Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביטוח לשבועיים בערך

נסיעה לארה"ב

 

למיטב הבנתי הביטוח של מאוחדת [הקופה שלי] הוא בכלל של הראל.

אז אולי עדיף לפנות ישירות להראל?

 

תודה לעונים

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

יש די הרבה שחקנים בשוק.

עשה קצת שופינג.

התנאים לא אחידים, וגם המחירים.

החשוב ביותר - התאם את הכיסויים לצרכים, במיוחד מצבים רפואיים קיימים לפעילויות חריגות.

אם הנסיעה מטעם העבודה מדוע המעסיק לא מבטח?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כן. כל הקופות משמשות כ"סוכן ביטוח" לחברות הגדולות.

 

עד לא מזמן, הייתי עושה בביטוח ישיר.זה קל ונוח, בלי לקום מהכיסא. פוליסה סבירה, כולל ביטוח על ביטול נסיעה.

 

לאחרונה, עברתי אליהם. היתרון אצלם הוא שכשחו"ח צריך משהו, יש לך כרטיס אשראי "אמיתי" בכיס (של מאסטרקארד), ואתה משלם ישירות דרכו את כל ההוצאות, במקום לשלם מכיסך ולתבוע החזר בשובך לארץ, כמקובל בפוליסות האחרות.

 

לשמחתי, (טפו,טפו) עד היום תמיד שילמתי "סתם", אז אין לי מושג לגבי אף אחד מהנ"ל במקרה של אזעקת אמת...

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

כנ"ל לגבי פספורטקארד, מעדיף להוסיף עוד כמה שקלים מאשר להתחיל לרדוף אחרי החברות.

בטיול של ההורים שלי לארה"ב הם עשו פספורטקארד והיו צריכים להשתמש בו, אבא שלי אמר שהוא התקשר וישר הטעינו לו 5000 דולר בכרטיס לשימוש מידי בלי לחכות ובלי כלום.

בנוסף נגיד אני עשיתי דרכם והיתה אפשרות לביטול השתתפות עצמית בשכירת רכב בתוספת 25 שקלים, כמו כן ביטוח לפלאפון שברשותך ב-6 דולר.

אני מעדיף לעשות את התשלומים הקטנים האלה אחרי שבטיולים קודמים נגנב לחברה שלי הפלאפון ועכשיו פשוט לא אכפת לך כן יגנבו לא יגנבו, יש ביטוח.

פורסם (נערך)

פספורטקארד פשוט מצויינים,שרות מעולה טיפה יקר אבל לשבועים זה



זניח,עשינו ביטוח משפחתי דרכם בגלל בעיה הרפואית של הבן.

לעניות דעתי מומלץ גם לבטח מטען ופלפון נייד וכו'

נדמה לי אין ה''ע על ניידים לפי מה שזכור לי.

 

אבל שאני או אשתי נסענו בעבר, עשינו את זה בבטוח ישיר,

יש הנחה גדולה למבוטחים שלהם והם יותר זולים.

תנסה להשוות פוליסות.

 

 

 

 

נסיעה טובה!

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם

תודה על התגובות.

 

התחלתי עם הקופה [מאוחדת] שזו בעצם פוליסה של הראל, והמחיר יצא בערך 50$

קצת מוזר שבאותם תנאים [למיטב הבנתי] ביטוח באתר של הראל יצא כ30$

 

בכל אופן, נראה לי שאלך באמת את האופציה של פספורטכארד. שם זה סביבות ה42$.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

רק שים לב שאתה אמור לאסוף את הכרטיס בטרמינל 3 באחד השרוולים (באנת שלא זוכר איזה, זה היה מזמן).

בנסיעה הבאה הוא משמש אותך, ולא תצטרך לטרוח אפילו על זה.

(יש לו תוקף כמו לכרטיס אשראי רגיל, מחדשים כל איזה 10 שנים או משהו דומה. אל תתפוס אותי במילה.. )

 

Sent from my LG-D620 using Tapatalk

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
תודה על התגובות.

 

התחלתי עם הקופה [מאוחדת] שזו בעצם פוליסה של הראל, והמחיר יצא בערך 50$

קצת מוזר שבאותם תנאים [למיטב הבנתי] ביטוח באתר של הראל יצא כ30$

 

לא משווים מחירים,

משווים מפרטים.

מה כוללת הפוליסה, ה''ע כיסויים שונים, וכו'.

 

להגיע לעמדה של פספורטכארד בנמה''ת זה קל מאד.

מתי אתה נוסע?

לדעתי צריך לעשות את הפוליסה לפחות שבוע או 10 ימים לפני.

מכל מקום בחרת טוב.

פורסם

מצטרף להמלצות על "

פספורטקארד", לפני כמה חודשים היו לי אבנים בכליות והייתי לילה במיון (לא אשפוז, בבוקר שוחררתי). למרות זאת, אף חברת ביטוח של קופות החולים לא הסכימו לבטח אותי לנסיעה של שבוע לגרמניה.



 

רק הם הסכימו לבטח אותי בנושאים שקשורים לכליות, כמובן שהפוליסה היתה יקרה יותר בהתאם (לא בהרבה יותר, ד"א). הטיפול בביטוח (העברת אישורים של רופא המשפחה שלי שאפשר לנסוע לחו"ל וכו...) והאדמיניסטרציה היו מהירים ויעילים - בהחלט מעל הממוצע מרמת השירות בארץ.

 

הרעיון של כרטיס אשראי מוכן לשימוש הוא מעולה, ובאמת אפשר לנסוע בראש שקט.

אין לי ספק שאבחר בהם בכל נסיעה שלי - מעדיף לשלם מעט יותר אבל לדעת שיש חברה רצינית מאחורי.

 

ד"א, הגעתי אליהם גם על סמך המלצה של חבר של ההורים שהוא מושתל כליות ובנסיעות לחו"ל מבטח רק איתם.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

עברתי לפאספורטכארד אחרי פריצת דיסק, הם קיבלו אותי לביטוח בלי בלבול מוח. מאז בכל הנסיעות של המשפחה מבטחים אצלם.

הדוכן שלהם בנתב"ג ליד שער D2, אחרי משטח השעשועים לילדים

אם הנסיעה רחוקה (בזמן) אפשר לבקש שישלחו את הכרטיס הביתה

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

וקבלו דיס-המלצה אליהם.

הייתי צריך את שירותיהם בארה״ב והם דיי מרחו אותי בצורה היסטרית למצב שהוצאתי מהכיס ושילמתי כ150$ לילד על מה שהייתי צריך.

 

אולי במקרה חירום באמת - זה סבבה. אבל אל תצפו ליותר מדי בתפעול היומיומי.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

בנסיעה לחופשת סקי ביטחתי דרך פספורט קארד.

שברתי את היד, וקיבלתי את כל הסכום על הטיפול בתוך כמה דקות, בלי שום בעיות.

כמובן שהביטוח כלל ספורט אתגרי, ושילמתי על זה כמה גרושים יותר.

 

Sent from my M3s using Tapatalk

פורסם

גם ממליץ. היחידים שהסכימו לבטח נסיעה לסקי כאשר הייתי לפני ניתוח בקע כולל כיסוי במקרה של החמרה במצב קיים. לממש בינתיים למרבה השמחה לא יצא לי.

×
×
  • תוכן חדש...