Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשבוע האחרון גיליתי שיש נזילה. הטנק מים נשאר ריק אחרי מספר שעות

ואני רואה טפטוף של מים ירוקים ממש מתחת לרדיאטור(ד . שרייד 92)

במוסך אמרו לי שחדש עולה איזה 1000 שקל אם זה לא רק אחד הצינורות שנהרס.

שאלתי היא האם יש לי דרך בסופ"ש להיות בטוח מהיכן הנזילה בלי לפרק את המכונית לחתיכות

והאם זהו לא מחיר מוגזם והאם בכלל אין שום דרך לסתום חורים במקרה כזה? ואם כן היכן עליי לעשות את זה- כי במוסך המורשה שלי לא נראה לי שהם יעשו :) תודה רבה לכל העונים מראש

פורסם

לגבי הנזילה תרים את הרכב על גיק תישכב למטה ותיראה מהיכן נוזל המים.

אם זה צינור אתה יכול לפרק לקחת דוגמה לחנות חלפים ליקנות אחד (לא יקר, בן 10 ל50 שח) ןלהחליף לבד, ילד בן 11 יכול לעשות את זה אז אתה בטח שיכול.

אם זה מהרדיאטור צריך לישפוך את כול המים מימנו ואז ניתן לתקן יש חומר מיוחד אבל הוא לא יחזיק יותר מיכמה חודשים לפרק רדיאטור זה קל ותוכל ליקנות חדש ולהרכיב לבד וכך לחסוך עבודה במוסך אם אתה מהמרכז אני מוכן לעזור לך.

ואם אתה מעוניין במוסך יש אחד כזה במרכז שיכול לעזור בזול...

אם אתה מעוניין תשאיר לי הודעה.

רז...

פורסם

הערה:לא ממליץ לך לשכב מתחת לאוטו כאשר ג'ק מפריד בין חיים ומוות!

אם אתה רוצה להכנס מתחת לאוטו אז תשים את האוטו מעל איזשהו בור ומהבור תוכל להתסכל למטה או לחנות את הרכב על מדרכה גבוהה כאשר 2 גלגלים על המדרכה.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

אממ במוסך אמרו 1000 שקל בלי עבודה. ועכשיו תכל'ס כמה עולה רדיאטור?

וזה דיי מלחיץ שהג'ק המעפן שלי יחזיק את המכונית מעל הפנים- יש בזה משהו אבל צריך לחפש מדרכה ממש גבוהה- ושלא יתהפך לי האוטו :)

פורסם

אל תרים את האוטו בצורה כזאת! היה כאן דיונים שלמים על סטנדים לרכב ממתכת, ג'ק הידראולי וכו' - מסקנה - בלי תומכים טובים בעלי תו תקן (100-50 ש"ח לאחד) זה פשוט מסוכן! גם מדרכה זה לא פתרון אופטימלי...

לגבי החלק - תתקשר לחנות חלקי חילוף (דפי זהב) ותברר, יגידו לך בשמחה...

...Carpe Diem

פורסם

חפש בדפי זהב יש מכוני רדיאטורים טובים. הם יבדקו ויגידו לך אם ניתן לתקן לשפץ או צריך להחליף!

הבדיקה לא עולה כסף

אחרי הבדיקה תעדכן

לי הייתה נזילה...הייתי במספר מכונים...בסוף קניתי והחלפתי בד

אגב איזה רכב??

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
חפש בדפי זהב יש מכוני רדיאטורים טובים. הם יבדקו ויגידו לך אם ניתן לתקן לשפץ או צריך להחליף!

הבדיקה לא עולה כסף

אחרי הבדיקה תעדכן

לי הייתה נזילה...הייתי במספר מכונים...בסוף קניתי והחלפתי בד

אגב איזה רכב??

שרייד 92, כמו שהוא כתב בהודעה המקורית.

פורסם
בשבוע האחרון גיליתי שיש נזילה. הטנק מים נשאר ריק אחרי מספר שעות

ואני רואה טפטוף של מים ירוקים ממש מתחת לרדיאטור(ד . שרייד 92)

במוסך אמרו לי שחדש עולה איזה 1000 שקל אם זה לא רק אחד הצינורות שנהרס.

