Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ב"ה

 

שלום, צופר ההגה עובד אצלי לסירוגין,

פשוט ככה לפעמים אני לוחץ וזה עושה ציפצוף רגיל ולפעמים פשוט כלום.

 

איפה לדעתכם הבעי'ה? האם אפשר לתקן לבד?

פורסם

צריך לבדוק קודם אם מגיע זרם לצופר בזמן שאתה לוחץ ואין תגובה.. ואם אין זרם

אז כנראה משהו במגעים בלחצן בהגה, נתקלתי לא מעט..

אם אין לך נסיון בזה אל תיגע.. יש שם כרית אוויר וצריך דעת איך לפרק ולהחזיר כמו שצריך מבלי שיתפוצץ עליך משהו

בהצלחה

רמי

פורסם
צריך לבדוק קודם אם מגיע זרם לצופר בזמן שאתה לוחץ ואין תגובה.. ואם אין זרם

אז כנראה משהו במגעים בלחצן בהגה, נתקלתי לא מעט..

אם אין לך נסיון בזה אל תיגע.. יש שם כרית אוויר וצריך דעת איך לפרק ולהחזיר כמו שצריך מבלי שיתפוצץ עליך משהו

בהצלחה

רמי

 

איך בודקים אם אם מגיע זרם? יכול להיות שזה בפיוזים? אם כן, איזה פיוז זה?

 

במידה והבעי'ה יותר רצינית וצריך מוסך, במה מדובר ? מה העלות?

פורסם
איך בודקים אם אם מגיע זרם? יכול להיות שזה בפיוזים? אם כן, איזה פיוז זה?

 

במידה והבעי'ה יותר רצינית וצריך מוסך, במה מדובר ? מה העלות?

אין קשר לפיוזים! פיוז לא משחק פעם כן פעם לא.. אלא או שרוף או תקין

בודקים עם מנורת ביקורת פשוטה או לחלופין עם רב מודד,בחוט שמגיע לצופר עצמו בזמן שמישהו לוחץ מבפנים

עלות במוסך לא אמורה להיות יקרה

בהצלחה

רמי

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

החלק עצמו לא עולה הרבה כסף לדעתי סביב ה100 + שקלים.

העבודה כוללת פירוק של המכסה בהגה, והחלפת הסליל. הוא שולט בכרית אוויר ובצופר

פורסם

יש לי אותו בעיה במג'נטיס 2008,

 

להגה אצלי אין אפשרות של פירוק כפתור הצופר וצריך לפרק את כך גלגל ההגה,

 

מה העלות של זה? והאם צריך להחליף גם כרית אוויר?

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

×
×
  • תוכן חדש...