Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני בדקתי את טבלת המכירות,אתה כניראה לא.

רוב הסופר מיני מכרו כ 3500 אלף פחות או יותר ב2016,כאשר הפולו מכרה 1585 הכי פחות,הפיגו מעליה עם 2315 וזה עוד כאשר היה לה דגם שמתומכר ב80 אלף כאשר היום כבר אין,לכן המכירות שלה ירדו השנה.

אז איך בדיוק היא מכרה בכמויות גדולות?

 

לגבי שמירך ערך אין 208 טורבו ללמכירה מ2016 ויש רק אחת מ2015 ב71 אלף ברמת גימור אקטיב שעלתה כ 100 אלף,ירידה חזקה הייתי אומר לרכב שעוד לא בן שנתיים אפילו.

 

מעבר לזה,אם תסכל על איביזה 2015 היא נמכרת בערך בין 65-70 אלף,רק שבמחיר הזה אנשים מוכרים את רמת גימור AM5 שעלתה 80 אלף,לכן שמירת הערך של האיביזה עדיפה.

 

אם היא מפורסמת סביב ה65-70 לא אומר שזה המחיר שהיא נמכרת בו בפועל..אקזמפלר אחד שמועמד למכירה לא יכול להעיד על הכלל ולכן לא ניתן להסיק כלום בירידת ערך בשוק..לדור הקודם הייתה ירידת ערך גבוהה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
אני בדקתי את טבלת המכירות,אתה כניראה לא.

רוב הסופר מיני מכרו כ 3500 אלף פחות או יותר ב2016,כאשר הפולו מכרה 1585 הכי פחות,הפיגו מעליה עם 2315 וזה עוד כאשר היה לה דגם שמתומכר ב80 אלף כאשר היום כבר אין,לכן המכירות שלה ירדו השנה.

אז איך בדיוק היא מכרה בכמויות גדולות?

 

לגבי שמירך ערך אין 208 טורבו ללמכירה מ2016 ויש רק אחת מ2015 ב71 אלף ברמת גימור אקטיב שעלתה כ 100 אלף,ירידה חזקה הייתי אומר לרכב שעוד לא בן שנתיים אפילו.

 

מעבר לזה,אם תסכל על איביזה 2015 היא נמכרת בערך בין 65-70 אלף,רק שבמחיר הזה אנשים מוכרים את רמת גימור AM5 שעלתה 80 אלף,לכן שמירת הערך של האיביזה עדיפה.

מקווה בשבילך שה"שמירה" על האיביזה ועוד זו שאוטוטו נעלמת לטובת דגם הרבה יותר משובח, מה שקיים סיכוי לא רע יצניח את ערכו של הדגם הקיים בשוק המשומשות באופן די מרשים, נותנת לך משהו מעבר לסיפוק, יחצנות ראויה בהחלט לשיפוי אתה מציג כאן כבר לא מעט זמן.

לגוף הענין, הסקת מסקנות ממחירים מבוקשים בלוח, מצביעה אכן על המחיר המבוקש בלוח וזה הכל, מסקנה כזו שלך האומרת שאלו אכן מחירי העיסקאות בפועל מעט נחפזת. ולא שאני יודע, אבל אובדן ערך בשנתיים של 10-15K בלבד, כפי שכתבת, אינה, אם להתבטא בעדינות, הגיונית או סבירה.

אז לא שהאיביזה היא מכונית מחורבנת, היא בהחלט לא, אבל היא צפופה יחסית, יש לה גיר עם מוניטין מעט רעוע ( לפחות על פי הפורום כאן ) ואופן התנהגות מעצבן ( זה מנסיון אישי עם גיר זהה בדגם אחר ), שתי שנות אחריות בלבד וחשוב מכל אלו דגם חדש שאפו כבר מבצבץ מעבר לפינת הרחוב, מה שקרוב לודאי לא יעלה את מחיר היד השניה של הדגם הנוכחי.

אז לתת עצה כזו כפי שאתה נותן למי שבאמת חרד לערך השקעתו ברכב זה קצת לא רציני, ספר לו על נפלאות האוטו הזה, על נוחיותו, איבזורו, ביצועיו, מה שתרצה, לא על שמירת ערכו, זו ספקולציה שסיכויי התרחשותה לאור האמור כאן לא ממש גבוהים.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
פורסם

ועוד לא דיברנו על זה שהסחירות של הרכב די בעייתית בגלל מחירי הביטוח. הרבה שבודקים את המחיר - מתרחקים. כאלו שלא בודקים - נדהמים לגלות שאם היו משקיעים את ההפרש שמשלמים בביטוח - יכלו למצוא רכב טוב יותר.

