Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן פולו 2011 - סיפור קנייה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקפיץ לצורך עדכון קל

הוחלף מכסה משענת היד השבור במכסה תואם מקור דמוי עור - עושה את העבודה מצוין ונראה גם טוב.

 

המון תודה ל-papikian, שחסך לי 1,500 ש"ח (בגרסת צ'מפיון) או 75 יורו (בגרסת פולקסווגן גרמניה) :-D

בהחלט אחוות פורום משובחת :lol:

 

IMG_6551.jpgIMG_6552.jpgIMG_6553.jpgIMG_6554.jpg

Ford Fiesta 2001 --> 2011 VW Polo 1.4 manual

ובין היתר:

Škoda Superb 2015 1.8TSI DSG7 I 2016 Škoda Fabia 1.2TSI DSG7 Style

 

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

תתחדש חביבי ! ובכייף ! :-D

אגב זה "תואם מקור" וזהה לחלוטין למקורי...עולה 8ִ$ באיי ביי.

הנה הלינק אם ישבר לך שוב.

לא גרמניה ולא נעליים...הכל מיוצר בסין.

http://www.ebay.com/itm/Black-Leather-Center-Console-Armrest-Cover-Lid-For-VW-Jetta-Golf-MK4-Beetle-ZG-/112198001576?hash=item1a1f85a3a8

 

 

1500 ש"ח בצ'מפיון ?????

טוב עכשיו אני יודע מאיפה היה להם כסף לבנות מגדל בבני ברק. :lol:

עריכה אחרונה על ידי papikian

זמין 8)

פורסם
תתחדש!

למה זה מצולם מסקודה?

 

מכיוון שהגעתי עם הסופרב לאסוף את החלק.

papikian התאכזב קצת, פעם הבאה אגיע עם הרכב הנכון :-D

 

 

תתחדש חביבי ! ובכייף ! :-D

אגב זה "תואם מקור" וזהה לחלוטין למקורי...עולה 8ִ$ באיי ביי.

הנה הלינק אם ישבר לך שוב.

לא גרמניה ולא נעליים...הכל מיוצר בסין.

http://www.ebay.com/itm/Black-Leather-Center-Console-Armrest-Cover-Lid-For-VW-Jetta-Golf-MK4-Beetle-ZG-/112198001576?hash=item1a1f85a3a8

 

 

1500 ש"ח בצ'מפיון ?????

טוב עכשיו אני יודע מאיפה היה להם כסף לבנות מגדל בבני ברק. :lol:

 

אכן. רק למכסה דרך אגב.

כל הקונסולה של המשענת יד עולה 5K.

 

כמעט שלחתי חבר בגרמניה לקנות לי את החלק בחנות חלפים מקוריים שם. נחסוך ממנו את זה

Ford Fiesta 2001 --> 2011 VW Polo 1.4 manual

ובין היתר:

Škoda Superb 2015 1.8TSI DSG7 I 2016 Škoda Fabia 1.2TSI DSG7 Style

 

פורסם

יש לי גם משענת כזו והפלסטיק הקטן התפרק לי,

במקור המשענת אמורה להיות נעולה ורק לחיצה על הפלסטיק תפתח אותו? או שככה או ככה הוא נשאר פתוח? (כי אם הוא נשאר פתוח אין טעם שאחליף)

פורסם
יש לי גם משענת כזו והפלסטיק הקטן התפרק לי,

במקור המשענת אמורה להיות נעולה ורק לחיצה על הפלסטיק תפתח אותו? או שככה או ככה הוא נשאר פתוח? (כי אם הוא נשאר פתוח אין טעם שאחליף)

 

הפלסטיק נתפס בחלק התחתון ומחזיק את המכסה סגור. משיכה קלה של הפלסטיק פותחת את התא.

לי היה חשוב להחליף. הכל תלוי כמה אתה משתמש בתא

Ford Fiesta 2001 --> 2011 VW Polo 1.4 manual

ובין היתר:

Škoda Superb 2015 1.8TSI DSG7 I 2016 Škoda Fabia 1.2TSI DSG7 Style

 

פורסם

הפלסטיק הקטן עולה כמה מאות במוסך... באיביי קניתי 3 ב 30 שקל אם אני זוכר נכון. עושה את העבודה ואים ישבר יש לי ספייר

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ לצורך עדכון קטן

עברתי עם הרכב מעל ל3K ק"מ כבר. אפשר בהחלט לקבוע שהצריכה לא מאכזבת בכלל:

 

Untitled.jpg

 

לקראת הקיץ הצריכה תעלה (לא מוותר על מזגן). מעניין כמה נמוכה היא תישאר.

