Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלפתי רביעיית צמיגים.

 

על הדרך בדקתי את מצב הספייר. צמיג פירלי ״חדש״.

 

למה ״חדש״?

 

כי הוא שוכב שמה כבר לפחות 7-8 שנים. ללא שימוש.

 

הייתם מחליפים אותו לצמיג סיני חדש? או פשוט משאירים אותו?

פורסם

אם הוא במצב טוב,כלומר אין סדקים או מיקרו סדקים נראים לעין הייתי משאיר אותו.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם
החלפתי רביעיית צמיגים.

 

על הדרך בדקתי את מצב הספייר. צמיג פירלי ״חדש״.

 

למה ״חדש״?

 

כי הוא שוכב שמה כבר לפחות 7-8 שנים. ללא שימוש.

 

הייתם מחליפים אותו לצמיג סיני חדש? - אני אישית לא הייתי מחליף.

או פשוט משאירים אותו?

עוד 3 שנים תחזור לשאול את השאלה הזו שוב פעם.

איזה כייף לי :)

פורסם

ניראה לי שכל האופציות (סיני חדש - מותג ישן מאד ללא שימוש - מותג ישן עם הרבה שימוש) טובות יותר מצמיג חלופי מוקטן מוגבל

ל-80 קמ"ש ו-50 ק"מ מרחק.

פורסם

תשאיר את הצמיג המקורי הקיים.

 

פתחתי פעם שירשור על זה, רוב הדעות היו שעד כ 10 שנים זה בסדר. הצמיג לא חשוף לשמש ישירה לכן מתייבש מאוד לאט.

 

 

פורסם

ברכב של אחותי היה צמיג רזרבי מקורי בן כ-16

היה תקר - הצמיג הישן עשה את עבודתו להגיע לצמיגאי בלי להתפרק.

(חשוב להיות בטוח שהציג הרזרבי נמצא בלחץ הדרוש ) (או להחזיק מדחס נייד 12V)

פורסם (נערך)

היום בדקתי את מצב הצמיג ספייר ברכב שלי, משנת 95, מה שיש לי כרגע קצת יבש אבל אני עדיין משאיר אותו (גם ככה הוא קטן ואם חס וחלילה יש תקר אני לא נוסע איתו מעל 60)

ברכב נוסף שיש לי שתורם חלפים לרכב שלי, משנת 96 הצמיג נראה יותר טוב, אולי אני אחליף ביניהם בהזדמנות.

 

אל תסיק מדבריי שמה שאני עושה זה נכון.

לדעתי האישית ובצמיג ספייר שלי אין בעיה ליסוע עד 60 קמש ו50 קמ לפאנצ׳רייה הקרובה.

כמו שציינו פה חשוב לוודא שהלחץ ברזרבי תקין בשוטף.

 

אם היה לי צמיג רזרבי רגיל ולא מוקטן, כל החלפת צמיגים (4 שנים אצלי) הייתי לוקח את הצמיג שנראה הכי טוב ומחליף ברזרבי, וככה אתה מקבל צמיג די תקין לנסיעה, כמובן שנסיעה רגועה יותר כאשר משתמשים איתו.

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי nir100
×
×
  • תוכן חדש...