Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

היום הלכתי לראות רכב מסוג פולקסווגן סיסי 2014. קיצור הרכב מהמם בלי פגיעות ובמצב טוב חיצונית ופנימית.

הבעיה היא... כשביקשתי מבעל הרכב ת.ז בשביל לאמת 'הוא אכן בעל הרכב הרשום על רישיון הרכב הוא אמר לי שהרכב שלומאבל רשם אותו על שם של אח אשתו!!! לפי מה שהוא אמר כדי לקבל הורדה במחיר שעת קנייה מסוכנות... ראיתי על הרשיון רכב הנחת חייל משהו כזה.

מה זה אומר? יש ממה לדאוג?

אמר לי תעביר לי את הכסף אחרי שנעביר בעלות בדואר... הכוונה שלא אדאג.

הוא מבקש מעל המחירון בערך 8000₪ ולא הסכים לרדת שקל.

הרכב בלי טסט! הוא מוכן להוריד עלות טסט או למכור במחיר שהוא בקש עם טסט.

 

מה דעתכם... בבקשה לעזור לי.

מצד אחד זה ממש הרכב שחיפשתי ומצד שני ההתנהלות כאן מוזרה!

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הבחור מבקש מחיר מופרך, לרכב אין טסט, והוא לא רשום על שמו.

 

לדעתי יותר מדי נורות אדומות - ממליץ לוותר.

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
הבחור מבקש מחיר מופרך, לרכב אין טסט, והוא לא רשום על שמו.

 

לדעתי יותר מדי נורות אדומות - ממליץ לוותר.

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

תשמע מבחינת מחיר, אני מוכן לשלם מעל מחירון... כי רכב מסוג כזה קשה למצוא, אין הרבה על הכביש.. כמובן חייב להיות במצב מצויין.

 

אבל השאלה אם הבן אדם סוחר... איזה בעיות זה יכול לגרום לי אחרי קניה או תוך כדי.

הוא מתחייב על בדיקה ואמר לי איפה שאתה רוצה. ניסיתי להפיל אותו ושאלתי איפה אתה ממליץ לבדוק? הוא ענה לא יודע, איפה שאתה רוצה אבל יש רשת והוא שם יד על הראש אמרתי לו קומפיוטסט אמר לי כן כן ויש עוד אחת נתן לי את השם.

אבל הוא לא ניסה להמליץ!

 

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

פורסם

לא יתנו לך להעביר בעלות בלי טסט, לכן קודם כל הוא צריך לעשות טסט ואז לדבר איתך.

המוכר כנראה רק התחיל לחפש קונים והוא עדיין "חיי בסרט", תן לו זמן להירגע.

פורסם
לא יתנו לך להעביר בעלות בלי טסט, לכן קודם כל הוא צריך לעשות טסט ואז לדבר איתך.

המוכר כנראה רק התחיל לחפש קונים והוא עדיין "חיי בסרט", תן לו זמן להירגע.

המודעה שלו ביד2 כבר מעל חודשיים!!!

שאלתי למה עד עכשיו לא הצליח למכור... ענה לי שהוא מתעקש על המחיר ולא מוכן לרדת שקל לכן לא נמכר עד עכשיו.

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

פורסם

אם הוא לא עושה טסט זה אומר שאין לו כסף. זה רק עיניין של זמן עד שהוא יתייאש וימכור את הרכב במחיר מחירון.

תשאיר לו את המספר טלפון שלך, תגיד שאתה רציני ותן לו זמן.

קודם כל שיהיה רציני ויעשה טסט ואז ידרוש מחיר, כי זה לא הגיוני מה שהוא מבקש.

פורסם

בעלות אפשר להעביר אם אין טסט פחות בשלושה חודשים.

 

העובדה שאין לרכב טסט מחשידה מאד כי רכב בגיל הזה צריך לעבור טסט בקלות.

 

אם למרות הכל את רוצה את הרכב - תתנה את העסקה בכך שהרכב יהיה עם טסט.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
בעלות אפשר להעביר אם אין טסט פחות בשלושה חודשים.

 

העובדה שאין לרכב טסט מחשידה מאד כי רכב בגיל הזה צריך לעבור טסט בקלות.

 

אם למרות הכל את רוצה את הרכב - תתנה את העסקה בכך שהרכב יהיה עם טסט.

הוא הציע שהוא ישלם אגרה ויעביר טסטס אבל ימכור לי במחיר שהוא מבקש 118אלף.

אם ארצה לקנות בלי טסטס אז יוריד מחיר ל 115אלף.

הבעיה לא עם הטסט... הבעיה שהרכב רשום על שם של מישהו אחר " אח של אשתו".

ולבחור קוראים שקד, כשפגשתי את אחיו בהתחלה במתחם ביג שבו עובדת אשתו שהיה לה הרכב אז... פגש אותי אחיו עד שהוא הגיע. לפני שהגיע שאלתי את אחיו אם הוא נקרא שקד אז מי זה עירן במודעה ביד 2... הוא ענה שקוראים לו בשתי שמות וזה נורמלי !!!

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

פורסם
מי משלם מעל מחירון לרכב כזה? לדעתי, נשמע כמו פוטנציאל לבעיות.....

מה הכוונה... כל הרכבים מסוג זה נמכרים מעל המחירון. אני כבר 3 חודשים עוקב ומנסה להשיג רכב כזה.

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

פורסם

אז מה היה לנו פה?

