Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, מי שזוכר בהתחלה חיפשתי רכב ספורטיבי במקצת בסכום הזה,

אחרי מספר שבועות קניתי מיטו תלתן ירוק שבוע שעבר.

Long Story Short אחרי שבוע וחצי עם הרכב הייתי לא מרוצה, בעיקר היה קשה לי עם הגיר בפקקים של איילון.

לשמחתי הרבה הצלחתי למכור את הרכב בלי להפסיד כסף, ואפילו בלי לפרסם מודעת מכירה.

 

הבנתי שבתקציב הנ"ל אין רכבים קטנים ו'חמים' (ואטומטיים) שלא יקרעו לי את הכיס בתיקונים יקרים (כל ה DSGים למינהם).

החלטתי לשנות אסטרטגיה ולקנות רכב בעלות שנתית נמוכה מאוד, להחזיק איתו שנה שנתיים ולחזור עם תקציב משופר להוטהאצ'ית אוטמטית.

 

הדרישות הן די פשוטות, אין לי תקציב מוגדר, הכסף זמין - אבל אני רוצה להוציא כמה שפחות כסף בשנתיים הקרובות.

מה הכוונה? לדוגמה: סוזוקי סוויפט 2010, מחירון 43,680. המחירון של שנת 2008 הוא 36,920 - כלומר אפשר להניח שעוד שנתיים (בהנחה שאחזיק ברכב שנתיים) אפסיד סה"כ על ירידת הערך 6760, שזה ממש ממש מעט.

 

בעקרון אני די נעול על הסוויפט, מראה חיצוני חביב בעיני, חסכונית (יחסית) ואמינה - וירידת ערך אפסית.

 

אז קודם כל אשמח לשמוע האם יש דברים ספציפיים שאני צריך לשים לב אליהם בקנייה של סוזוקי סוויפט.

וגם לשמוע רעיונות לרכבים נוספים - כאשר הדגשים העיקריים הם:

  • ירידת ערך נמוכה
  • חסכונית בדלק
  • "לא רואה מוסך"

סעיפי הבונוס הם:

  • זריזות יחסית (ברור לי שזה סותר את הדרישות העיקריות - לכן הכל באופן יחסי)
  • יציבות על הכביש

 

אופציות נוספות שעלו:

- דיאהטסו סיריון (פחות מתחבר למראה)

- קיה פיקנטו (נראת כמו צעצוע)

- פיאט 500

- פיאט פונטו איוו

 

 

תודה!

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הסוויפט דור קודם לא ממש חיסכונית כ 1/12.

אך מעבר לזה עונה על הדרישות שלך.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

1-12 זה די גרוע, ברוב הביקורות שקראתי וגם ב kml מדברים על בערך 1-14-15...

רוב הנסיעה שלי תהיה בשיוט על 110 בערך, מדי פעם כשלא אצליח לתזמן כמו שצריך - אתקע בפקקים של איילון, אבל אני מקווה שזה לא יקרה הרבה. במבחן דרכים של auto רשום שבשיוט היא עשתה 1-16 שזה סבבה מבחינתי.

עריכה אחרונה על ידי Morningstar
פורסם

בשיוט כניראה תקבל צריכה מעט טובה יותר.

1/12 כניראה תקבל משולב עם הפקקים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אתה רוצה רכב עם מינימום עלויות? תקנה את הרכב הכי זול שאפשר ושיהיה שמור כמה שיותר.

 

אל תבנה על ירידת ערך של 6 אלף בשנתיים ברכב שעולה 40 אלף,כי אתה ככול הניראה תתאכזב.

פורסם

למה? תיארתי בדיקה די פשוטה - בודקים מה המחירון של דגם 2010, בודקים מה המחירון של דגם 2008, מחסרים את הראשון מהשני וזו פחות או יותר הירידת ערך בשנתיים הבאות (כמובן בהנחה שלא היו שינויים גדולים בדגם - שזה המצב פה)

אלא אם כן אני מפספס פה משהו - ואז אשמח אם תתקן אותי

פורסם

שוק המשומשות הולך מדחי אל דחי, ובעוד שנתיים האלטרנטיבה לסוויפש ב-36920 ש"ח תהיה פיקנטו 2012 (כנראה בפחות) זאת מעבר לעובדה שאני בספק רב, אם המחירון משקף את המציאות בכלל.

 

רוב רכב חדש יחסית עם עלות שנתית נמוכה?

 

קנה לך שברולט אופטרה שנת 2008 ב-10000 ש"ח - היא עושה 1/10, הטיפולים שלה זולים, ואין לה לאן לרדת...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
למה? תיארתי בדיקה די פשוטה - בודקים מה המחירון של דגם 2010, בודקים מה המחירון של דגם 2008, מחסרים את הראשון מהשני וזו פחות או יותר הירידת ערך בשנתיים הבאות (כמובן בהנחה שלא היו שינויים גדולים בדגם - שזה המצב פה)

אלא אם כן אני מפספס פה משהו - ואז אשמח אם תתקן אותי

 

יש כול כך הרבה משתנים שיכולים להשפיע שאין לך מושג.

הוספת יד, קילומטראז, תחרות מצד רכבים אחרים(כמו שאמרו קיה פיקנטו למשל), אפילו מיקום גיאוגרפי, דהיית צבע, יכולים לשנות את המחיר בפועל.

הסתכלות על המחירון יכולה להגיד לך בערך מה יהיה המחירון לאחר X שנים. כאשר יכולה להיות סטייה של כמה אלפים. בעוד שלמישהו שקנה את הרכב ב-100 אלף זה קצת פחות ישנה אם המכירה תהיה כמה אלפים לפה או לשם,במקרה שלך זה יכול להיות הבדל של 100%

גכע

פורסם

לדעתי לבנאדם שרוצה לחסוך כמה שיותר, שיקנה רכב זול ב 10 אלף, עם מוניטין אמינות טוב ומצב שמור.

גם אם יהיו תקלות הם לא יתקרבו לירידת ערך של רכב במחיר 40-50 אלף(מה גם ששם אף אחד לא מבטיח שלא יהיו תקלות...)

פורסם

פיקנטו קיבלה 7 שהות אחריות החל מהיום הראשון לשיווק אבל,מדובר על 3 שהות מלאות ועוד 4 על מנוע וגיר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

פיאט פונטו דינאמיק מ2005/2006 תת לך את הטוב מכל העולמות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

יונדאי גטס גם אופציה טובה,פיאט פנדה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

השאלה כמה חסכתי, נניח שלקחתי רכב כמו יונדאי גטס או פיאט פונטו, בשנתונים ישנים, כמה בתכלס חסכתי בשנה?

במיטו התכוננתי לירידת ערך של 20K בשנתיים הראשונות בערך, בסוויפט על הנייר (אתם אומרים שזה לא באמת יהיה ככה בחיים האמיתיים) מדובר ב 7K. אבל לצורך העניין גם 10K זה שיפור גדול מהמיטו.

עריכה אחרונה על ידי Morningstar

×
×
  • תוכן חדש...