 

בעיה קטנה מאוד שעלתה - בבמפרים כיסא הנוסע מרעיש טיפה. זאתי בעיית האיכות היחידה ברכב כרגע. כל שאר הפלסטיקים מהודקים היטב ובסך הכל הנסיעה נטולת קרקושים ורעשים מעצבנים.

 

 

היום עברתי באוטוסטור ורכשתי מספר מוצרים לצורך השלב הבא, שהוא השלב האסתטי.

Untitled.jpg

Ford Fiesta 2001 --> 2011 VW Polo 1.4 manual

ובין היתר:

Škoda Superb 2015 1.8TSI DSG7 I 2016 Škoda Fabia 1.2TSI DSG7 Style

 

פורסם

רכב ששירת אותי נאמנה עד שהחלפתי אותו ל...פולו חדשה :-). תהנה

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עדכון קטן

עד כה עברתי עם הרכב מעל ל8K ק"מ. לאט לאט מתקרבים לאבן הדרך הראשונה (100K ק"מ).

זאת צריכת הדלק עד כה:

Untitled.jpg

החשש הגדול מבחינתי היה מה יקרה כשהקיץ יגיע והמזגן ידלק. בהחלט אני יכול להגיד שאני מרוצה, העליה בצריכה יחסית קלה והרבה פחות גדולה ממה שחשבתי.

 

בסופ"ש האחרון עבר לי ג'וק בראש והחלטתי שהצמיגים כבר לא מספיק טובים. הוחלפו ברביעיה מאותו

הסוג (Goodyear EfficientGrip) בצמיגי מוריס בבית עובד. הגעתי אליהם דרך המלצות פה בפורום, ואני בהחלט יכול לאשר שהם בסדר גמור, בהחלט אחזור אליהם כשאצטרך.

 

בנוסף, הרכב שלי הגיע עם המערכת "המשודרגת" שהשדרוג שלה עלה בזמנו 5000 שקל אם אני לא טועה.

מערכת סינית מהיותר גרועות שראיתי, שום דבר בה לא היה טוב. היא ישבה בצורה כזו שהיה ברור שהיא לא מקורית, הטאצ' היה זוועתי ובנוסף היא סבלה מבאגים חוזרים ונשנים. לאחר קצת קריאה בפורומים זרים ובדפים של בעלי פולו בפייסבוק, החלטתי להזמין מערכת מקורית של VW מסוג RCD330 Plus.

המחיר ההתחלתי של המערכת הוא 130 דולר מסין (מקורית לגמרי, רק מחוץ לקופסא המקורית). אני הזמנתי מערכת שכוללת CarPlay. המערכת עלתה לי 230 דולר, נשלחה מסין דרך FedEx (בחינם!) והגיעה תוך פחות משבוע.

תוך כדי ביררתי איך אני מתקין את המערכת. ביררתי דרך כל מיני מתקינים רשמיים של צ'מפיון לגבי עלויות התקנה. בכל מקרה העלות הייתה סביב 1000 ש"ח רק על ההתקנה, בלי התחייבויות אם יעבוד או לא מכיוון שזו מערכת שאני מביא.

כשהמערכת הגיעה אליי, כבר לא התאפקתי והחלטתי לנסות להתקין בעצמי. דרך קצת סרטונים ביוטיוב למדתי איך לפרק את המערכת הקיימת, ובעזרת סרטונים אחרים למדתי איך להתקין את החדשה.

אחרי שעתיים עבודה הצלחתי להתקין את המערכת באופן מושלם, כל הפונקציות עובדות ובהחלט אני יכול להגיד שאני מרוצה מהתוצאה, בהתחשב בכך שיש לי אפס נסיון במערכות והתקנות למיניהן.

מצורפות קצת תמונות של התהליך :-D

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

 

באביב הבא (סביבות אפריל 2018) אני מתכנן להוציא את הרכב לאירופה למסע של 3 חודשים, כחלק מטיול השחרור שלי. קיבלתי כבר הצעות מחיר מחברות ספנות והספקתי לדבר עם חבר פורום שעשה מסע דומה עם המיאטה שלו.

פוסט נפרד בנושא יפתח כשהטיול יתקרב.

