Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7805 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאור השאלה של אבי לגבי חצאיות אז יש לי שאלה :

יש לנו גולף שנת 2001 , לאבא שלי יש מכון אגזוזים והוא הביא לגולף אגזוז לחץ עם יציאה כפולה מרובעת.

השאלה שלי האם אפשר להביא חצאית שתחליף רק את הפלסטיק השחור האחורי/ הקדמי שבטמבון

ושלחצאית תיהיה כבר הקשת (שחותכים בשביל היציאות של האגזוז מאחור).

אני יראה תמונות כך שזה שתבינו למה אני מתכוון.

אם כן האם אפשר קישור או טלפון של חנויות שמוכרות את זה ?

1.JPG

2.JPG

פורסם

בוודאי גבר גבר ! *** ההודעה מנוסחת בלשון זכר זכר אך פונה לגברים גברים ונשים נשים כאחד ***

לקישוטים וקישקושים לרכב יש את האחים אברג'יל אלה עם ההונדה הורודה (כמו במהיר ועצבני)

יש להם חנות בא.ת ראשל"צ שמתעסקת בבודי קיטים בלבד ,ולטעמי הם היום הכי טובים בארץ בבודי קיטים וכל מה שקשור בפחחות וצבע וד"א המחירים שם לא יקרים בכלל !

ואני בטוח שיש להם ה-ר-ב-ה מה להציע לגולף שלך !

תתקשר לשמעון -0505964117

בהצלחה

JDM :twisted:

פורסם

סבבה תודה אחי ! *** אם אתם אחים - דברו בבית ***

יש עוד הצעות גבר לעוד חנויות שונות ?

אני גר ברשל"צ ואני גם מכיר את ההונדה הם גרים ברמת אליהו....

פורסם

ת'אמת אף פעם לא התעניינתי בבודי קיטים .ולעולם לא ארצה להתעניין בהם..

אם אתה רוצה בודי קיטים תקח בחשבון שזה הרבה מאוד כסף שהולך בסופו של דבר לזבל !

אני במקומך הייתי שומר את הכסף לטיפולים וכאלה או קצת שיפורי מנוע/אחיזה/שילדה -אבל איך אומרים כל אחד יעשה מה שטוב לו

JDM :twisted:

פורסם

אבא שלי ביקש

אז ביררתי , כל זה בשביל לא לחתוך את הפלסטיק השחור ולהחליף כבר לחצאיות

שיפורי מנוע ועוד אני לא יעשה כי זה גם האוטו של ההורים שלי ,

לי ולאחי יש פונטו ספייס אבל אני נוהג גם על הגולף , ולמה לא לשים חצאייות הרי גם ככה הם לא משפרים מנוע וכ'ד . טיפולים זה בסדר אל תדאג

פורסם

זכור לי משהו שפול בודי קיט פצצתי נע סביב 8-10 אלף, אבל לא לתפוס במילה בבקשה...

מה שבטוח בטוח, ידי זהב !!!

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

הייתי בחנות הזו היום , וכל הקיט (קדימה אחורה וצדדים+גרילים) כולל תיקון צבע קטן מאחורה בטמבון שאחי שרט את האוטו טיפה וכולל צביעה של כל הפאנלים והידיות בדלתות לצבע האוטו (כמו בדגם ג'ינריישן) וכולל התקנה .

הכל ב3000 ש"ח

האם שווה ?:confused:

פורסם

יחסית המחיר לא יקר בכלל !!

 

רק תיקח בחשבון שהטומבונים שלך המקוריים יהפכו להיות קשיחים ולא אלסטיים וכל מכה קטנה תשבור אותם .

 

 

ולסיכום : (לדעתי) מנסיון של עשרות אנשים שהרכיבו בודיקיטים - לא כדאי ,מכוער ,לא נח ,סתם פוזה והדוד פתוח מיותר לגולף 2.0 - בקיצור: יש לך אחלה אוטו למה לשלם כסף בשביל להרוס אותו ?

 

אני במקומך הייתי צובע פסי קישוט בצבע האוטו שם סקאלה יפה ,ושבת שלום

JDM :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...