Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר חיפוש בפורום ישנם כמכ שאלות פתוחות כיצד עמילי המכס קובעים את מחיר המוצר(אני יודע שיש להם מחירון) למרות שיש לך קבלה נמוכה יותר והאם אפשר לעבוד עליהם? האם הם פותחים כל חבילה מחול?איך אפשר לחסוך את המכס ואין לי חברים בחול? איך הסוני 9905x ? אני לא מאמין שכל חבילה נבדקת כלומר שיש להם סימון של חבילות יקרות כמוebay לדוגמא. ז"א שאפשר אולי לבקש מהסלר מן לשלוח בחבילה שלא מושכת תשומת לב ולדווח שהיא יד שנייה ?

אני מבקש שלכל שאלה תהיה תשובה ושתהיה ענינית אמינה כי זה כרוך בהוצאות גדולות.

פורסם

זו עצתי הראשונה,

תבקש מהמוכר, שיוציא את כל החוברות MANUALS

ואת הניילונים, ועדיף שישלח לך בקופסא אחרת, ושירשום שזה משומש, או לא תקין...

אם הוא אומר שזה לא תקין תבקש שידאג להוציא את הפיוז...וככה המערכת לא תדלק לעולם:)

ככה תחסוך במכס...

 

 

 

נ.ב. קח את זה בתור עצה בלבד....

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

אהא, ממש במכס מחברים את המכשירים ובודקים אם הם תקינים.

 

אם המכשיר יראה חדש, אז יכולה להיות בעיה. זה תמיד הימור.

למוכסים יש מחירון, אם המחיר שאתה מצהיר עליו נראה להם חשוד אז הם בודקים בו ותשלם לפיו.

פורסם

ואם אייל המוצר מגיע ללא קופסא מקורית, ובלי ניילונים ובלי חוברות....

והכל מראה כי הוא יד שניה....לפי כל פרמטר מה אז קורה?

גם מחייבים לפי חדש? לפי הניסיון שלי זה לא ככה, ותמיד המוכר לקרוא למוצר מחודש.

ותמיד תוכל לתבוע אותם ותמיד תצא צודק, כי ההוכחה בידך...ואם המוכר שיקר זה בעיה שלו את זה המכס יצטרך להוכיח...אתה תמיד תצא זכאי לפי כל עובדה שתיבחן...

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

אתה חושב שהמוכסים טמבלים? הם מכירים כל טריק אפשרי שיש, יש לך אפשרות לא לשלם את המכס אבל הם בשורה התחתונה קובעים אותו. לתבוע אותם? מצחיק.

תכלס, הכל תלוי במוכס אם תיקח מוצר מסויים ותנסה קומבינות על 5 מוכסים שונים לרוב תקבל 5 חיובים שונים.

פורסם

כמה שזה לא יהיה מצער אני מסכים עם אייל וגל,הבעיה של הרבה אנשים היא שהם חושבים שאנשים אחרים מטומטמים וחבל... אגף המכס קיים עד לפני שנולדנו ועוד לפני שנולדנו היו אנשים שניסו לתחמן את המערכת לכן רוב הפריצות (עם היו בכלל) חסומות ממזמן.

אגב הפולק שלי מגיע היום אז אני במתח.....מכס שמכס.....

פורסם

גל ואייל,

 

יש הבדל אם מוצר משומש או לא, ויש הבדל אם הוא עלה לפי המחירון שלהם או מחיר אחר, ויש לך הוכחה כגון חשבונית...

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

הצדק לצדך אבל הכח לצידם!

במידה ועצרו לך משו במכס עד שתגיע לתהליכים משפטיים איתם אתה כבר תשכך מה קנית בכלל,נראה לי זה כלכך הרבה זמן ותרחה שזה פשוט לא שווה להתווכך איתם

פורסם
גל ואייל,

 

יש הבדל אם מוצר משומש או לא, ויש הבדל אם הוא עלה לפי המחירון שלהם או מחיר אחר, ויש לך הוכחה כגון חשבונית...

חבל שאתה לא מנסה לרדת לסוף דעתי...

לפי ההגיון - אתה צודק.

אבל לפי ההגיון - הם לא פועלים...

הם פועלים לפי קריזות בלבד, זה הכל.

פורסם

מצטרף לת'רד:

 

במידה ואני שם במזוודה ציוד, האם מישהו בכלל יראה זאת אם לא הצהרתי על כך?

ומה הדין אם נתפסתי וללא הצהרה?

 

מה הסיכוי שאתפס? (שום דבר לא מדוייק פה זה ברור!)

 

יום טוב,

Chimpo.

מהירות האור גדולה ממהירות הקול, זו הסיבה שאנשים נראים חכמים עד שהם פותחים את הפה.

פורסם

במידה ותתפס תשלם 35% מס מהמכירון שלהם וכנס.

לגבי סיכוי, הסיכוי הוא נמוך אבל אל תשכח שיש את דוד מרפי עם החוקים שלו....:wink:

פורסם

שאלותי עדיין עומדות בעינהן .......

ומה לגבי משלוח מחול(בלי אופציה של חבר...?)

איך אפשר לשלוח בלי שיבדקו אותו מוכבי המס כי לא נראה שהם בודקים כל חבילה זה לא אפשרי.

פורסם
גל ואייל,

 

יש הבדל אם מוצר משומש או לא, ויש הבדל אם הוא עלה לפי המחירון שלהם או מחיר אחר, ויש לך הוכחה כגון חשבונית...

המכס פועל לפי חוק (יש דבר כזה במדינת ישראל). כל מוצר המגיע אליהם נחשב כמוצר חדש, "טישטושים", חשבוניות נמוכות וסיפורים לא עובדים עליהם. מה שקובע זה המחירון שלהם!

פורסם
שאלותי עדיין עומדות בעינהן .......

ומה לגבי משלוח מחול(בלי אופציה של חבר...?)

איך אפשר לשלוח בלי שיבדקו אותו מוכבי המס כי לא נראה שהם בודקים כל חבילה זה לא אפשרי.

אפשר להביא מוצרים עד $50 ללא תשלום מיסים. מעבר לסכום זה, יש לשלם (ברוב המקרים) מסי קניה ומע"מ על המוצר ועל ההובלה (מע"מ גם על מיסי הקניה).

×
×
  • תוכן חדש...