Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כאשר פותח את הרכב או יוצא מהרכב,מעוניין שהתאורה הראשית תפעל ל 30 שניות ותכבה אוטומטית.

אין את האופציה הזו ברכב.

אבל כן המראות מתקפלות אוטומטית בנעילה. האם יש קשר? יש מה לעשות? אולי בהגדרות של vagcom?

תודה

פורסם

קופץ על האשכול.. מעולם לא התעסקתי בזה ופשוט הייתי מכבה כל פעם שיוצא מהאוטו..

יש לי לאון דור 3 - אם אני על Auto ופשוט יוצא מהאוטו ונועל כל האורות נכבים לבד?

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם (נערך)

לי יש את הלאון FR דור 3. כשאני משאיר את האורות על מצב Auto וחיישני האור מזהים שחשוך, האור נשאר דולק לעוד 30 שניות אחרי כיבוי הרכב והוצאת המפתח מהסוויץ.

זה מצב ברירת המחדל.

 

עריכה:

אני לא יודע אם זה בכל הדגמים של הלאון, ב FR אני יודע שכן. יכול להיות שגם בדגם הבסיסי.

עריכה אחרונה על ידי yt09

Seat Leon FR Mk3 1.8TSI DSG 2015

Skoda Fabia Mk1 1.4 16v 2005 - sold

פורסם

ואם זה אור יום ועל Auto? הוא פשוט מכבה הכל? פחות חשוב לי ה30 שניות אלא אם הוא מנתק הכל ומפסיק שימוש במצבר ..

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם

יש לי לאון MK2 ויש שם את האופציה הזו.

כדי להפעיל את Leaving Home (אורות דלוקים כשאתה מגיע לאוטו ופתח את הדלתות עם השלט) בורר התאורה צריך להיות על Auto (למי שיש חיישן אור, כמובן).

להפעיל את Coming Home (="לווה אותי הביתה" - אורות דלוקים 30 שניות אחרי שאתה יוצא מהאוטו) יש ללחוץ לחיצה קצרה על מנוף האורות (כמו שעושים Flash לאורות גבוהים) ואז לכבות את המנוע. ברגע שהדלת תיפתח, הפונקציה הנ"ל תפעיל והאורות יידלקו למשך 30 שניות.

 

כל זה, כאמור, יתבצע רק כשחשוך, אז אל תנסו זאת באור יום :D

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

בנוסף לאופציה שלא קיים auto בדגם שלי אם ניתן לעשות משהו, ברמת גימור הזו גם אין אור ברגליים ובדלתות. האם יש חיווט ופשוט לפתוח ולהכניס נורה?

או שגם חיווט לא קיים? שואל כדי שלא אפרק סתם חלקים.

תודה

פורסם

Mr Shankly תודה על הפירוט. רק עוד שאלה אחת שלא ברורה לי - האם במצב אוטומטי כאשר אני מכבה את האוטו כל האורות נכבים? זאת אומרת האם המצבר מפסיק לעבוד?

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם
בנוסף לאופציה שלא קיים auto בדגם שלי אם ניתן לעשות משהו, ברמת גימור הזו גם אין אור ברגליים ובדלתות. האם יש חיווט ופשוט לפתוח ולהכניס נורה?

או שגם חיווט לא קיים? שואל כדי שלא אפרק סתם חלקים.

תודה

 

לא יעזור להכניס סתם נורה, אתה צריך חיישן אורות שיודע לבד מתי להפעיל/לכבות את האורות.

בקיצור, רד מזה. לא יקרה אצלך. מצטער.

 

Mr Shankly תודה על הפירוט. רק עוד שאלה אחת שלא ברורה לי - האם במצב אוטומטי כאשר אני מכבה את האוטו כל האורות נכבים? זאת אומרת האם המצבר מפסיק לעבוד?

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

 

כן.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

זה עובד כאשר בורר התיאורה נמצא על AUTO, והרכב מזהה שחושך בחוץ

בלחיצה על פתיחה בשלט, האורות דרך נדלקים לכ-20-30 שניות,

בלחיצה על נעילה הם כבים.

Seat Ibiza FR

פורסם (נערך)

אולי מתאם OBD כלשהו+תוכנה ברכב נתמך יוכל לעזור?

 

עריכה: התוכנה בסרטון מתאימה רק לרכבי NISSAN.

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם

היה לי די מעניין לראות מה אני יכול למצא! ומצאתי הוראות תפעול או בשמם העברי "ספר רכב", ושם כתוב שחור על גבי לבן שאפשרות זאת ניתנת להפעלה רק במידה ויש מצב אוטומטי של אורות דרך ההגדרות ברכב... מה אני מסיק מזה, שאתה התקמצנת ברכב ועוד יותר גרוע לא קראת את ספר הרכב שלך בנצי23.

פורסם
אולי מתאם OBD כלשהו+תוכנה ברכב נתמך יוכל לעזור?

 

עריכה: התוכנה בסרטון מתאימה רק לרכבי NISSAN.

נשמע מעניין אשמח לשמוע יותר...

×
×
  • תוכן חדש...