שאלתי היא האם יש לי דרך בסופ"ש להיות בטוח מהיכן הנזילה בלי לפרק את המכונית לחתיכות

והאם זהו לא מחיר מוגזם והאם בכלל אין שום דרך לסתום חורים במקרה כזה? ואם כן היכן עליי לעשות את זה- כי במוסך המורשה שלי לא נראה לי שהם יעשו :) תודה רבה לכל העונים מראש

תחנה את הרכב חצי על המדרכה (שני גלגלים שמאליים/ימניים על המדרכה) ותוכל להכנס מתחת לרכב בבטחה ולבדוק מהיכן הנזילה.

 

אם מדובר ברדיאטור, המחיר תלוי אם מדובר בגרסה אוטומטית או ידנית.

 

אפשר למצוא רדיאטורים למכוניות מהסוג הזה במחיר של 400-700 שח. ההרכבה יחסית פשוטה אם יש לך ידיים טובות וכלים סבירים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

הייתי ליד האוטו איזה שעה עם מכסה פתוח ופתחתי את הפקק של הרדיאטור

וראיתי שהרבה זמן המשאבה לא הביאה מים מהמיכל לרדיאטור עצמו- אבל בסוף נרגעתי כי

רק כשלחצתי על גז יותר רציני זה התחיל לעבור.

מעבר לזה ראיתי כמו כל שבוע המון אדים מוזרים שזה כפי הנראה המים הירוקים שבורחים ומתאדים על הרדיאטור- נראה לי גם שנשמתי קצת יותר מידי מהאדים :)

*אגב יש שם מעין צמר כזה שעוטף אותו(הרדיאטור) ואיפה שהנזילה הוא נקרע לגמרי וסחוט מים

היו הרבה שאמרו שזה קל לפרק ולראות מהיכן הנזילה אבל פשוט לא הבנתי מאיפה להתחיל אפילו

אז תודה לכל העונים אם אלו מביכנייכם שהסכימו לבוא ולעזור עדיין בעסק אז תודה!

אני מניח שיום ראשון אני אקפוץ לאחד ממכוני הרדיאטורים באיזור ואחזיק אצבעות

פורסם

יש איזשהו מים טובים יותר לרדיאטור

 

עד היום השתמשתי במים ירוקים מאוטו דיפוט, במוסך אמרו לי

"זה מים עם תוסף צבע" ושאני צריך PC 6 של פז או משהו דומה לזה..

יש בזה משהו או שזה סתם בזבוז כסף?

ואם כרגע יש לי מים כתומים כאלו האם אפשר לערבב בינם לירוקים?

פורסם

יש גם מים אדומים, מה ההבדל בינם לבין הירוקים?

 

אהה ואני ממליץ לך על חומר שהוא סותם את החורים ברדיאוטר , אני אוסיף תמונה ושם מאוחר יותר !

Suzuki Jimny

פורסם

בעיקרון יש נוזלים בכמה צבעים : ירוק , כחול , צהוב , אדום וכתום. הם נבדלים בטמפ' הקפיאה ועוד כל מיני רכיבים (אין לי מושג אילו , כל יצרן מכניס את המרקחת שלו) , אבל כולם מבוססים על אתילן גליקול , או משהו כזה (חומר שקופא בטמפ' נמוכות מאוד , ולא באפס מעלות).

 

 

לא מומלץ לערבב שני סוגי נוזלים , אתה לא יכול לדעת מה עשויה ליצור התרכובת ביניהם. גש חזרה למוסך ובקש שיראו לך באיזה חומר השתמשו ואיפה קונים אותו.

פורסם
בעיקרון יש נוזלים בכמה צבעים : ירוק , כחול , צהוב , אדום וכתום. הם נבדלים בטמפ' הקפיאה ועוד כל מיני רכיבים (אין לי מושג אילו , כל יצרן מכניס את המרקחת שלו) , אבל כולם מבוססים על אתילן גליקול , או משהו כזה (חומר שקופא בטמפ' נמוכות מאוד , ולא באפס מעלות).

 

 

לא מומלץ לערבב שני סוגי נוזלים , אתה לא יכול לדעת מה עשויה ליצור התרכובת ביניהם. גש חזרה למוסך ובקש שיראו לך באיזה חומר השתמשו ואיפה קונים אותו.

או שפשוט אפשר לרוקן את המים ולשים מים ירוקים חדשים:idea:

Suzuki Jimny

פורסם

לא חבל על הכסף? קודם תברר מה שמו לך כפי ששמר אמר, ואז תבדוק אם זה משהו טוב... בעתיד תוכל להחליף למה שתרצה כאשר באמת יש מים שנחשבים יותר איכותיים מהמים הירוקים הרגילים...

...Carpe Diem

×
×
  • תוכן חדש...