Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה מתכוון לחומר הזה?

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=25444&stc=1

 

אם כן

אני לא חושב שהוא נועד לסתימת חורים ברדיאטור אלא סדקים בבלוק מנוע (תקן אותי אם אני טועה)

אך יש סיכוי שהחומר הנ"ל יסתום את החורים ברדיאטור, אך חומר זה ואחרים לדעתי הם פתרון זמני

 

כדאי מאוד למצוא את מקור הנזילה ואז לקבוע מה עושים

רגע היום יום שני

יש עדכון?...

www.jpg

פורסם

כן זה-זה !

זה נועד גם לתיקון סדקים במנוע, מתקן דליפות פנימיות וחיצוניות בתעלות המים, בברזל יציקה פלדה ואלומיניום , ואינו סותם מעברי מים !

Suzuki Jimny

פורסם

זה יכול לעזור לי בנזילה מהרדיאטור חימום?

האם בטוח בטוח שזה לא גורם נזק - נשמע די מסוכן - חומר שאוטם דברים על דעת עצמו... ??

...Carpe Diem

פורסם

אז ככה יש מקומות מיוחדים לתיקון חורים ברדיאטורים שמוצאים מאיפה יש חור ומאיפה יש נזילה הם מכניסים אבוויר לתוך הרדיאטור ומכניסים את הרדיאטור לתוך אמבט של מים ובודקים מאיפה יוצאת בועות את התיקון של הרדיאטור מבצעים על ידי ריתוך נקודתי באזור החור המלצה שלי שתלך למקום כזה כמו שידוע לי זה לא עולה הרבה כסף אם אתה מאזור נהריה אני יכול להמליץ לך על מקום גם אין לי בעיה ובקשר למים הירוקים תפקידם העיקרי זה לדאוג שלא תיהיה אבנית במערכת המים בגלל החום הרב שיש במנוע התפקיד של הקיפאון הוא לא ממש חשוב לפחות לא בארץ מקווה שעזרתי לך

×
×
  • תוכן חדש...