקא ממש סבבה...

 

 

ואולי אף אנצל הזדמנות זו לקבל המלצה לרכישה של כפפות וסט ביגוד? כבר חושב על הפעם הבאה :-P

ואני בכלל לא היחיד מהקבוצה...

פורסם

מאוד ממליץ שלא לרכוש שום דבר בארץ, להמתין בסבלנות לחופשה הבאה ולרכוש באתר הסקי.

לנסיוני משנות הגלישה - הציוד שם הן איכותי יותר, והן זול יותר. מבחר לא חסר.

 

אם אתה בכל זאת רוכש בארץ - איך שאני מדרג את חשיבות איכות הציוד:

1. כפפות ומכנס (הערה קריטית למכנס עבור סנובורדיסטים: להקפיד שיהיה "שלייקס", אפשר גם לרכוש שלייקס ש"משתדך" למכנס ע"י תופסנים. מי שממש לא רוצה אז שירכוש חגורה - גם אם המכנס במידה שלך! חשוב מאוד מאוד מאוד מאוד, שכן נפילות בהן שלג מצליח להכנס מתחת למכנס זה מבאס ביותר, לא בקטע משעשע)

2. מעיל

3. תרמי (מכנס וחולצה), גרבי סקי

 

קסדה אישית זה לא חובה אך לדעתי מומלץ, גוגלס אינם חובה ויש כאלו שיעדיפו כן - אחרים לא

מגינים מומלצים, לפי סדר חשיבות ולהוציא מקרים של מישהו עם אזור בעייתי מלכתחילה: מפרק יד (הכי חשוב BY FAR) .........., תחת, ברכיים, מרפק

 

משהו קטן בענייני כפפות: ממליץ לרכוש כפפות סנובורד בכל מקרה - גם לסקיירים. כפפות סנובורד יהיו בד"כ עמידות יותר, וההקרבה שלעיתים קיימת ברמת התנועה והאחיזה מינורית, לנסיוני.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200


×
×
  • תוכן חדש...