Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן פולו 2011 - סיפור קנייה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש אחלה רכב, אני גם התלבטתי בין הפולו לבין האיביזה

בסוף קניתי את האיביזה בגלל המראה הספורטיבי יותר וגם המראה פנים שלדעתי נראה טוב יותר

המנוע בדיוק אותו מנוע ועושה עבודה מצויינת ולא מרגיש חלש בכלל!

עם קצת Modification אפשר להוציא עוד קצת מהמנוע הזה

Seat Ibiza - שרשור התקנה ~ Hu: Pioneer Avh-x5850

Comp: Rainbow GL-C6.2 4Ch: GroundZero gzua 4.150SQ

Sub: JBL W12GTI MKII @ Sealed box Mono: Rockford1001BD

פורסם
תתחדש אחלה רכב, אני גם התלבטתי בין הפולו לבין האיביזה

בסוף קניתי את האיביזה בגלל המראה הספורטיבי יותר וגם המראה פנים שלדעתי נראה טוב יותר

המנוע בדיוק אותו מנוע ועושה עבודה מצויינת ולא מרגיש חלש בכלל!

עם קצת Modification אפשר להוציא עוד קצת מהמנוע הזה

 

על איזה modification מדובר בשביל להשיג תוספת מורגשת לרכב אטמוספרי?

פורסם

תתחדש! שיפור לא קטן בצריכת הדלק.

לגביי המערכת, זאת לא מערכת מקורית אלא תואמת מקור, משהו סיני וכנראה נשמעת בהתאם. אל תבנה על זה שמערכת מקורית סטנדרטית כמו RCD310 או RCD210 תשמע יותר טוב. יש מצב שגם הרמקולים לא משהו וזאת הסיבה שלא שומעים טוב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

תתחדש נראה ונשמע כמו רכישה מוצלחת ! תהנה

נהיגה בעיר ו"לפחות 60 קמ ביום " , הידני לא מעייף אותך ?

- Hyundai Getz 2007 1.6 -

פורסם

לא. אני כמעט ולא נוסע בעיר. רוב הזמן אני משייט בהילוך חמישי.

חוץ מזה אני נהנה מהגיר אז הוא חא מעייף אותי כל כך

Ford Fiesta 2001 --> 2011 VW Polo 1.4 manual

ובין היתר:

Škoda Superb 2015 1.8TSI DSG7 I 2016 Škoda Fabia 1.2TSI DSG7 Style

 

פורסם
תתחדש! שיפור לא קטן בצריכת הדלק.

לגביי המערכת, זאת לא מערכת מקורית אלא תואמת מקור, משהו סיני וכנראה נשמעת בהתאם. אל תבנה על זה שמערכת מקורית סטנדרטית כמו RCD310 או RCD210 תשמע יותר טוב. יש מצב שגם הרמקולים לא משהו וזאת הסיבה שלא שומעים טוב.

 

 

אני יודע שהיא תואמת מקור. האיכות של הרמקולים די טובה, מה שמפריע לי זה שהטאצ׳ לא טוב בכלל, המקשים לא רגישים למגע ובכללי התחושה היא של משהו שלא קשור בכלל לרכב. בנוסף אין אפשרות לנגן מוזיקה דרך הבלוטות׳ (לפחות אני לא מצאתי דרך) וזה גם מפריע לי

Ford Fiesta 2001 --> 2011 VW Polo 1.4 manual

ובין היתר:

Škoda Superb 2015 1.8TSI DSG7 I 2016 Škoda Fabia 1.2TSI DSG7 Style

 

פורסם

תתחדש.

שואף לפולו כזו ומגיע מרקע דומה של 11 קמ"ל :D

If you can dream of something, you can achieve it

הייתי עם הגברת, אני חושב שאם הייתי מזכיר את המילים ״רכב״/״פורום״/״ניקוי״ הייתי ישן בספה או בטרקלין ;)
פורסם

היה לי בדיוק, אבל בדיוק, כזה רכב, צבע לבן 3 דלתות 2011 ידני.

מכרתי אותו לפני שנה וחצי בערך, עם 90K ק"מ. יש לו ביקוש מעולה, הוא נמכר תוך שבוע.

גם לי נשבר המשענת, זה מחלה של הדגם הזה.

רכב מאוד נח עם מראה טוב.

עצבן אותי הצג שמראה מתי צריך להעלות או להוריד הילוך, כאילו שאני לא יודע לבד.

תהנה

פורסם
תתחדש.

שואף לפולו כזו ומגיע מרקע דומה של 11 קמ"ל :D

 

11 קמ"ל זו צריכה לא נוראית לגמרי, הכל פונקציה של כמה כח מגיע לגלגלים.

11 קמ"ל ממנוע 1.3 שהפיק 60 כ"ס לפני 16 שנה זה לא לגיטימי ומגוחך :roll: גם צריכה רעה וגם ביצועים רעים

Ford Fiesta 2001 --> 2011 VW Polo 1.4 manual

ובין היתר:

Škoda Superb 2015 1.8TSI DSG7 I 2016 Škoda Fabia 1.2TSI DSG7 Style

 

פורסם
היה לי בדיוק, אבל בדיוק, כזה רכב, צבע לבן 3 דלתות 2011 ידני.

מכרתי אותו לפני שנה וחצי בערך, עם 90K ק"מ. יש לו ביקוש מעולה, הוא נמכר תוך שבוע.

גם לי נשבר המשענת, זה מחלה של הדגם הזה.

רכב מאוד נח עם מראה טוב.

עצבן אותי הצג שמראה מתי צריך להעלות או להוריד הילוך, כאילו שאני לא יודע לבד.

תהנה

 

תודה.

אני פשוט מתעלם מהצג הזה. לפעמים הוא מראה דברים שלא קשורים למציאות.

Ford Fiesta 2001 --> 2011 VW Polo 1.4 manual

ובין היתר:

Škoda Superb 2015 1.8TSI DSG7 I 2016 Škoda Fabia 1.2TSI DSG7 Style

 

פורסם
על איזה modification מדובר בשביל להשיג תוספת מורגשת לרכב אטמוספרי?

 

 

צ'יפ סעפת ופילטר פתוח ואתה עומד על 105-110 כ"ס

 

 

_MG_5003.jpg

 

_MG_4910-1.jpg

Seat Ibiza - שרשור התקנה ~ Hu: Pioneer Avh-x5850

Comp: Rainbow GL-C6.2 4Ch: GroundZero gzua 4.150SQ

Sub: JBL W12GTI MKII @ Sealed box Mono: Rockford1001BD

פורסם

תתחדש, אני חושב שהפולו היא אחת הסופר מיני הכי יפות היום, במיוחד בלבן.

יש לה קו נקי וקלאסי בלי כל מיני צי'קלופים וניסיונות להראות כמו רובוטריק.

עברתי לסקייטבורד


×
×
  • תוכן חדש...