Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3448 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב .

 

יש לי כמה בעיות שאני לא יודע איך לגשת לטפל בזה..אשמח להתייחסות .

 

1. כבר תקופה של כמ החודשים יש לי רעשים של כמו מתכת שחורקת ... זה קורה בדרך כלל שזמן שאני עולה על במפר...ניסיתי לשחק עם הבולמים אבל שהאוטו עומד אין את הרעש הזה..

 

2. לאחרונה ההילוכים בגיר לא נכנסים לי חלק..לפעמים זה ממש נתקע ואז אני מעביר להילוך אחר ואז חוזר להילוך ואז זה נכנס בסדר..לדוגמא אם אני מנסה לשלב הילוך רוורס לפעמים הוא נכנס חלק ולפעמים הוא נתקע לי..גם לפעמים שאני מכניס רוורס אני שומע את הגיר כאילו לא הכנסתי קלאץ ואז אני נבהל מוציא ומכניס שוב לאט..

לפעמים ההילוך נכנס קשה גם במהירות גבוהה..

 

תודה מראש לכל העוזרים..

פורסם

לגבי הרוורס. יתכן וכשאתה עוצר ומחזיק קלאץ הציר מהמנוע עדיין מסתובב ואז כשאתה משלב לרוורס יש חריקה מהגיר.

לחכות קצת לפני השילוב לרוורס.

לפעמים שילוב של ראשון או שני "מיישר" את הגיר (וגם עוצר את הציר מהמנוע) והשילוב לרוורס חלק יותר.

מקווה שעזרתי במעט

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

פורסם
לגבי הרוורס. יתכן וכשאתה עוצר ומחזיק קלאץ הציר מהמנוע עדיין מסתובב ואז כשאתה משלב לרוורס יש חריקה מהגיר.

לחכות קצת לפני השילוב לרוורס.

לפעמים שילוב של ראשון או שני "מיישר" את הגיר (וגם עוצר את הציר מהמנוע) והשילוב לרוורס חלק יותר.

מקווה שעזרתי במעט

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

עזרת מאוד...

עכשיו אני נזכר שזה קורה לרוב שאני רק מתניע את האוטו ואז משלב הילוך אחורי..

פורסם

לגבי החלק הראשון.

אם אני זוכר נכון, ניתן לפתור את זה בעזרת ריסוס ספריי גריז, היכן שהבולמים האחוריים מתחברים, בחלק התחתון שלהם.

{זה נמצא במשהו דמוי קובייה כזו עם פתח עליון.}

בעבר הרחוק פתרתי את זה ככה, וזה החזיק הרבה זמן

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יכול גם להיות שכריות הבולמים כבר בלויות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הרעש לרוב מקדימה...רעש של חריקת מתכת..

באוטו הזה הכריות הם פנימיות כך שממש קשה לרסס שם ספריי.

אין בודקים אם הבולמים תקינים או לא ?

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

פורסם

ראיתי בפורות שמישהו התלונן גם על ההילוכים בגיר וענו שיבדוק את משאבת הגיר וזה באמת עזר לו.

 

השאלה איך זה באוטו מסוג כמו שלי...?

פורסם (נערך)

מאיפה אתה בארץ? אולי תיעזר במי מכנופיית הטיפולים שבאזורך.

-בגדול אם כל ההילוכים נכנסים קשה אז זה נראה שה"שמש"(המכלול הקפיצי בקלאץ' שמבצע את ההפרדה) עייפה, לא עובדת טוב.

בד"כ נהוג אם כבר פותחים, להחליף קלאצ' קומפלט+שמן גיר.

-אם זה רק איזה הילוך ספציפי אז אולי הסינכרון שלו בגיר דפוק.

-בנוסף, אם יש משאבת קלאץ' אצלך, אז אולי זה בכלל רק המשאבה דפוקה..

הכי טוב, תפוס מישהו מהכנופיה שיעזור לך לאבחן.

עריכה אחרונה על ידי אליה

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

×
×
  • תוכן חדש...