Ford Fiesta 2001 --> 2011 VW Polo 1.4 manual

ובין היתר:

Škoda Superb 2015 1.8TSI DSG7 I 2016 Škoda Fabia 1.2TSI DSG7 Style

 

פורסם

http://www.ebay.com/itm/371970885370

 

זה המוצר שקניתי.

בכללי יש בלוטוס מובנה עם מקרופון (אין צורך בחיצוני), אפשר לנגן מוזיקה מהבלוטוס. יש AUX, ובעצם כל מה שיש במערכת ממוצעת.

בנוסף, הקארפליי עובד טוב מאוד, ותומך אפילו בעברית.

יש ביוטיוב הרבה סרטונים על המערכת הזאת

 

Ford Fiesta 2001 --> 2011 VW Polo 1.4 manual

ובין היתר:

Škoda Superb 2015 1.8TSI DSG7 I 2016 Škoda Fabia 1.2TSI DSG7 Style

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

עדכון קצת פחות משמח - הפולו עולה פעם ראשונה על גרר

יום ראשון, אחרי חופשה של שבוע שכללה שטיפה של הרכב והעמדה של הרכב מספר ימים ללא תזוזה, אני נכנס לרכב, שם בהילוך ראשון, מוריד בלם יד, נותן גז - והרכב לא זז. תחושה של בלם יד מורם. מוודא שהורדתי בלם, נותן עוד קצת (ואז הרבה) גז - הרכב מתקדם בחריקת צמיגים חזקה. מיד אני מתקשר למוסך רון. רון כבר בטלפון קבע (ובדיעבד גם צדק) שככל הנראה מדובר בסנדלי בלם שנדבקו לתוף. הפתרון היחיד היה זריקת הקלאצ' בהילוך ראשון - "הקפיצה" של הרכב לפעמים משחררת את הבלם. ניסיתי כמה פעמים שלא שינו יותר מדי. הפיתרון הבא היה לגרור את הרכב למוסך.

באותו היום התקלה נפתרה, המנגנון עבר ניקוי בגלגל השמאלי האחורי. למחרת כבר נסעתי לאסוף את הרכב, לא לאחר שרון ביקש שאתקשר בבוקר אחרי בדיקה נוספת של הרכב.

 

מדובר בחוסר מזל ושילוב של כמה גורמים שהובילו לתקלה הזאת. ככל הנראה ההעמדה של הרכב לאחר השטיפה למספר ימים, בשילוב שמש ישירה על הגלגל הם הגורמים המרכזיים. רון העיד שמדובר במקרה די נדיר שלא קורה כל יום.

 

בכללי, זה די תסכל אותי מכיוון שזו תקלה של בעיקר חוסר מזל. הרכב מטופל ובאמת לא ציפיתי למשהו כזה (במיוחד שהנעתי את הרכב בשבת לכמה דקות כדי לראות שאין בעיה מיוחדת).

 

ועכשיו לפינה הקומית - בנסיון עם הכי הרבה כוח להזיז את הרכב, היה רעש מאוד חזק של צמיגים. אחרי שסיימתי (יותר נכון לומר התייאשתי) ויצאתי מהרכב, מישהו מהצג השני של הרחוב צעק לי "אחי, הבלם יד שלך מורם!".

אני בלב: "באמא'שך?!"

אני באמת: "תודה" :roll:

Ford Fiesta 2001 --> 2011 VW Polo 1.4 manual

ובין היתר:

Škoda Superb 2015 1.8TSI DSG7 I 2016 Škoda Fabia 1.2TSI DSG7 Style

 

פורסם

לא נעים, אבל עדיין מדובר בתקלה של רכיב מתבלה שבכל מקרה היה צריך להחליף מתישהו.

אין על רון!

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עדכון - שנה על הפולו

 

ב-10/1 אני חוגג שנה עם הפולו. אז מה היה לנו:

 

1. הרכב עומד על 105,000 ק"מ בדיוק. צריכת דלק ממוצעת של 15.71 קמ"ל על פני 24 תדלוקים - 5282 ש"ח על בנזין. פירוט מצורף.

 

2. אגרת רישוי 1080 ש"ח. עבר טסט במכה בלי בעיות.

 

3. הוחלפו רביעית צמיגים -

Goodyear EfficientGrip בעלות של כ-1600 ש"ח בצמיגי מוריס בבית עובד. אני מרוצה מהצמיגים ומהשירות מאוד.



 

4. כיסוי משענת יד נתרמה על ידי חבר פורום והוחלפה. היא לא מקורית אבל היא עושה את העבודה.

