Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3393 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צבע מדהים! במידה ואני הייתי רוכש זה בהחלט היה הצבע שהייתי בוחר.

ההורים שלי שמרניים יותר ובטח יעדיפו צבע לבן.

  • תגובות 108
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
צבע מדהים! במידה ואני הייתי רוכש זה בהחלט היה הצבע שהייתי בוחר.

ההורים שלי שמרניים יותר ובטח יעדיפו צבע לבן.

כשאשתי ראתה את הרכב הזה בצבע המיוחד הזה, היא פשוט נדלקה עליו ולא הייתה מוכנה להסתכל על צבע אחר.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם

מה סדר הגודל של ההנחה הכספית שאתה מצפה לקבל?

 

הרכב עולה 125 אלף ומחירו הסופי כולל אגרות מגיע עד כמעט 128 אלף.

כך נמסר לי טלפונית מהסוכנות.

 

לאיזה הנחות הגיוני לצפות? וכמה אפשר ללחוץ אותם? נניח שאני משלם מזומן.

פורסם

רישוי כ 1800

אביזרים הסכום הנותר.

על זה מוסיפים מע"מ

ומגיעים לכמעט 3000₪.

 

זה באמת מוזר וסכום לא מבוטל אבל אני מדגיש שזה נאמר בשיח טלפוני.

אולי ישנו מידע שחסר לי כרגע.

פורסם

כדי לקבל הנחה משמעותית אתה צריך לבחור דגם פחות פופולרי. נכון לעכשיו מכשירי תנועה מצליחים למכור את כל ההקצאה שהם מקבלים מהיצרן בלי לתת הנחות משמעותיות. אין להם סיבה טובה לתת הנחות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

עד מחר בצהריים יש מבצעון השקה, לפחות בסוכנות בחיפה: 2000 ש"ח הנחה והתקנת מולטימדיה, וייז ומצלמת רברס.

 

וכמובן, השלאגר התורן, מובילאיי.

 

אישית, הייתי מוותר על כל השטויות האלו לטובת הנחת מזומן נוספת.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

האם אכן יש רק רמת אבזור אחת? האם יש אופציות בתוספת תשלום כמו גג נפתח?

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
האם אכן יש רק רמת אבזור אחת? האם יש אופציות בתוספת תשלום כמו גג נפתח?

בקרוסאובר הקודם הייתה אפשרות לגג נפתח, לכן אני מאמין שגם בזאת יש אפשרות. אבל אני מייעץ לך לא לקחת גג נפתח ברכב הזה, מכיוון שהחלון מנמיך מאוד את הגג ולאנשים הגבוהים מ 1.85 ואפילו אני 1.80 נתקע/נוגע עם הראש בגג ובמיוחד במושב האחורי.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם
עד מחר בצהריים יש מבצעון השקה, לפחות בסוכנות בחיפה: 2000 ש"ח הנחה והתקנת מולטימדיה, וייז ומצלמת רברס.

 

וכמובן, השלאגר התורן, מובילאיי.

 

אישית, הייתי מוותר על כל השטויות האלו לטובת הנחת מזומן נוספת.

מה הסיכוי שיוותרו על ההטבות לטובת הוזלה נוספת? לדעתי אין ממש סיכוי.

פורסם

יש לי את הדגם הקודם עם גג, אין שום בעיה עם מרווח הראש, הגג מאוד גדול וממש מוסיף אוירה לרכב ולמראה הכללי שלו.

האופציה היתה בדגמי 2014 ותחילת 2015 ואז הופסק היבוא של הדגם (עם הגג).

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
מה הסיכוי שיוותרו על ההטבות לטובת הוזלה נוספת? לדעתי אין ממש סיכוי.

 

אם לא תנסה - לא תדע. אי אפשר לקבל את הרכב ללא מובילאיי. ואישית אני חושב שמולטימדיה עם ווייז זו תוספת ברוכה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לפי השרשור שהעלו על רישוי רכבים נמכרו 14 דגמי ויעארה עם מנוע 1.4 טורבו.

 

שיווק שקט? תקינה? מקורבים?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפי השרשור שהעלו על רישוי רכבים נמכרו 14 דגמי ויעארה עם מנוע 1.4 טורבו.

 

שיווק שקט? תקינה? מקורבים?

 

יועדו למנהלי החברה. עדיין לא לשיווק לציבור הרחב.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

הייתי בהשקה.

הרכב נראה הרבה יותר טוב במציאות מאשר בתמונות.

מבחר צבעים חדש.

המחיר טוב, וההטבה בהשקה הופכת אותו לעוד יותר אטרקטיבי (מולטימדיה חינם ועוד 2000 שקל הנחה).

אבל, הרכב לא מספיק שונה מהדגם היוצא. ישבנו בפנים וההרגשה זהה לחלוטין (מושבים, פלסטיקה).

לא הספקנו לבצע נסיעת מבחן, אבל ברור שהמנוע הוא עיקר ההבדל (שדרוג מבורך).

לי זה לא ממש עשה את זה, אפילו לא ברצון לשבת מול איש מכירות.

אין אופציות בתוספת תשלום (גג, מערכות בטיחות). יש רק דגם אחד וזה מה שכולם יקבלו (ליסינג/פרטיים).

בערך ב - 11:00 כבר המונה עמד על מעל ל-300 הזמנות!

האמת, במחיר הזה, מדובר ברכב משפחתי עם תמורה מצויינת.

נשאר אצלי כאופציה זולה ומוכרת.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022


×
×
  • תוכן חדש...