Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ושוב - רנו קליאו מלכת המוסך


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב הסיפור לא חדש לא מחודש ושום דבר לא מפתיע למי שלא יודע במה מדובר

 

רנו קליאו 1.4 אוט' 2003, רוצה לפרוש לפנסיה אחרי 5 חודשים.

 

ובכן אחרי חודש שלם של שקט נפשי, אתמול בבוקר, שמח וטוב לבב אני נכנס

 

לאוטו, מכניס את המפתח תחכה יפה שכל נורות האזהרה יכבו, בינתיים

 

חוגר את חגורת הבטיחות, מסובב את המפתח קלות, והיא מתניעה.

 

לוחץ על הברקס משלב לרברס.....נכבה......X2

 

לאחר פעמיים הגרוטאה סירבה להתניע, טלפון לאופרייט ליס, המכונאי בדרך,

 

פותח מכסה מנוע, מנסה להתניע, מסרבת בכל תוקף. ציפצוף במירס, הגרר

 

והאוטו החלופי - (יונדאי אקסנט :roll:) בדרך, זמן קצר והאוטו החלופי מגיע,

 

ראשון בבוקר האוטו נגרר למוסך.

 

עוד סופשבוע עצבני! :(

פורסם

והייתי מתקשר ל"אופרייט ליס" והיה מגיע גרר עם רכב חלופי עליו!! :shock: מה אתה כועס הייתי אומר שאתה די מסודר. :wink:

אני כבר לא בעליה הגאים של צרפתייה ספורטיבית...

פורסם
והייתי מתקשר ל"אופרייט ליס" והיה מגיע גרר עם רכב חלופי עליו!! :shock: מה אתה כועס הייתי אומר שאתה די מסודר. :wink:

 

תראה ב5 חודשים זאת תהיה הפעם השמינית של האוטו במוסך ומכונית חדשה

 

אמורה לעשות את הבעיות האלה עוד 20 שנה לא עכשיו, ובגלל זה אני עצבני

 

וחשוב לציין שאמא שלי צריכה לעבוד עם האוטו, היא כל יום נוסעת איתו ללקוחות

 

בכל רחבי הארץ והיא לא צריכה להתקע איתו באמצע שום מקום

פורסם

א. ניסיתם לנתק מצבר למשך כשעה?

ב. האם יש לך מערכת קודן או ניתוק כלשהי עם קוד? אם כן, מישהו בדק אותה?

ג. האם לא היה סטארטר או שהיה סטארטר ופשוט המנוע לא הניע?

 

 

למה אני שואל? כי מה שאתה מתאר זה מצב של אימובילייזר שלא מתפקד אל יחד עם זאת ברכבים אלו כאשר משחקים עם מערכת החשמל דהיינו ניתוק חיישנים וחיבורם מחדש הדבר גורם להופעת "תקלה" במחשב והיא יכולה להיעלם אחרי חיבור החיישן מחדש אך אם לא איפסו את המחשב אז התקלה תחזור אחרי כמה זמן. ישנן תקלות שתגובת המחשב אליהן היא מניעת התנעת הרכב כדי שלא ייגרם נזק נוסף.

 

אבל בכל מקרה, אני חושב שכולנו כאן נהיה מאוד מעוניינים לשמוע מה היו תוצאות אבחון המכונאים ביום ראשון.

 

Keep us posted

פורסם
זה יותר מדי אפילו לצרפתיה.... :shock:

 

תתבע אותם, תדרוש החלפת הרכב לדעתי.

סה"כ רכב שמתחילים איתו ברגל שמאל, לכל אורך הדרך ימשיך ככה.....

 

אייל צודק תחשוב שאם עכשיו אתה סובל מה יקרה איתו עוד כמה שנים

לך תדע

לפי דעתי לך אליהם ותדרוש רכב חדש לחלוטין איך זה שרכב חדש עושה

כל כך הרבה בעיות זה לא הגיוני :?

אתה יכול להידפק חזק בייחוד כשתרצה למכור אותו

לך אליהם תצעק קצת תראה עצבני ותתפלל חזק... :wink:

חווית הנהיגה המושלמת

ב.מ.וו

פורסם

גיא, כדאי מאוד שתפנה לקרסו בדרישה להחליף את האוטו ללא שום תמורה.

 

אם הם לא יסכימו, תאיים בפרסום בעיתונות ותאמין לי הם מפחדים מדברים כאלו.

I don't drive fast, I fly low

פורסם

אתה יכול להידפק חזק בייחוד כשתרצה למכור אותו לך אליהם תצעק קצת תראה עצבני ותתפלל חזק... :wink:

:shock:

מה לא ברור במשפט הבא:

טלפון לאופרייט ליס, הגרר והאוטו החלופי - (יונדאי אקסנט ) בדרך

:?::roll:

גיא, תנחומיי...

MCS 2008

פורסם

לפי מה שאני מבין האוטו הוא של חברת ליסינג ההחלפה הרבה יותר פשוטה לא קרסו, ולא נעליים פשוט לבקש מחברת הליסינג להחליף את הרכב וזהו....

 

(לפעמים אם מוכנים לעלות לרכב טיפה יותר גדול הם מתרככים מהר יותר...מנסיון)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפי מה שאני מבין האוטו הוא של חברת ליסינג ההחלפה הרבה יותר פשוטה לא קרסו, ולא נעליים פשוט לבקש מחברת הליסינג להחליף את הרכב וזהו....

 

(לפעמים אם מוכנים לעלות לרכב טיפה יותר גדול הם מתרככים מהר יותר...מנסיון)

 

זה לא כ"כ פשוט מכיוון שאמי, שמכחירה את הרכב מאופרייט ליס, שכירה, ואינה חכולה לקבוע אם יחליפו את הרכב או לא, אלא צריכה להסתפק בהגשת בקשה להנהלת החברה ו/או בקשה, טענה לאופרייט ליס

פורסם

אתה יכול להידפק חזק בייחוד כשתרצה למכור אותו לך אליהם תצעק קצת תראה עצבני ותתפלל חזק... :wink:

:shock:

מה לא ברור במשפט הבא:

טלפון לאופרייט ליס, הגרר והאוטו החלופי - (יונדאי אקסנט ) בדרך

:?::roll:

גיא, תנחומיי...

 

אני לא דיברתי על אוטו חלופי אני בכלל התכוונתי שיחליפו לו את הרכב לחדש לגמרי

רכב חלופי זה בכלל סיפור אחר

חווית הנהיגה המושלמת

ב.מ.וו

×
×
  • תוכן חדש...