Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3494 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם שמי דניאל חייל משוחרר, ברשותי סיאט לאון 2002 1.8 ספורט ידני, בשבוע האחרון בכל התנעה של הרכב נדלקת נורית אדומה בשעון של הטמפרטורה ונשארת מהבהבת עד תום הנסיעה וכיבוי הרכב.. חשוב לציין שבזמן הנסיעה המד מתפקד רגיל ולא עובר את החצי,(90) ואין שום נפילות באמצע נסיעה או בעמידה , השעון מתפקד כרגיל,

 

עכשיו, במילא אני צריך לעשות טסט עוד שבוע, וטיפול גדול 180K, רציתי לקבל הכוונה למוסך מומלץ באזור המרכז שמבין ברכבים מסוג סיאט , ושגובה מחיר שפוי ושיוכל להבחין את הבעיה...

 

תודה מראש!

עריכה אחרונה על ידי DANIEL1444
פורסם
יש נוזל קירור במיכל?

הנורה נדלקת עקב מפלס נמןך של נוזל קירור

למלא בדחיפות ולעקוב מהיכן נוזל!!

 

תודה רבה! התקלה סודרה, המיכל היה כמעט וריק , מילאתי עד לסימון , הנעתי והנורה לא נדלקת יותר!

פורסם
השלב השני זה לבדוק לאן נעלמו כל המים מכיוון שזאת מערכת סגורה ונוזל לא אמור להעלם.

 

הרכב היה מונע חצי שעה בערך, ובזמן הזה חיפשתי נזילות עם הפנס של הפלא' מתחת לרכב ובמכסה מנוע... לא שמתי לב לשום טפטופים או רעשים מוזרים, כנראה שהצטרך לפנות למוסך ולהרים את הרכב על ליפט

×
×
  • תוכן חדש...