פורסם
אני בדקתי את טבלת המכירות,אתה כניראה לא.

רוב הסופר מיני מכרו כ 3500 אלף פחות או יותר ב2016,כאשר הפולו מכרה 1585 הכי פחות,הפיגו מעליה עם 2315 וזה עוד כאשר היה לה דגם שמתומכר ב80 אלף כאשר היום כבר אין,לכן המכירות שלה ירדו השנה.

אז איך בדיוק היא מכרה בכמויות גדולות?

 

לגבי שמירך ערך אין 208 טורבו ללמכירה מ2016 ויש רק אחת מ2015 ב71 אלף ברמת גימור אקטיב שעלתה כ 100 אלף,ירידה חזקה הייתי אומר לרכב שעוד לא בן שנתיים אפילו.

 

מעבר לזה,אם תסכל על איביזה 2015 היא נמכרת בערך בין 65-70 אלף,רק שבמחיר הזה אנשים מוכרים את רמת גימור AM5 שעלתה 80 אלף,לכן שמירת הערך של האיביזה עדיפה.

 

אם הפולו מכרה 40% פחות מהפיגו ולטענתך הפיגו לא שומרת ערך ובוודאי שלא כמו הפולו,איך עובדת התיאוריה שלך שאומרת שמי שמוכר יותר מחזיק ערך טוב יותר?.

פורסם (נערך)

Noknok

גם מחירי הפיגו זה לא מחירים שבהם היא נמכרת בפועל,והחלפה למנוע הטורבו לא מה שיגרום לתדמית צרפתית להיות ברמה של רכב יפני ולהיות בעלת שמירת ערך כמו היאריס.

 

אני לא אומר שבהכרח מי שמוכר יותר ישמור טוב על ערכו,אבל רכב שמתומחר בתור יד שניה במחיר גבוה יותר מעיד על רכב מבוקש.

תסתכל על הפיקנטו למשל לעומת שאר המתחרות.

 

 

אז גם מעבר של הפיגו לדגם הטורבו הצניח והפך להרבה פחות אטרקטיבי את הרכב עם מנוע 1.6.

זה הגיוני שכשנכנס דגם חדש בעתיד אנשים ירצו את הדגם החדש,אבל זה קורה עם כול רכב.

 

 

רועי,האיביזה לא מושלמת אבל נכון להיום במחיר שלה אין לה מתחרות,בטח כשהפיגו איבדה את המתחרה היחידה שגם לא ממש הצליחה להזיז לאיביזה בגיזרת המחיר שלה.

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

עוד 3 חודשים - וחגיגת האיביזה תיגמר. היא תימכר במחיר גבוה כמו שהייתה בהתחלה ומשם הדרך של ה 208 סלולה להצלחה - אם לובינסקי ישכילו להביא דגמים יותר מאובזרים, ואפילו 3 דלתות 1.2 טורבו...

פורסם

בכמה האיביזה תימכר?

אשמח למקור.

אל תשכח פיגו איבדה קלף שיכל להרים את המכירות שלה דרסטית,לכן השנה לערכתי אתה תיראה ירידה חדה במכירות שלה.

 

גם אם האיביזה תימכר קרוב ל100 לבסיס,מעניין לראות בסוף השנה את מי הלקוח מעדיף.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לובינסקי יכולים להחזיר את המחיר ל 80 אלף בכל עת. זה לא שמשהו השתנה ברכב שמכרו עד לא מזמן ב 80 ועתה עולה 90. פשוט מדיניות תמחור.

 

אם לובינסקי יקפצו על הגל - מובטחת להם הצלחה.

 

לפי מדיניות התמחור של צ'מפיון, האיביזה החדשה לא תימכר בפחות מ 95 לדגם אוטומטי בסיסי. אחרי שנה המחיר ירד משמעותית.

פורסם (נערך)

האקסס עולה 98 אלף.

מדובר על דגם חדש של האיביזה שיכול לטפל בדברים שפיגו הייתה טובה יותר כמו מרווח מאחור.