 

5. הוחלפה מערכת בהתקנה מקומית לאחת מקורית של VW. כמה הודעות מעל יש תיאור של ההתקנה שביצעתי בעצמי. היום לאחר כמה חודשי שימוש אני יכול להגיד שאני כמעט לגמרי מרוצה מהמערכת. השלב הבא מבחינתי הוא לנסות להחליף את חיישני הרוורס בהתקנה מקומית לכאלו מקוריים שיסתנכרנו כמו שצריך עם המערכת.

 

6. אמינות *כמעט* מוחלטת - מבחינת גיר-מנוע-חשמל אין תקלות בכלל. נכנס לטיפול מיד אחרי הקנייה והיום בבוקר. אבל - בספטמבר הרכב עלה על גרר. שתי הודעות מעל יש תיאור של חוסר המזל הזה.

 

7. לפני חודשיים גברת נכנסה בי במהירות אפסית. ראיתי את זה מגיע, היא נצמדה מאוד כל הזמן. אין נזק פרט לשריטות קטנות מאוד עד בלתי נראות משמאל ללוחית רישוי, משהו שרק אני רואה. הוחלפו פרטים אבל לא עשיתי עם זה כלום.

 

8. ביטוח - קצת מעל 4000 ש"ח. השנה אשלם כ-5000 ש"ח (למרות שעליתי בקטגוריית גיל ושאין תביעות)

 

יתרונות:

 

1. נוחות נהדרת - המושבים שונים מהדגם הרגיל של הפולו, ואני אישית יותר אוהב אותם.

יחסית לרכבי VW אני מרגיש שהוא פחות מתרסק של הכביש. עם זאת רוב הזמן אני נוסע לבד, יכול להיות שזה משפיע. השיוט נעים ושקט.

2. מאוד נעימה לנהיגה בעיר - ההילוכים נכנסים בקלות, הקלאצ' קל לשימוש והראות החוצה טובה.

3. איכות - גם אחרי 6 שנים על הכביש, פנים הרכב במצב טוב ושום דבר כמעט לא מראה סימנים של התעייפות. אין קרקושים למזלי, אני אלרגי אליהם והם מוציאים אותי מדעתי.

4. יחסית למנוע ללא טורבו הוא די גמיש. אני אומר את זה בהסתייגות קלה מכיוון שיש פה גם חיסרון.

 

חסרונות:

 

1. חסר לי הילוך שישי. השיוט בחמישי לא נורא כל כך (2600 סל"ד ב-100 קמ"ש) אבל עדיין זה לא מספק אותי לגמרי.

2. חסר לי מאוד קרוז קונטרול - ראיתי שאפשר להתקין אבל זה מסובך מאוד.

3. טורבו! חבל שזה לא TSI. לפחות האמינות מובטחת.

 

 

לסיכום - אני מאוד מרוצה מהקנייה. למרות החסרונות, עדיין היתרונות מבחינתי יותר משמעותיים.

אני מתחיל לפזול לכיוון החלפת הרכב. שמתי עין על לאון FR 1.4 3 דלתות ידנית.

 

 

היום הרכב נכנס לטיפול שנתי במוסך רון. בוצע טיפול קטן - החלפת שמן, ובנוסף בוצע טימינג בהמלצתו של רון.

חוץ מזה, הצוות עזר לי לסגור כמה פינות ברכב:

ידית קיפול מושב הנוסע הייתה שבורה - מסתבר בסוף שהקפיץ שמחזיק אותה היה קצת עקום. סודר בלי להחליף חלק.

אופיר סידר לי כמה דברים במחשב של הרכב - הגדלת מספר איתותי מעבר נתיב מ-3 ל-4 (שינוי מדהים! ממליץ לכולם לעשות ככה) ונעילה אוטומטית מעל 15 קמ"ש, עם ביטול נעילה בהוצאת המפתח מהסוויצ'. בנוסף הבטיח לבדוק לי לגבי חלק פלסטיק קטן בסף של הדלת שנשבר. הנה הוא בפעולה:

FullSizeRender.jpg IMG_8688.jpg

צריכת דלק.pdf

Ford Fiesta 2001 --> 2011 VW Polo 1.4 manual

ובין היתר:

Škoda Superb 2015 1.8TSI DSG7 I 2016 Škoda Fabia 1.2TSI DSG7 Style

 


×
×
  • תוכן חדש...