Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב זול מבחוץ = זול גם מבפנים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

מבחינתי אבזור זה אחלה, לא משנה הכמות, אבל רק אם מדובר באבזור מקורי.

אני לא מדבר על דברים כמו נעילה חשמלית למכסה מנוע או בוכנות בבגאז', אלא דברים שימושיים באמת כמו אורות ערפל, חימום מושבים, התרעות על נורות שרופות וחוסר מים במיכל ווישרים, סאנרוף וכדומה. גם מולטימדיה זה טוב, כי זה מבטל את הצורך בדיסקים ובדיבורית. אם הממשק של חלק מהמערכות מסריח זה כבר משהו אחר.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני מחזיק באיביזה am5 - הגרסא הכי פחות מאובזרת של איביזה שיובאה אי פעם, מבחינת מנוע וגיר - זהה לחלוטין לדגם הfr המאובזר. מה כן - הפלסטיקה שונה משמעותית בין הגרסאות, ידיות ומראות בצבע הרכב וכו' בגרסא הבכירה. אבל בשורה התחתונה - ההבדל במחיר הוא כ30 אלף ש"ח.

Seat IBIZA 2015 1.2 TSI DSG

Skoda OCTAVIA 2013 2.0 TDI DSG

Skoda CITIGO 2014 1.0 MPI ASG

פורסם

יש אבזור שברגע שאתה מתרגל אליו קשה לרדת ממנו.

 

הכי קלאסי? דיבורית..דברים אחרים? שליטה מההגה על המערכת שזה משהו שיש לך קשה לחזור אחורה והרכיב שהכי התרגלתי אליו - בקרת שיוט.

 

אחרי שנה שנהגתי עם בקרת שיוט טסתי לקפריסין וקיבלתי קורולה 2016(דור קודם) ברמת אבזור נמוכה ללא בקרת שיוט - בנסיעות בכבישים המהירים כאבה לי ממש הרגל מלהחזיק את הגז לחוץ כל הנסיעה..התרגלתי בכבישים מהירים שאני לא צריך להחזיק את הרגל עליו אלא רק להאצה(הרגל יושבת ליד הדוושת הבלם פשוט).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מתעלק על השרשור.

עד כמה מורגשת הפשטות ברכב הנל?

האם באמת כל נסיעה מלווה בקרקושים ורעשים מכל כיוון?

 

אשמח לעוד תגובות.

פורסם

הפשטות מורגשת,אבל גם במתחרות אותו הדבר.

קירקושים זה לא מחייב,זה יכול להיות בכול רכב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ואפשר לטפל בזה?

שאתם אומרים איכות חומרים נמוכה זאת אומרת שבעתיד הקרוב יש אפשרות שהפלסטיקה פשוט תתפרק?

 

יש לי אפשרות לקנות את הניסאן במצב חדש ובעלות מפוחתת בגלל זה אני מעוניין לדעת.

פורסם

זה לא שהיא תתפרק,אבל עם הזמן יכולים להופיע יותר קירקושים,אבל זה יכול להופיע בכול רכב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לאו דווקא. רכבים פשוטים וזולים המיועדים לקהל צעיר/ לשווקים צנועים בחלקם מתאפיינים דווקא באמינות מכלולים ופשטות

פורסם

לא מדובר על אמינות,אלא על איכות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

Guest ספורטמוטורי
פורסם

אני לא חושב שיש קשר בדברים כאן,

 

היתה לי ניסן אלמירה 99 ידנית פשוטה מאוד במשך 5 שנים, מכרתי אותה עם 240K ק"מ.

 

אפס תקלות, אין קרקושים אין שברים הכל היה מקורי, הכל עבד חלק, ומכאנית רק בלאי טבעי.

 

לעומת זאת וחשוב לציין "לפניה" היתה לי אודי A3 2.0FSI שנת 2004, רכב אכותי ויקר, מנוע פיקס, אין קרקושים, הרגשה יוקרתית, אך גיר שבק חיים אחרי כ70K, כל הדשבורד מתקלף, מתלים דפקו ודרשו החלפת סטבלייזרים עם קילומטראג' די נמוך האוטו היה רק בן שנתיים על הכביש, אוי החלונות בחורף כאשר קר, בכל פתיחה וסגירה הייתי בטוח שאוטוטו הזכוכית מתפוצצת.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

חוסר קרקושים זה אולי מדד לאיכות ההרכבה אבל לא לאיכות החומרים. מצד שני, לפלסטיק קשיח ויבש יש הרבה יותר סיכוי לשרוד את השמש והחום בלי להיסדק ולהיבלות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...