Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3180 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הצורך בדיזל - לטובת צריכת הדלק והכח, כתחליף להיברידית. נסועה בין עירונית ברובה של 25,000 ק"מ בשנה לפחות.

הסגמנט - משפחתית קומפקטית, לא סופר מיני, אבל משמשת רק את הנהג כרכב שני במשפחה. תא מטען ומושב אחורי לא חשובים. 150 כ"ס ומעלה לעליות נוחות לירושלים, ויחד עם זה מעל 15 ק"מ לליטר בחיים האמיתיים.

אבזור - חשוב מאוד. מערכות בטיחות אקטיביות חובה, מולטימדיה טובה ונוחה, איכות חומרים וגימור גבוהה, עדיפות לריפודי עור.

תקציב - 160,000 וגמיש.

לא מוצא אף רכב שעונה לדרישות האלה למרות התקציב הגבוה. דיזל משפחתיות ראיתי רק בקיה ורנו, פלוס הפוקוס. רובן ככולן בסיסיות מדי. מפתיע מאוד בעיני שקטגוריה כל כך פופולרית באירופה עדיין לא קיימת בארץ - דיזל חזקה ומאובזרת...

אשמח לשמוע רעיונות. גם פרמיום קומפקט בא בחשבון, שם 1.4 A3 מובילה לדעתי עם כח וצריכת דלק דומים לדיזל אבל עם פשרות כואבות באבזור, בטח ביחס למחיר. כיום נוהג בלקסוס CT200h.

עריכה אחרונה על ידי Cadillac58

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם אתה יכול לחרוג משמעותית מתקציב, צפויה להגיע 3008 דיזל 2.0. אבל זה הסביבות 200K+-.

לא מאובזרת ויקרה זה אוקטביה 2.0TDI בכ190K. יותר מאובזרת ויותר יקרה פסאט 215K.

 

בסביבות 160K תצטרך להתפשר על חלק מדרישות, במיוחד מנוע. בגדול, הדרישות שלך מתאימות לרכבים שעולית צפונית ל200K.

 

הייבריד היה יכול לתת לך הכל חוץ ממנוע בסביבות התקציב שלך.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

למה דיזל 150 כ"ס בדיוק? כוח סוס זה מהירות סופית. לא זמינות הכוח לעליות ממושכות. לדעתי רנו קדג׳אר יכולה להיות אחלה פתרון. אם מותחים תקציב יש את קשקאי דיזל מאובזר מהתחת.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

מה לגבי סונטה היבריד לימטד אם תתארגן על מבצע חבר תקבל אותה על הכביש ב175 אלף

לא דיזל אבל מאוד מפנקת חסכונית ומרווחת, אחריות 5 שנים. או 100000 קמ שזה כמו 4 שנים אצלך.

פורסם

ריפודי עור אפשר להוסיף לכל רכב, גם יותר יפים מאלו של היבואן. יש פוקוס דיזל, גולף 1.4, לאון 1.8 עם עור, קיה אופטימה וכד'.

שים לב שמנועי ואגיות מאוד מאוד חסכוניים בבין עירוני, ונותנים בקלות נתונים של 1 ל 17 עד 1 ל 20 בשיוט רגוע. מן הסתם תהיה חייב למצוא את הפשרה הכי מוצלחת.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

הייתי מחכה להשקה של המגאן 4, אמנם 110 כ"ס, אך המנוע הזה (מניסיון) סוחב יפה עד 160-170 קמ"ש ומגיע ל-200 קמ"ש. (אל תדאגו, בדקתי את זה בגרמניה ולא בארץ)

היא מאובזרת לא רע בכלל וגם בתחום הבטיחות עברה שינוי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

תודה לכולכם על התגובות. הן חיזקו את ההערכה שלי שפשוט אין בארץ רכבי דיזל משפחתיים מאובזרים, גם לא תמורת 30 אלף שקל יותר מהמקבילות עם מנוע בנזין.

רוב הרעיונות כאן לקחו לכיוון רכבי הפנאי - 3008, קשקאי, קאדג'ר.

אחרים עלו לסגמנט המשפחתיות הגדולות - ב.מ.וו סדרה 3 (אין דיזל), פאסאט, אופטימה וסונטה שהיא בכלל היברידית.

מישהו הזכיר את הגולף והלאון - אכן משפחתיות, אבל אין גרסאות דיזל שלהן בארץ.

 

בקיצור - אין, גם לא ב-180,000 שקל, משפחתית דיזל נמרצת ומאובזרת. גם לא רכב פנאי.

כתבתי 150 כ"ס, אבל אפשר לתקן להאצה ל-100 בפחות מ-10 שניות. לא מטוס - רק קצת מרץ בתמורה למחיר, ושותה דיזל. אין! גם לא בקשקאי ובקאדג'ר המאובזרות.

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

אם היית מתפשר על בנזין, סונטה הייבריד מאיצה תוך 9.3, קאמרי הייבריד מאיצה תוך 7.7.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אם היית מתפשר על בנזין, סונטה הייבריד מאיצה תוך 9.3, קאמרי הייבריד מאיצה תוך 7.7.

 

נכון, אבל שוב אתה לוקח אותי לסגמנט גדול יותר שאין לי צורך בו ואני לא רוצה לשלם עבורו.

ואם הייתי מתפשר על בנזין... כנראה שהייתי הולך על מאזדה 3 פרמיום, ועוד לוקח אותה 0 ק"מ מליסינג ב-126 אלף. יש לה את כל מה שאני צריך ורוצה חוץ ממנוע דיזל חסכוני, אבל היא תשאיר כסף לדלק.

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם (נערך)

אני חייב לשאול ברצינות - למה אתה חייב רכב שעושה 0-100 בפחות מ-10 שניות? הרי זה רכב משפחתי ולא רכב ספורטיבי לנסיעות בשבת בנס הרים ובמעלה עקרבים. גם מנוע 1.6TDI או 1.5DCI ייתנו יופי של עבודה, יסחבו מעולה בעליות, יהיו חסכוניים ואמינים. במילא בארץ אנחנו בין פקק לפקק.

עריכה אחרונה על ידי dorsht

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

התשובה הכנה היא שככה בא לי ואני מוכן לשלם בעד זה - אבל אין היצע.

הרנו קאדג'ר למשל - 1.5TDI עם 110 כ"ס, 0 ל-100 ב-11.7 שניות - חסכוני אבל מאוד לא מרשים, והוא גם חסר במערכות בטיחות אקטיביות.

וכפי שציינתי זה לא רכב למשפחה, זה רכב לנהג ל-120 ק"מ ביום ולעליות לירושלים, שאני עושה אותן דרך כביש 395. מסכים איתך לגמרי שלפקקים של מישור החוף ונתיבי איילון לא "צריך" יותר מהקאדג'ר, או יותר טוב: היברידית.

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

יש גם קאפטור דיזל. אומנם לא ברמת איבזור בכירה, אבל יותר קטנה מקאדג׳אר. אמורה להיות יותר זריזה.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

הרנו קאדג'ר למשל - 1.5TDI עם 110 כ"ס, 0 ל-100 ב-11.7 שניות - חסכוני אבל מאוד לא מרשים, והוא גם חסר במערכות בטיחות אקטיביות.

 

אזיה מערכות בטיחות אקטיביות חסרות ברמת גימור הגבוהה של הקאדג'ר?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3180 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...