בנאדם שיש לו 2 שמות, הרכב לא רשום על שמו ואין לרכב טסט.

 

למה אין טסט? ראית את אחות של אישתו ואת הת.ז שלה?

הרבה נורות אדומות...

פורסם (נערך)
...לפני שהגיע שאלתי את אחיו אם הוא נקרא שקד אז מי זה עירן במודעה ביד 2... הוא ענה שקוראים לו בשתי שמות וזה נורמלי !!!

 

רק אני ראיתי את זה ?

חביבי, מסתירים ממך משהו, אני לא יודע מה, ואני לא בטוח שהייתי נשאר לגלות.

יותר מדי נורות אדומות, יותר מדי.

 

אם אתה גם ככה משלם 5 מעל המחירון, תשלם כבר 8 ושהרכב יהיה עם טסט.

תגיד לי רק, איך אתה מתכוון לקחת רכב לבדיקה כשאין לו טסט ? על גרר ?

 

אגב, מבדיקה ביד 2 ודר.גוגל, ברכב הזה פורסם לראשונה לפני חודש, ונראה שהרכב עם מעל 115 אלף קילומטר - וזה לרכב בנזין בן שלוש, כמעט 40K בשנה, הטסט שלו נגמר לפני חודש, ב"מקרה" מתי שהוא החליט למכור את הרכב.

 

אם ממש אבל ממש בא לך על הרכב למרות כל סימני האזהרה (שאני מזמן כבר הייתי מוותר אגב).

חייבת להיות היסטוריית טיפולים (ממורשה יבואן) - יש לו אותה ?

יש היסטוריית ביטוחים של בעל הרכב ? יש ת.ז של בעל הרכב ?

בלי טסט זה סיכון גבוה מדי לטעמי אפילו יותר - הוא רוצה למכור ? שיעבירו אותו טסט ואז תיקח אותו לבדיקה איפה שבא לך.

 

קצת שיעורי בית - תבדוק מה השם המלא של הבנאדם שרשום כבעל הרכב, תעשה עליו GOOGLE אולי תיפול על פרופיל פייסבוק פעיל שלו, שיהיה שם מידע שיעניין אותך. אותו דבר על כל מי שקשור לתהליך המכירה הזה - אתה הולך להוציא מעל 100 אלף שקל המינימום שאתה צריך לעשות זה לכסות לעצמך את התחת כמה שאפשר.

עריכה אחרונה על ידי stum
פורסם

מצטרף למזהירים.

לי זה מריח כמו רכב שעבר אובדן להלכה, התייבש קצת עד שהגיע סוחר שקנה אותו, תיקן, ועכשיו מציע למכירה ולכן לרכב אין טסט.

פורסם
רק אני ראיתי את זה ?

חביבי, מסתירים ממך משהו, אני לא יודע מה, ואני לא בטוח שהייתי נשאר לגלות.

יותר מדי נורות אדומות, יותר מדי.

 

אם אתה גם ככה משלם 5 מעל המחירון, תשלם כבר 8 ושהרכב יהיה עם טסט.

תגיד לי רק, איך אתה מתכוון לקחת רכב לבדיקה כשאין לו טסט ? על גרר ?

 

אגב, מבדיקה ביד 2 ודר.גוגל, ברכב הזה פורסם לראשונה לפני חודש, ונראה שהרכב עם מעל 115 אלף קילומטר - וזה לרכב בנזין בן שלוש, כמעט 40K בשנה, הטסט שלו נגמר לפני חודש, ב"מקרה" מתי שהוא החליט למכור את הרכב.

 

אם ממש אבל ממש בא לך על הרכב למרות כל סימני האזהרה (שאני מזמן כבר הייתי מוותר אגב).

חייבת להיות היסטוריית טיפולים (ממורשה יבואן) - יש לו אותה ?

יש היסטוריית ביטוחים של בעל הרכב ? יש ת.ז של בעל הרכב ?

בלי טסט זה סיכון גבוה מדי לטעמי אפילו יותר - הוא רוצה למכור ? שיעבירו אותו טסט ואז תיקח אותו לבדיקה איפה שבא לך.

 

קצת שיעורי בית - תבדוק מה השם המלא של הבנאדם שרשום כבעל הרכב, תעשה עליו GOOGLE אולי תיפול על פרופיל פייסבוק פעיל שלו, שיהיה שם מידע שיעניין אותך. אותו דבר על כל מי שקשור לתהליך המכירה הזה - אתה הולך להוציא מעל 100 אלף שקל המינימום שאתה צריך לעשות זה לכסות לעצמך את התחת כמה שאפשר.

סבבה... השתכנעתי שיש משהו לא תקין כאן.

אבל מה הם יכולים להסתיר? מה יכול לקרות אם יעשו טסט לרכב ואני אקח אותו לבדיקה ואם הכל יהיה תקין אעביר בעלות עם מיופה הכוח בדואר והכל יעבור חלק.. מה יכול לקרות אחר כך ? איזה דברים רעים יכולים לקרות ?

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

פורסם
מצטרף למזהירים.

לי זה מריח כמו רכב שעבר אובדן להלכה, התייבש קצת עד שהגיע סוחר שקנה אותו, תיקן, ועכשיו מציע למכירה ולכן לרכב אין טסט.

לידיעתכם הרכב יד ראשונה... יד 00 ברשיון

 

Sent from my m3 note using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...