ואם הדגם הבסיסי עדיין יהיה הרבה יותר מאובזר מהאקסס של הפיגו אז לפיגו לא יהיה שום קלף,כי איבזור מוכר.

בכול מקרה,בוא ניראה בכמה היא תימכר,אולי יהיו הפתעות לטובה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
Noknok

גם מחירי הפיגו זה לא מחירים שבהם היא נמכרת בפועל,והחלפה למנוע הטורבו לא מה שיגרום לתדמית צרפתית להיות ברמה של רכב יפני ולהיות בעלת שמירת ערך כמו היאריס.

 

אני לא אומר שבהכרח מי שמוכר יותר ישמור טוב על ערכו,אבל רכב שמתומחר בתור יד שניה במחיר גבוה יותר מעיד על רכב מבוקש.

תסתכל על הפיקנטו למשל לעומת שאר המתחרות.

 

 

אז גם מעבר של הפיגו לדגם הטורבו הצניח והפך להרבה פחות אטרקטיבי את הרכב עם מנוע 1.6.

זה הגיוני שכשנכנס דגם חדש בעתיד אנשים ירצו את הדגם החדש,אבל זה קורה עם כול רכב.

 

 

רועי,האיביזה לא מושלמת אבל נכון להיום במחיר שלה אין לה מתחרות,בטח כשהפיגו איבדה את המתחרה היחידה שגם לא ממש הצליחה להזיז לאיביזה בגיזרת המחיר שלה.

 

ברור שדגם חדש פוגע בערכו של דגם קיים, הדוגמה של ה 208 1.6 בהחלט נכונה, זו הסיבה שאני לא הייתי ממליץ לאף אחד לקנות אותה כשדגם ה 1.2 טורבו בשער. לך זה מסתבר לא מפריע. לא רק זה, אתה בונה תילים של תאוריות על מחיר יד שניה של האיביזה הנוכחית שאין להם רגליים, ומנסה לשכנע מישהו לקנות את האוטו הזה, בשם אותה שמירת ערך שכאמור רוב הסיכויים שזו תיפגע לא מעט בשל הדגם החדש.

פורסם (נערך)

מתי האיביזה החדשה מגיעה? לפי מה שכתוב בעיתונות בריבעון האחרון,כלומר עוד חצי שנה לפחות.

כמה היא תעלה? לא ידוע.

יהיה לה את אותו האיבזור ?לא ידוע.

 

מי שצריך עכשיו רכב לא יחכה חצי שנה.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מתי האיביזה החדשה מגיעה? לפי מה שכתוב בעיתונות בריבעון האחרון,כלומר עוד חצי שנה לפחות.

כמה היא תעלה? לא ידוע.

יהיה לה את אותו האיבזור ?לא ידוע.

 

מי שצריך עכשיו רכב לא יחכה חצי שנה.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

הפותח התלבט בין האיביזה לפולו, אתה מסביר לו שכדאי איביזה כי היא נמכרת יופי ביד שניה, השאלה אם הדגם החדש יגיע בעוד חודש או בעוד חצי שנה אינה השאלה, כשהוא ירצה למכור האוטו שלו יהיה כבר דגם אחד אחורה, וכנראה הרבה פחות אטרקטיבי מהחדש ובזה הענין. חשבתי שהנקודה הזו ברורה, מסתבר שלא, זה הזמן מבחינתי לוותר, עושה רושם שאתה מאוד נחוש, אני פחות.

פורסם

לפי בדיקה שלי

הפולו שתגיע במשך השנה תגיע עם המנטע החדש של האיביזה

מנוע 1000 טורבו

האיביזה תגיע רק עם מתיחת פנים

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

פורסם (נערך)

האיביזה שתגיע זאת לא מתיחת פנים אלא דגם חדש.

 

רועי,אני מציע לו את האיביזה כי ב84 אלף שקל אין לה מתחרות.

 

וכן,יש הבדל בין לחכות חודש לחצי שנה לדגם שלא ידוע כמה יעלה,אבל זה תלוי בפותח השירשור כמה זמן הוא מוכן לחכות.

 

אם סחירות ושמירת ערך זה ערך עליון אצל פותח השירשור,אז הייתי מציע ללכת על הגאז או יאריס,מצד שני הם עולות יותר בפער.

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...