Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8508 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמתי לב למשהו מאד מעצבן בבורה של ההורים שלי.

כשאני מפעיל חימום לרגליים זה מחמם לי רק את רגל ימין ורגל שמאל קופאת.

וזה מגיע למצב שרגל ימין כבר ממש חמה ולא נעים ורגל שמאל עדיין קופאת על הדוושה הרביעית.

 

זה צריך להיות ככה? אם כן, יש למישהו פתרון נחמד?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
שמתי לב למשהו מאד מעצבן בבורה של ההורים שלי.

כשאני מפעיל חימום לרגליים זה מחמם לי רק את רגל ימין ורגל שמאל קופאת.

וזה מגיע למצב שרגל ימין כבר ממש חמה ולא נעים ורגל שמאל עדיין קופאת על הדוושה הרביעית.

 

זה צריך להיות ככה? אם כן, יש למישהו פתרון נחמד?

שים גרביים!! :lol:

אין מה לעשות היציאה בבורה (כמו בגולף) רק מצד אחד ברגלים :?

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
שמתי לב למשהו מאד מעצבן בבורה של ההורים שלי.

כשאני מפעיל חימום לרגליים זה מחמם לי רק את רגל ימין ורגל שמאל קופאת.

וזה מגיע למצב שרגל ימין כבר ממש חמה ולא נעים ורגל שמאל עדיין קופאת על הדוושה הרביעית.

 

זה צריך להיות ככה? אם כן, יש למישהו פתרון נחמד?

שים גרביים!! :lol:

אין מה לעשות היציאה בבורה (כמו בגולף) רק מצד אחד ברגלים :?

 

אבל אני בגרביים! וגם עם נעליים!

ורגל אחת קופאת ואחת ממש חם!

לנהוג עם רגל שמאל? :shock:

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
שמתי לב למשהו מאד מעצבן בבורה של ההורים שלי.

כשאני מפעיל חימום לרגליים זה מחמם לי רק את רגל ימין ורגל שמאל קופאת.

וזה מגיע למצב שרגל ימין כבר ממש חמה ולא נעים ורגל שמאל עדיין קופאת על הדוושה הרביעית.

 

זה צריך להיות ככה? אם כן, יש למישהו פתרון נחמד?

שים גרביים!! :lol:

אין מה לעשות היציאה בבורה (כמו בגולף) רק מצד אחד ברגלים :?

 

אבל אני בגרביים! וגם עם נעליים!

ורגל אחת קופאת ואחת ממש חם!

לנהוג עם רגל שמאל? :shock:

 

אז תשים עוד זוג גרביים :lol::lol:

 

סתם הייתי חייב להגיב

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
...... על הדוושה הרביעית.

 

?

 

כמה דוושות יש בבורה?

13 ?

:lol:

 

יכול להיות שזאת לא טעות בהנחה שמדובר בבורה ידנית

למקום לרגל בצד שמאל קוראים dead pedal או הדוושה הרביעית.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
...... על הדוושה הרביעית.

 

?

 

כמה דוושות יש בבורה?

13 ?

:lol:

 

יכול להיות שזאת לא טעות בהנחה שמדובר בבורה ידנית

למקום לרגל בצד שמאל קוראים dead pedal או הדוושה הרביעית.

 

ובשמו העברי "מסעד"

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

זה בסדר זה לא משהו רק אצלך גם באוקטביה זה ככה, אבל זה לא כזה נורא שמשבש את כל תהליך הנהיכה.

 

הרבה חהרה היו אומרים לך פה שתגיד תודה שאלה הבעיות שיש לך עם האוטו!

×
×
  • תוכן חדש...